• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2020 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202031144

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2020 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202031144

OF-226725

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161956

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

04387601

EKONA COR s.r.o.

Hranická 225, Hranice IV-Drahotuše, 75361, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Centrálna monitorovacia jednotka, vrátane súvisiacich služieb

centrálna monitorovacia jednotka, monitorovanie pacientov

  • 33195200-5 - Centrálne monitorovacie stanice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Centrálna monitorovacia jednotka vrátane súvisiacich služieb
Funkcia
3 ks centrálne monitorovacie jednotky určené na bezpečné kontinuálne monitorovanie vitálnych funkcií kriticky chorých pacientov na COVID 19 na lôžku s prepojením na centrálne monitorovanie, vrátane súvisiacich služieb - dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia zariadení do trvalej prevádzky, odborného zaškolenia obsluhy, technickej dokumentácie a autorizovaného záručného servisu
centrálne monitorovacie jednotky sú určené pre potreby rozšírenia JIS pracovísk s kriticky chorými pacientmi v diagnózou Covid 19 o ďalšie lôžka, kde je potrebné zabezpečiť prepojiteľnosť a vzájomnú kompatibilitu s modulárnymi monitormi vitálnych funkcií typ NC12 výrobcu Comen. konfig. EKONA alebo ekvivalent
Objednávateľ netrvá na dodávke produktov výrobcu Comen. Objednávateľ v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie umožňuje predloženie ponuky na ekvivalentný výrobok v prípade, že tento výrobok spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Predmet zákazky musí byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ.
Požaduje sa záručná doba na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ zabezpečí počas záručnej doby autorizovaný záručný servis minimálne v rozsahu:
- bezplatný záručný servis a bezplatná údržba vrátane výmeny náhradných dielov potrebných k oprave predmetu zmluvy,
- nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska,
- vykonanie technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu,
- vykonanie poslednej preventívnej prehliadky mesiac pred uplynutím záručnej lehoty vrátane bezplatného odstránenia všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.2 CENTRÁLNA MONITOROVACIA STANICA ks 3
- veľkosť uhlopriečky centrálneho monitora palce 19
- rozlíšenie monitora pixel 1280x1024
-dáta pacientskej histórie dáta 100 000
-história kriviek každého pacienta hod 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CENTRÁLNA MONITOROVACIA STANICA:
Centrálny monitor farebný LCD displej, 2 obrazovky
každá centrálna monitorovacia stanica bude mať 2 monitory samostatne
Synchronizácia dát s individuálnymi monitormi po obnovení prerušeného spojenia áno
Pripojenie s individuálnymi monitormi štruktúrovanou kabelážou (káble dodá a natiahne dodávateľ) a sieťou LAN
Výstup na pripojenie laserovej tlačiarne, ktorá je súčasťou dodávky
Umožnenie výberu tlače požadovaných hodnôt áno
Pripojenie monitorovacích jednotiek min. 32 súčasne
Súčasné zobrazenie monitorovacích jednotiek min. 32 súčasne
Modifikovateľnosť zobrazenia lôžok áno
Možnosť výberu sledovaných parametrov individuálne po monitoroch
Umožní zobrazenie všetkých meraných parametrov lôžkových monitorov áno
Manažment alarmov každého monitora áno
Export všetkých pacientskych dát po sieti a na USB áno
Ovládanie monitora v slovenskom alebo českom jazyku
Výpočty dávkovania liekov a titračná tabuľka áno
Všetky dostupné aktualizácie softvéru musia byť zahrnuté v cene nákupu
Možnosť pripojenia myši alebo klávesnice
Kompatibilita s jestvujúcou inštalovanou bázou monitorov vitálnych funkcií výrobcu Comen áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY:
1. Požadujeme dodanie nového, nepožívaného, nerepasovaného predmetu zákazky s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami predmetu zákazky uvedenými v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu.
Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektoré technické požiadavky na predmet zákazky identifikujú konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky na ekvivalentný výrobok v prípade, že takýto ekvivalent spĺňa požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečeniu účelu, na ktoré je zariadenie určené a má porovnateľné resp. vyššie parametre ako tie, ktoré sa požadujú.
V prípade, že dodávateľ ponúkne produkt, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
2. Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodacia lehota a platobné podmienky:
- dodacia lehota zariadení je najneskôr do 2 týždňov od účinnosti zmluvy nakoľko sa jedná o urgentný nákup počas pandémie ochorenia Covid 19
- presný deň dodania predmetu zmluvy oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr 2 pracovné dni vopred,
- cenu za predmet zákazky objednávateľ uhradí po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu zmluvy do trvalej prevádzky, na základe faktúry spolu s dodacím listom a inštalačným protokolom,
- faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu v EUR bez DPH, jednotkovú cenu v EUR s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH,
- kúpna cena bude uhradená po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu zmluvy do trvalej prevádzky v troch po sebe nasledujúcich rovnomerných mesačných splátkach so splatnosťou k 23. dňu príslušného kalendárneho mesiaca, prvá splátka bude uhradená nasledujúci mesiac po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu zmluvy do trvalej prevádzky.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
5.1. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
5.2. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
6. V zmysle bodu 6.1.8 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska je dodávateľ povinný písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia.
7. V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, inštalačný protokol, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
8. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY:
Dodávateľ bez vyzvania predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy:
1. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia zariadení, množstva, jednotkovej ceny v EUR bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v EUR s DPH, celkovej ceny v EUR bez DPH a celkovej ceny v EUR s DPH.
Ceny musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb.
Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
2. Podrobný technický opis ponúkaných zariadení vrátane súvisiacich služieb s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia, výrobcu a údajov deklarujúcich technicko-medicínske a funkčné parametre ponúkaných zariadení vrátane prospektového materiálu v slovenskom alebo českom jazyku v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov predmetu zákazky uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu.
3. Údaje o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo) zodpovednej za plnenie zmluvy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Objednávateľ dodávateľom predložené doklady skontroluje a v prípade:
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa na predmet zákazky, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Názov Upresnenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a v Osobitných požiadavkách na plnenie v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

07.12.2020 00:00 — 21.12.2020 00:00

3,00 ks

20 550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.11.2020 11:13

30.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 09:42 - Vstupná ponuka 20 250,00 € Cena bez DPH
30.11.2020 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 20 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS