• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 12:02
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 12:55

Detail zákazky Z202031177

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 12:02
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 12:55

Základné údaje

Z202031177

OF-226428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161850

Objednávateľ

35662867

Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza

A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

31619479

ELKO COMPUTERS PRIEVIDZA, spol. s r.o.

Bojnická cesta 5,7, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač - notebook

notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač – notebook
Funkcia
Pre spracovávanie dát
dištančné vzdelávanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook Acer TravelMate P2 /TMP215-53-5006/ alebo ekvivalent ks 9
Kapacita úložiska GB 256 SSD
Veľkosť operačnej pamäte GB 2x4
Uhlopriečka displeja " 15,6
Rozlíšenie displeja px 1920×1080
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel® Core™ i5-1135G7
Operačný systém Windows® 10 Professional 64-bit EDU
Disk 256 GB PCIe NVMe SSD + N (HDD upgrade kit)
Grafická karta Intel Xe Graphics
Kamera HD Camera with 2Mic. with camera shutter -
Konektory 3x USB 3.1 Gen1 - USB Type-C port USB 3.1 Gen1 (up to 5 Gbps) / Display port over USB-C / USB charging 5 V; 3 A / DC-in port 5 / 9 / 15 / 20 V _60W with USB Type-C docking support - HDMI - VGA - RJ-45
Jazyk klávesnice SK, CZ
splnenie bezpečnostnej normy MIL-STD 810G tested
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru
Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek podľa technickej špecifikácie , počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre
Ak Objednávateľ faktúru vráti lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku, 44, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

10.12.2020 12:02 — 22.12.2020 12:02

1,00 zákazka

6 030,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2020 12:04

30.11.2020 12:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 12:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 10:26 - Vstupná ponuka 6 030,00 € Cena s DPH
30.11.2020 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka 6 030,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS