35822163
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
Palisády 31, Brastislava, 81106, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
Stravné poukážky, zabezpečenie služieb hromadného stravovanie
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Poskytovanie stravovania pre zamestnancov spoločnosti v zmysle legislatívy SR - formou stravných poukážok. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Stravná poukážka 1 | EUR | 3,60 | ||
| Predpokladané množstvo | ks | 9125 | ||
| Stravná poukážka 2 | EUR | 1,50 | ||
| Predpokladané množstvo | ks | 9125 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Balenie | V samostatnej obálke, stravné poukážky 1 a stravné poukážky 2 spolu, personalizované pre každého zamestnanca (konkrétne personálne údaje uvedie objednávateľ pri jednotlivej objednávke) |
| Interval objednávania | Podľa prevádzkových potrieb objednávateľa (mesačne) |
| Názov |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ sa zaväzuje doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote a rozdelené do obálok na základe písomnej objednávky do sídla objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky |
| Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok, alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve |
| Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, faxom, alebo mailom |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa bez vplyvu na výšku provízie a uskutočňuje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky |
| Celková cena predmetu zmluvy v EUR vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy DPH, ktorá vzíde z obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta, sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH v zmysle legislatívy SR, celková cena za stravné poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok a výškou provízie, resp. zmluvnej odmeny v EUR |
| Výška provízie je nulová a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu |
| Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky, v cene stravných poukážok budú započítané už všetky náklady dodávateľa vrátane nákladov doručenia stravných poukážok objednávateľovi |
| Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok |
| Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 10 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok a to bezodplatne |
| Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa rovnakej nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok, alebo odovzdaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote a to bezodplatne |
| Stravné poukážky dodané po 1. októbri daného roka musia byť platné do konca nasledujúceho kalendárneho roka |
| Dodávateľ sa zaväzuje rozširovať počet zariadení na využitie stravných poukážok a s prevádzkovateľmi týchto zariadení uzatvárať zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe písomnej žiadosti objednávateľa zabezpečí zazmluvnenie určenej prevádzky na akceptovanie predmetnej stravnej poukážky. |
| Doba trvania rámcovej dohody od 01.01.2021 do 31.12.2021 |
Palisády 31, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
18 250,00 ks
46 537,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2020 09:55
03.12.2020 10:00
03.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.11.2020 10:00 - Vstupná ponuka | 46 537,50 | € | Cena bez DPH |
| 26.11.2020 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 537,48 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: