• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 09:25

Detail zákazky Z202031191

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 09:25

Základné údaje

Z202031191

OF-227493

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161866

Objednávateľ

36126683

Základná škola s materskou školou

Diviaky nad Nitricou 121, Diviaky nad Nitricou, 97225, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Opakovaná dodávka zemného plynu vrátane distribučných a prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedených odberných miest počas celej doby platnosti zmluvy.
Úspešný dodávateľ zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberného miesta.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný odber/spotreba zemného plynu za 24 mesiacov pre odberné miesto č. 4100040183, Základná škola s materskou školou, Diviaky nad Nitricou č.121,972 25 Diviaky nad Nitricou kWh 443000
Predpokladaný odber/spotreba zemného plynu za 24 mesiacov pre odberné miesto č. 4100043056, Základná škola s materskou školou, Diviaky nad Nitricou č.3,972 25 Diviaky nad Nitricou kWh 221000
Začiatok plnenia u všetkých odberných miest dátum 01.01.2021
Koniec plnenia u všetkých odberných miest dátum 31.12.2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberných miest (OM) odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať plyn formou opakovaných dodávok plynu do OM odberateľa v rozsahu predpokladaného odberu plynu dohodnutého v Zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, (resp. inými predpismi) dodávateľa.
Dodávateľ je oprávnený prerušiť alebo obmedziť dodávku plynu: a) v čase, keď je obmedzená alebo prerušená distribúcia plynu do OM, b) po zistení neoprávneného odberu v OM, c) v prípade omeškanie odberateľa s úhradou platby za opakovanú dodávku plynu alebo nedoplatku z vyúčtovacej faktúry.
Splatnosť vyúčtovacej faktúry bude 30 dní odo dňa vystavenie objednávateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Zúčtovacie obdobie bude kalendárny rok, t.j. od 01.01. do 31.12. Vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu, stanovenej určeným meradlom, bude vždy k 31.12. kalendárneho roku.
Odberateľ bude za dodávku plynu uhrádzať preddavkové platby pravidelne 1x mesačne vo výške 1/12 predpokladanej ročnej spotreby plynu.
Cena musí obsahovať všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesto.
Cena určená v podrobnom rozpise celkovej zmluvnej ceny bude základom pre vystavenie faktúry. Dodávateľ nie je oprávnený fakturovať odberateľovi žiadne iné fixné poplatky za odberné miesta, ani akékoľvek iné poplatky.
Skutočná spotreba zemného plynu môže byť v neobmedzenom rozsahu z predpokladanej spotreby plynu za obdobie dodávky a dodávateľ nie je oprávnený účtovať nijaké poplatky za prečerpanie alebo nedočerpanie objemu zemného plynu, článok VI., bod 6.11. OUEP sa neuplatní.
Ponúknutá cena bude cena za celé predpokladané množstvo odberu t.j. 664000 kWh plynu za obdobie 24 mesiacov na 2 OM.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanoveniach o zákazkách na dodávku elektriny a plynu.
Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári zákazky, uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, ktorého obsahom bude:
1. rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti – cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania a cena za služby obchodníka, ako aj ďalšie nevyhnutné podmienky dodávky zemného plynu v zmysle platnej legislatívy
2. spôsob doručovania písomností
3. miesto, spôsob a lehoty, na ktorých objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti podľa čl X body 10.3 a 10.4 OUEP
4. miesto, spôsob a lehoty, na ktorých objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl XI OUEP
5. webovú adresu dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku, a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa zemného plynu, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Diviaky nad Nitricou 121, Diviaky nad Nitricou, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 00:00

664 000,00 kWh

27 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2020 13:23

30.11.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 189
 20
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2020 14:24 - Vstupná ponuka 26 889,50 € Cena s DPH
30.11.2020 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 26 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS