• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    01.12.2020 09:03

Detail zákazky Z202031318

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    01.12.2020 09:03

Základné údaje

Z202031318

OF-227533

zrušená

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Set na virtuálnu realitu

virtuálna realita

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Set na virtuálnu realitu
Funkcia
Samostatne funkčná náhlavná súprava na virtuálnu realitu vrátane dvoch ručných ovládačov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Set na virtuálnu realitu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej v náhlavnej súprave IPS LCD, rozlíšenie 1832 x 1920 px na jedno oko, frekvencia 90 Hz, prispôsobiteľné IPD (3 polohy: 58, 63 a 68 mm)
Audio v náhlavnej súprave vstavané reproduktory (stereo) a mikrofón, podpora 3D audio
Rozmery náhlavnej súpravy 191,5 mm x 102 mm x 142.5 mm
Hmotnosť náhlavnej súpravy 503 g
Akumulátor v náhlavnej súprave 3640 mAh (14 Wh) lithium-ion; výdrž 2 – 3 hodiny na jedno nabitie; doba nabíjania približne 2,5 hodiny
Ručné ovládače dva – do ľavej a pravej ruky
Hmotnosť ručného ovládača 126 g bez batérie
Výdrž ručného ovládača na batériu približne 30 hodín
Procesor Qualcomm Snapdragon XR2 (7 nm), 8-jadrový s heterogénnymi jadrami (1 x 2,84 GHz Kryo 585; 3 x 2,42 GHz Kryo 585; 4 x 1,8 GHz Kryo 585)
Operačná pamäť aspoň 6 GB LPDDR5
Interná pamäť aspoň 256 GB
Farba biela
Konektivita Wi-Fi b/g/n/ac(5)/ax(6), Bluetooth 5.0 LE, USB-C port, 3.5 mm audio jack
Sledovací systém 6 stupňov voľnosti pre sledovanie polohy hlavy a rúk, 4 predné kamery, gyroskop a akcelerometer v náhlavnej súprave a ručných ovládačoch
Špecifické požiadavky set musí obsahovať náhlavnú súpravu, dva ručné ovládače, nabíjací kábel a adaptér
Záruka aspoň 24 mesiacov
Špecifikácii vyhovuje napríklad Oculus Quest 2 256 GB (301-00355-01)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane popisu technických parametrov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Požaduje sa na faktúre rozpísať ceny na jednotlivé položky.
Záručná doba sa požaduje minimálne 24 mesiacov, pokiaľ nie je priamo pri položke definovaná iná doba záruky.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužívaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa len ako Nový, doposiaľ nepoužitý Tovar v originálnom balení.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Fakulta riadenia a informatiky, Katedra informatiky , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

03.12.2020 10:00 — 17.12.2020 14:00

1,00 set

505,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2020 08:15

01.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 378
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS