• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 14:35

Detail zákazky Z202031174

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 14:35

Základné údaje

Z202031174

OF-227248

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5176114

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

35848901

ROIN, s. r. o.

Pestovateľská 9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezdotykové dávkovače dezinfekcie na ruky – stojany vrátane dezinfekčných roztokov

Bezdotykový dávkovač dezinfekcie na ruky – stojan; dezinfekčný roztok na báze alkoholu s glycerínom; dezinfekcia

  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42968000-9 - Dávkovače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezdotykový dávkovač dezinfekcie na ruky – stojan
Funkcia
• Automatické dávkovanie dezinfekčného prostriedku po detekcii rúk v priestore pod dávkovačom. • Dopĺňateľná nádrž na dezinfekčný prostriedok. • Prevádzka na alkalické batérie cca 15 000 pracovných cyklov. • Možnosť zapojenia na napájací adaptér 230 V. • Životnosť dávkovacej pumpy minimálne 100 000 cyklov. • Kryt dávkovača s uzamykaním. • Stabilný stojan pre umiestnenie na podlahu,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 60
 2. Dezinfekčný roztok na báze alkoholu s glycerínom na priame použitie v dávkovači; balenie 5l
Funkcia
Dezinfekčný roztok na báze alkoholu s glycerínom na priame použitie v dávkovači; balenie 5l; kompatibilné so stojanom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 360
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Realizované s finančnou podporou ministerstva
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí dotácie uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom dotácie za účelom financovania predmetných tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/ plnenia nový, nesmie byť používaný alebo opotrebovaný.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám.
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou rozpočtu a aj faktúry, bolo uvedené číslo súvisiaceho projektu alebo názov projektu, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy
Dodávateľ je povinný predložiť typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia a detailnú obrazovú ukážku každého ponúkaného tovaru s podrobnou špecifikáciou – opisom technických vlastností, do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ do 2 dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi poverenú osobu objednávateľa.
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len tejto poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
Dodávateľ je povinný písomne predlžiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, veria 3.3, účinná od dňa 01. 03. 2018 - 2. časť: VZP čl. VI bod 6.1.8.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za porušenie povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, farbu, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

04.12.2020 08:00 — 14.12.2020 15:00

1,00 kpl

43 440,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2020 12:02

01.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 618
 121
 24
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 12:28 - Vstupná ponuka 43 440,00 € Cena s DPH
26.11.2020 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka 18 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS