• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 12:05

Detail zákazky Z202031157

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 12:05

Základné údaje

Z202031157

OF-227217

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5176225

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31439446

Dräger Slovensko, s.r.o.

Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autonómny vzduchový dýchací prístroj s pretlakom

dýchací prístroj, fľaša, maska, pľúcna automatika

  • 35111100-6 - Dýchacie prístroje pre požiarnikov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autonómny vzduchový dýchací prístroj s pretlakom
Funkcia
Autonómny dýchací prístroj pre hasičov - kompletný set s maskou, pľúcnou automatikou a fľašou s ventilom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zabezpečenie dodávky vzduchu v závislosti od fyzickej záťaže minúta 15
Objem fľaše liter 6
Tlak fľaše MPa 30
Hmotnosť prístroja bez fľaše kg 4
Ochranný pretlak v lícnici masky Pa 350
Redukčný ventil - výkon liter/minútu 900
Redukčný ventil - servisný interval do výmeny redukčného ventilu rok 6
Fľaša - plniace tlaky MPa 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pľúcna automatika pretlaková
Bedrové a ramenné popruhy - materiál nenasiakavý
Vysokotlakové a strednotlakové hadice integrované alebo s možnosťou prichytenia na nosnom ráme nosiča
Konštrukcia prístroja zodpovedá štandardu STN EN 137
Konštrukcia masky zodpovedá štandardu STN EN 136
Farebné vyhotovenie fľaše zodpovedá štandardu STN EN 1089-3
Výrobca je držiteľom certifikátu ISO EN 9001
Výrobca je držiteľom certifikátu ISO EN 14001
Okruh na tlakový vzduch otvorený
Nosič s nosným postrojom - prevedenie anatomický tvar, možnosť uchytenia manometra, nastaviteľný  popruh, samozhášavý materiál
Nosné popruhy a bedrový pás - materiál samozhášavý
Signalizačné zariadenie a manometer - umiestnenie na prednej strane s možnosťou prichytenia na nosný postroj nosiča
Signalizačné zariadenie - signál jasne počuteľný
Maska pretlaková s panoramatickým prirezom
Maska - materiál EPDM alebo silikón
Fľaša - materiál oceľ alebo kompozit
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní predložiť stručnú technickú špecifikáciu (parametre) ponúkaných autonómnych dýchacích prístrojov za účelom posúdenia splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový, s návodom na používanie a údržbu.
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať tovar aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne 1 pracovný deň vopred, a to v čase od 8:00 do 14:00 h.
Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátová 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

04.12.2020 08:00 — 18.12.2020 14:00

7,00 ks

7 534,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2020 13:13

01.12.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 264
 35
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2020 20:32 - Vstupná ponuka 7 534,00 € Cena s DPH
30.11.2020 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka 7 527,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS