• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 11:05

Detail zákazky Z202031176

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 11:05

Základné údaje

Z202031176

OF-227288

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205647

Objednávateľ

35822163

Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.

Palisády 31, Brastislava, 81106, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky, zabezpečenie služieb hromadného stravovanie

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Poskytovanie stravovania pre zamestnancov spoločnosti v zmysle legislatívy SR - formou stravných poukážok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stravná poukážka 1 EUR 3,60
Predpokladané množstvo ks 9125
Stravná poukážka 2 EUR 1,50
Predpokladané množstvo ks 9125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Balenie V samostatnej obálke, stravné poukážky 1 a stravné poukážky 2 spolu, personalizované pre každého zamestnanca (konkrétne personálne údaje uvedie objednávateľ pri jednotlivej objednávke)
Interval objednávania Podľa prevádzkových potrieb objednávateľa (mesačne)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote a rozdelené do obálok na základe písomnej objednávky do sídla objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok, alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, faxom, alebo mailom
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa bez vplyvu na výšku provízie a uskutočňuje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky
Celková cena predmetu zmluvy v EUR vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy DPH, ktorá vzíde z obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta, sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH v zmysle legislatívy SR, celková cena za stravné poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok a výškou provízie, resp. zmluvnej odmeny v EUR
Výška provízie je nulová a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky, v cene stravných poukážok budú započítané už všetky náklady dodávateľa vrátane nákladov doručenia stravných poukážok objednávateľovi
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok
Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 10 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok a to bezodplatne
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa rovnakej nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok, alebo odovzdaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote a to bezodplatne
Stravné poukážky dodané po 1. októbri daného roka musia byť platné do konca nasledujúceho kalendárneho roka
Dodávateľ sa zaväzuje rozširovať počet zariadení na využitie stravných poukážok a s prevádzkovateľmi týchto zariadení uzatvárať zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe písomnej žiadosti objednávateľa zabezpečí zazmluvnenie určenej prevádzky na akceptovanie predmetnej stravnej poukážky.
Doba trvania rámcovej dohody od 01.01.2021 do 31.12.2021

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palisády 31, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

18 250,00 ks

46 537,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2020 09:55

03.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 52
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2020 10:00 - Vstupná ponuka 46 537,50 € Cena bez DPH
26.11.2020 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 46 537,48 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS