• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 13:01
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 13:50

Detail zákazky Z202031190

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 13:01
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 13:50

Základné údaje

Z202031190

OF-227476

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161863

Objednávateľ

37982541

Spojená škola, Malé Tatry 3, Ružomberok

Malé Tatry 3, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie počas obdobia 24 mesiacov vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberného miesta odberateľa a prevzatie zodpovednosti za odchýlky po dobu trvania zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná ročná spotreba JT kWh 11 000,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta 2000001542
EIC kód 24ZSS3212400000I
Hodnota hlavného ističa v A /počet fáz 63 x 3
Napäťová úroveň NN
Sadzba C2
Termín začatia dodávky elektrickej energie 01.01.2021
Termín ukončenia dodávky elektrickej energie 31.12.2022
Vyúčtovacie obdobie mesačne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
3. Cena je stanovená ako celková cena s DPH za dodávku elektrickej energie počas zmluvného obdobia. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti energetiky.
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa.
5. Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť odberateľa upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesto, bez sankcií.
6. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobrania ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
8. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky elektrickej energie pre uvedené odberné miesto, aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynulo na ďalšieho dodávateľa.
9. Vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu ukončenia zmluvy. Vyfakturovaný nedoplatok Odberateľ uhradí Dodávateľovi v lehote splatnosti faktúry za združené služby. Vyfakturovaný preplatok Dodávateľ vráti Odberateľovi na účet Odberateľa v termíne do 30 dní od vystavenia faktúry za spotrebu elektriny.
10. Dodávateľ odošle faktúru so započítaním uhradených záloh najneskôr  do 10. -eho dňa po skončení fakturačného obdobia. Fakturačným obdobím odberného miesta je kalendárny mesiac. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Faktúra dodávateľa musí obsahovať aj náležitosti v zmysle energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia.
11. Zúčtovacím a fakturačným obdobím odberného miesta je kalendárny mesiac - s mesačným odpočtom na základe skutočnej nameranej spotreby.
12. Faktúra bude splatná v lehote 14 dní od dňa vystavenia.
13. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 2 roky ( 24 mesiacov) od 1.1.2021 do 31.12.2022
14. Dodávateľ zabezpečí všetky úkony spojené s prípadným procesom zmeny dodávateľa elektriny.
15. Dodávateľ predloží  do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy nasledujúce dokumenty:
- doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie
- čestné vyhlásenie o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy s PDS o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odbernému miestu odberateľa počas plnenia zmluvy
- čestné vyhlásenie, že bude mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy počas plnenia zmluvy
16. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 10 dní od uzavretia zmluvy podrobný položkovitý rozpočet a rozpisy výšky zálohových platieb pre odberné miesto. Tieto rozpisy cien musia vychádzať z celkovej zmluvnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malé Tatry 3, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 23:59

22 000,00 kWh

5 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2020 13:20

30.11.2020 13:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 13:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 104
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 07:45 - Vstupná ponuka 5 555,85 € Cena s DPH
30.11.2020 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 5 555,85 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS