• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 14:00

Detail zákazky Z202031185

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 14:00

Základné údaje

Z202031185

OF-226855

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161860

Objednávateľ

00632414

Centrum sociálnych služieb - NÁDEJ

197, Dolný Lieskov, 01821, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

REVÍZIE- odborná prehliadka a odborná skúška elektrických zariadení mimo bleskozvodov

revízia, odborná prehliadka, elektrické zariadenia, vykonávanie odborných prehliadok a skúšok, kontrolná činnosť

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. REVÍZIE - odborná prehliadka a odborná skúška elektrických zariadení mimo bleskozvodov
Funkcia
Vykonanie odbornej prehliadky, odbornej skúšky a revízie v zmysle platnej legislatívy SR a v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č. 398/2013, v znení neskorších predpisov, vrátane dopravných nákladov. Odbornú prehliadku a odbornú skúšku mimo bleskozvodov je potrebné vykonať v 11 objektoch v Dolnom Lieskove  a v 1 objekte vysunutého pracoviska v Stupnom .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Budova č.    1    Vrátnica     Zastavaná plocha: 17 m2 Počet podlaží  : 1 NP ks 1
Budova č.    2   Hospodárska budova - sklad (bývalá márnica) Zastavaná plocha: 30 m2 Počet podlaží  : 1 NP ks 1
Budova č.    3   Altánok pri jazierku    Zastavaná plocha: 99 m2 Počet podlaží  : 1 NP ks 1
Budova č.    4,5    Hipoterapia + jazdiareň pre kone Zastavaná plocha: 112 m2 Počet podlaží  : 1 NP ks 1
Budova č.    6   ČOV                                                                                               Zastavaná plocha: 76,8 m2                                                                                               Počet podlaží  : 1 NP ks 1
Budova č.    7    Hospodárska budova / garáže,dielňa,práčovňa, sociálne zariadenia, miestnosť pracovnej terapie / Zastavaná plocha: 450 m2 Počet podlaží  : 1 NP ks 1
Budova č.    8,9    Kaštieľ + Pavilón I. (Prístavba kaštieľa z r. 1960) + výťah na stravu                                                                                                                      Zastavaná plocha: 663 m2  (KAŠTIEĽ  325 m2+ PAVILÓN I. 338 m2)                          Počet podlaží kaštieľa  : 3 NP , 1 podkrovie                                                           Počet podlaží Pavilónu I.: 1PP, 3NP, 1 podkrovie ks 1
Budova č.    10    Prevádzkovo – ubytovací  pavilón II . + výťah na prepravu osôb Zastavaná plocha: 1123 m2                                                                                          Počet podlaží  : 2 NP, 1 podkrovie ks 1
Budova č.   11   Prístavba pavilónu pracovnej terapie                                   Zastavaná plocha: 195 m2                                                                                        Počet podlaží  : 2 NP, 1 podkrovie ks 1
Budova č.    12    Stupné                                                                                          Zastavaná plocha: 197   m2                                                                                             Počet podlaží  : 1 PP, 2 NP, 1 podkrovie ks 1
- elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie a elektrické pracovné stroje v zmysle Prílohy č. 1 súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Budova č.    8    Kaštieľ - 1NP knižnica, miestnosť upratovačiek, sklad, spoločenská miestnosť, miestnosť sociálnych pracovníkov,sociálne zariadenie
Budova č.    8    Kaštieľ - 2NP ubytovacie miestnosti - 6 , kaplnka, spoločenská miestnosť, sociálne zariadenie
Budova č.    8    Kaštieľ - 3NP ubytovacie miestnosti - 5 , sociálne zariadenie, miestnosť soc. pracovníkov - kuchynka
Budova č.    9    Pavilón I. (Prístavba kaštieľa z r. 1960)  1PP fitnes miestnosť, bývalá kotolňa - v súčasnosti strojovňa výťahu, šatne zdravotníkov
Budova č.    9    Pavilón I. (Prístavba kaštieľa z r. 1960)  1NP ubytovacie miestnosti - 6, spoločenská miestnosť, snoezelen, elektrorozvodňa, výťah na stravu, sociálne zariadenie
Budova č.    9    Pavilón I. (Prístavba kaštieľa z r. 1960)  2NP ubytovacie miestnosti - 6 , ošetrovňa a miestnosť zdravotníkov, sociálne zariadenia
Budova č.    9    Pavilón I. (Prístavba kaštieľa z r. 1960)  3NP ubytovacie miestnosti - 8 , sociálne zariadenia
Budova č.    9    Pavilón I. (Prístavba kaštieľa z r. 1960)  Podkrovie neobývateľné, využívané ako sklad
Budova č.    10    Prevádzkovo – ubytovací  pavilón II . - 1NP ambulancia, jedáleň klientov, jedáleň zamestnancov, kuchyňa, sklady, kancelária, kotolňa, strojovňa kompresorov, sociálne zariadenia, osobný výťah
Budova č.    10    Prevádzkovo – ubytovací  pavilón II . - 2NP ubytovacie miestnosti - 10 , jedáleň klientov, sociálne zariadenia
Budova č.    10    Prevádzkovo – ubytovací  pavilón II . - Podkrovie ubytovacie miestnosti - 8 , spoločenská miestnosť, sociálne zariadenie, kuchynka
Budova č.   11   Prístavba pavilónu pracovnej terapie  - 1NP 2 miestnosti pre pracovné terapie, telocvičňa, kancelária, sociálne zariadenia
Budova č.   11   Prístavba pavilónu pracovnej terapie  - 2NP 6 kancelárií, sklad, zasadačka, sociálne zariadenie, kuchynka
Budova č.   11   Prístavba pavilónu pracovnej terapie  - podkrovie neobývateľné
Budova č.    12    Stupné - 1PP sklady, kotolňa
Budova č.    12    Stupné - 1NP kuchynka, jedáleň klientov, sociálne zariadenia, kancelária, športová miestnosť
Budova č.    12    Stupné - 2NP ubytovacie miestnosti - 7 , sociálne zariadenia, spoločenská miestnosť
Budova č.    12    Stupné - Podkrovie neobývateľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za predmet zmluvy je konečná, vrátane dopravy a režijných nákladov a vypracovania protokolov - revíznych správ.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa pred poskytnutím služby preukáže oprávnením na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č. 398/2013) v znení neskorších úprav
Umožňujeme vykonať osobnú obhliadku zariadenia po predchádzajúcej dohode, v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 13:00.
Dodanie diela  do 18.12.2020. Dodávateľ bude môcť dielo realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod.
Dodávateľ je povinný vykonávať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou alebo pokynmi výrobcov.
Splatnosť faktúry je 14 dní. Súčasťou faktúry bude revízna správa. Obstarávateľ neposkytuje žiaden preddavok.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný Lieskov č. 197, Dolný Lieskov, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

02.12.2020 14:00 — 18.12.2020 14:00

1,00 súbor

4 990,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2020 13:12

30.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 663
 16
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 13:28 - Vstupná ponuka 4 800,00 € Cena s DPH
30.11.2020 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 4 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS