30798841
Centrum právnej pomoci
Račianska 1523/71, Bratislava, 81005, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky V.
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných poukážok | ks | 41415 | ||
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu a falšovaniu ochrannými prvkami: | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a minimálne šiestimi ochrannými prvkami proti falšovaniu |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
rok platnosti stravnej poukážky | 2020 a 2021 |
Názov |
Predmetom zákazky sú papierové stravné poukážky, predmetom zákazky nie sú elektronické stravovacie karty. |
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa písomnej objednávky. Súčasťou dodávky pre miesto plnenia je požadovaný počet stravných poukážok podľa objednávateľa. (16 miest plnenia v rámci Slovenskej republiky). |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. poškodenú zásielku. |
Nominálna hodnota stravnej poukážky zahŕňa aj dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa, triedenia stravných poukážok jednotlivým zamestnancom do zvlášť obálok podľa rozpisu vo vystavenej objednávke. |
V prípade, že fakturovaná suma pri ktorejkoľvek stravnej poukážke bude vyššia ako nominálna hodnota tejto stravnej poukážky, objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do sídiel objednávateľov do dvoch pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov znáša dodávateľ. |
Prevzatie predmetu zákazky bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom pre každé plnenie samostatne. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Objednávateľ je oprávnený do 31 dní po ukončení ich platnosti vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky, ktoré mu je dodávateľ povinný bezodplatne vymeniť za rovnaký počet platných stravných poukážok v rovnakej nominálnej hodnote a to v lehote do 30dní odo dňa obdržania vrátených stravných poukážok |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľov v objednávkach. Objednávatelia si vyhradzujú právo neodobrať všetky stravné poukážky. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov od dátumu 29.11. 2020 alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesta plnenia v rámci Slovenskej republiky. |
Názov | Upresnenie |
S dodávateľom bude uzavretá Rámcová dohoda | Rámcová dohoda nezakladá priamo finančné plnenie |
Račianska 71, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
41 415,00 ks
173 943,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2020 11:15
27.11.2020 13:00
27.11.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2020 11:24 - Vstupná ponuka | 173 943,00 | € | Cena s DPH |
24.11.2020 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 173 942,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: