• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 09:41
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 09:55

Detail zákazky Z202031268

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 09:41
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 09:55

Základné údaje

Z202031268

OF-227517

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161917

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36325406

APC CONTROLS, s. r. o.

Súkennícka ulica 283/36, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy zariadení na skladovanie PL

Revízie a následné opravy sond a identifikačných zariadení úniku PL

  • 50514200-3 - Opravy a údržba nádrží
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava, údržba a vykonanie revízií NDN22000 a skladu PHM
Funkcia
Slúži na sledovanie výšky hladiny PHM v nádrži
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Revízia a funkčná skúška snímača medziplášťového priestoru, nastavenie a kalibrácia snímača ks 1
Revízia a funkčná skúška snímača havaríjnej hladiny, SW modifikácia snímača ks 1
Revízia a funkčná skúška kontinuáleho snímača hladiny, SW konfigurácia snímača ks 1
SW nastavenie konfigurácie systému ks 1
Revízia a kontrola podzemných nádrží 1-4, vizuálna kontrola nádrží ks 4
Kontrola projektovej dokumentácie ks 1
Revízia rozvádzačov systému merania a alarmových hlásení, SW konfigurácia ks 1
Revízia systému snímania medziplášťového priestoru, SW konfigurácia ks 1
Revízia snímača havaríjnej hladiny ks 1
Revízia systému merania hladín a zvukovej signalizácie, SW konfigurácia systému ks 1
Revízia protiexplozívnych koncových nepriebojných armatúr ks 1
Revízia sond spodnej vody, kontrola presakovanie nafty do vody pre 3 šachty, kontrola a revízia sond a rozvádzačov so zvukovou signalizáciou, SW konfigurácia ks 1
Kontrola a revízia systému, SW modifikácia systému ks 1
Vypracovanie protokolu z revízie ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky zariadenia sú v EEX prostredí. Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenia pre montáž, opravu, údržbu a OPaOS EZ v prostredí s nebezpečím výbuchu pred vykonaní predmetných prác.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia: Levice
Pri realizácii služby požadujeme dodať nový nepouživaný tovar, ktorý zodpovedá príslušným technickým normám v prostredí Eex. ( certifikáty )
Predmetom tejto zmluvy je vykonanie údržby a revízií na zariadeniach čerpacej stanice, následne vystavenie revíznych protokolov a odborné posúdenie stavu technického zariadenia zaznamenané v protokoloch s uvedeným doporučením ďalších nutných opráv a výmeny technického zariadenia po dobe životnosti.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenia negatívnej referencie.
Záručná doba  minimálne 24 mesiacov.
Faktúra splatná do 30 dní od dňa realizácie služby
Dodanie služby v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 hod., alebo po dohode a objednávateľom.
Požaduje sa predložiť  aktualizovaný rozpočet na jednotlivé druhy služby do 5 dní od uzavretia zmluvy
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list v dvoch vyhotoveniach, pokiaľ faktúra nebude slúžiť aj ako dodací list.
Názov Upresnenie
popis

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.12.2020 09:37 — 17.12.2020 09:38

1,00 ks

2 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2020 09:42

30.11.2020 09:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 601
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2020 18:47 - Vstupná ponuka 1 999,99 € Cena s DPH
25.11.2020 18:47 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS