• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 13:00

Detail zákazky Z202031331

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 13:00

Základné údaje

Z202031331

OF-227089

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5162041

Objednávateľ

151564

DataCentrum

Cintorínska 5, Bratislava, 81488, SVK

Dodávateľ

17316260

EMM, spol. s r.o.

Sekurisova 16, Bratislava, 84102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

rozšírenie IBM diskového poľa

disky do diskového poľa

  • 37453300-1 - Disky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. rozšírenie IBM diskového poľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2076-24F-AHF5 - 2.4TB 10K 2.5 INCH HDD ks 24
2076-724-ADT3 - 3.84TB 2.5 NVME FLASH DRIV ks 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do miesta plnenia, vrátane realizácie inštalácie v mieste plnenia, najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom výrobcu. Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť dohľadateľné na webovom sídle výrobcu počas trvania zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú nové a originálne produkty výrobcu, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou.
Objednávateľ požaduje, aby všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, boli spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory od výrobcu, spoločnosti IBM. Objednávateľ má s výrobcom uzatvorenú zmluvu pre poskytovanie servisnej podpory na zariadenia, ku ktorým sú dodávané komponenty zakupované. V prípade, ak výrobca odmietne poskytnúť servisnú podporu dodaným komponentom, ktoré tvoria predmet tejto zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje všetky dodávané komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení.
Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu za predmet zákazky tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miest plnenia, inštaláciu v miestach plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby.
Miesto plnenia je v sídle objednávateľa.
Nedodržanie predchádzajúcich povinnosti sa považuje za podstatné porušenie povinností Dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Platba do 30 dní po doručení faktúry, ktorá bude vystavená po prevzatí predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

28.12.2020 09:00 — 31.12.2020 12:00

36,00 ks

167 040,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2020 13:57

30.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 20
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2020 16:18 - Vstupná ponuka 165 000,00 € Cena s DPH
30.11.2020 11:13 - Najvýhodnejšia ponuka 164 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS