• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 11:50

Detail zákazky Z202031342

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 11:50

Základné údaje

Z202031342

OF-226809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5176170

Objednávateľ

00317748

Mesto Púchov

Štefánikova 821/21, Púchov, 02018, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na rok 2021 s prevzatím zodpovednosti za odchýlku

elektrická energia, elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do odberných miest odberateľa /OM/, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie el. energie do odberných miest v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS)
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb a prepravy do odberných miest musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s všeobecne platnými právnymi predpismi SR (zákon č.251/2012 Z. z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013 , ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z.) počas celej zmluvnej doby, t.j. od 1.1.2021 do 31.12.2021
Dodávateľ je povinný dodávať elektrickú energiu do OM odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je prepojenie odberného miesta do distribučnej sústavy a pridelenie distribučnej kapacity príslušným PDS.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba el. energie za OM na obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 24:00 hod. MWh 429,921
Rezervovaná kapacita za 12 mesiacov kW 35 260
Počet odberných miest /OM/ ks 55
Počet subjektov - samostatné IČO ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia odberných miest: v prílohe
EIC kódy odberných miest: v prílohe
Predpokladaná spotreba el. energie v jednotlivých odberných miestach pre jednotlivé subjekty /odberateľov/ v prílohe
Vyúčtovacie obdobie: mesiac
Zmluvné obdobie: od 1.1.2021 do 31.12.2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa podľa špecifikácie v prílohe.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pravidelnú dodávku elektrickej energie do všetkých špecifikovaných odberných miest odberateľa, počas celej doby platnosti zmluvy.
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do OM odberateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, Všeobecných podmienok pre EKS - OPET, osobitnom ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa, ktorých platné znenie bude prílohou zmluvy a dodávateľ ich predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberných miest odberateľa vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie a služby spojené s dodávkou elektriny, v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých odberných miestach odberateľa. Dodávateľ bude účtovať len dohodnutú cenu v zmluve.
Dodávateľ môže prerušiť alebo obmedziť dodávku EE: a) v čase, keď je obmedzená alebo prerušená distribúcia el. energie do OM, b) po zistení neoprávneného odberu v OM, alebo c) v prípade omeškania odberateľa s úhradou preddavkovej platby alebo nedoplatku z vyúčtovacej faktúry.
Cena musí zahŕňať všetky náklady za dodávku elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich Distribučných služieb počas zmluvného obdobia v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené ÚRSO-m pre obdobie dodávky, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, platnou spotrebnou daňou ku dnu predkladania ponúk, a to s prihliadnutím na zmluvnú špecifikáciu plnenia.
Cena bude stanovená s DPH a celkovými nákladmi dodávateľa ku dňu predkladania ponuky. Dodávateľ predloží odberateľovi tabuľku s kompletným rozkladom ceny do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Táto príloha bude neoddeliteľnou prílohou zmluvy.
Zmluvne dohodnutá jednotková cena nebude zvyšovaná, môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch, ak dôjde k zmene všeobecne záväzných platných predpisov alebo rozhodnutím PDS a ÚRSO.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami, s výnimkou poplatkov súvisiacimi s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO alebo v prípade, že odberateľ si ďalšie služby a výkony súvisiace s dodávkou elektrickej energie objednal nad rámec zmluvne dohodnutých množstiev a parametrov, alebo ich svojím konaním, nekonaním alebo omeškaním voči dodávateľovi vyvolal, a to podľa cenníka vydaného dodávateľom a zverejneného na jeho webovom sídle.
Dodávateľ sa zaväzuje , že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného množstva objednanej elektrickej energie. Uvedené nevylučuje možnosť uplatnenia sankcie podľa čl. VI ods. 6.11. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu.
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku . Vyúčtovanie skutočnej spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať formou vyúčtovacej faktúry na základe odpočtu elektromerov v jednotlivých odberných miestach.
V prípade odberného miesta s mesačnou periodicitou odpočtu vyhotoví dodávateľ vyúčtovaciu faktúru za združenú dodávku elektriny k poslednému dňu príslušného mesiaca. V prípade odberného miesta s ročnou periodicitou odpočtu vyhotoví dodávateľ vyúčtovaciu faktúru za združenú dodávku elektriny na základe odpočtu vykonaného podľa odpočtových cyklov príslušných PDS k poslednému dňu mesiaca, v ktorom bol odpočet vykonaný.
Vyúčtovanie a fakturácia sa požaduje pre každý subjekt /odberateľa/ osobitne.
Odberateľ je povinný uhradiť za mesačnú dodávku elektriny dodávateľovi mesačný preddavok vo výške 70% predpokladanej ceny mesačnej dodávky elektriny do OM. Podkladom pre zaplatenie sú údaje o preddavku, uvedené na vyúčtovacej faktúre alebo v oznámení o preddavkoch.
Splatnosť  faktúr je v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia odberateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Odberateľ má plnú flexibilitu odberu elektrickej energie.
1Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pre každé odberné miesto od 1.1.2021  do 31.12.2021.
Kúpna zmluva, Všeobecné podmienky pre EKS- OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný na vystavených faktúrach (vyúčtovacej faktúry, preddavkové faktúry) uvádzať QR kód umožňujúci platbu fakturovaných súm prostredníctvom aplikácie.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a pripojení odberného miesta k distribučnej sieti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

územie mesta, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

429,92 MWh

90 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2020 08:39

01.12.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 5
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 11:33 - Vstupná ponuka 89 949,58 € Cena s DPH
30.11.2020 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka 83 285,13 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS