• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 09:28
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 10:25

Detail zákazky Z202031127

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 09:28
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 10:25

Základné údaje

Z202031127

OF-227106

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5176112

Objednávateľ

00516554

Stredná športová škola, Trieda SNP 54, Banská Bystrica

Trieda SNP 54, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup notebookov

notebooky, učebné pomôcky

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 38652100-1 - Premietacie prístroje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup notebookov
Funkcia
Originálne notebooky zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Notebooky sú v originálnych baleniach neporušené a nepoškodené.
Výpočtová technika pre účely vyučovania predmetu informatika a ďalších  predmetov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebooky ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konfigurácia notebookov
Typ PC: Notebook
Procesor 4 jadrá a viac - (Intel alebo AMD Ryzen)
RAM min 8 GB
Grafická karta integrovaná, výhodou  dedikovaná (Nvidia)
HDD SSD + HDD (128 - 1 TB a viac
Displej 15,6" fullHD
webová kamera
reproduktory
konektivita WiFi, Bluetooth
predinštalovaný OS Win 10 (64-bit) s licenciou
Záruka zákazník s IČO/konečný spotrebiteľ: predĺžená - 3 roky
Obal: taška
 2. Nákup notebooku
Funkcia
Originálny notebook zabalený v originálnom obale od výrobcu
Notebook je v originálnom  balení  neporušený a nepoškodený.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konfigurácia notebooku
Typ PC: notebook
Procesor 4 jadrá a viac - (Intel alebo AMD Ryzen
RAM minimálne 8 GB
Grafická karta integrovaná
HDD SSD 250 GB a viac
Displej 17,3"fullHD
Klávesnica aj numerická
Obal: taška
 3. Spätný projektor
Funkcia
Dataprojektory do učební
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dataprojektory ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Epson EB -U42 alebo ekvivalent
Rozlíšenie FullHD 1920x1080 alebo 1920x1200
Projekcia na diaľku 1,8 m a viac
Technológia LCD
Vstup HDMI, VGA
Ďalšie pripojenie Miracast bezdrôtové, wifi
Svietivosť 3600 Im a viac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.
Požaduje sa dodanie tovaru:
-lehota dodania tovaru je 2 týždne od nadobudnutia účinnosti zmluvy,
- vrátane dopravy na miesto plnenia v náležitom obale,
- vrátane inštalácie na mieste plnenia,
- len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod,
- so servisnou dokumentáciou, záručnými listami, preberacím protokolom,
- do 1. pracovného dňa od nadobudnutia účinnosti zmluvy zadávateľ dodá dodávateľovi licenčné kľúče potrebné k inštalácii OS
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Požadujeme vykonať servis do 12 hod. od nahlásenia poruchy na mieste plnenia, ak nebude závada odstránená namieste, požadujeme náhradný počítač alebo dataprojektor v rovnakej konfigurácii, ďalej:
- bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne a nepoužívané náhradné diely) počas trvania záručnej doby,
- vykonávanie záručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami,
- v prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, aby dodávateľ znášal všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.
Dodávateľ je povinný do 24 hod. od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu  18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Nedodržanie podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári a nepredloženia požadovaných certifikátov sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 54, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

08.12.2020 09:29 — 15.12.2020 09:30

22,00 ks

16 147,68

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2020 09:31

01.12.2020 09:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2020 09:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 787
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2020 10:46 - Vstupná ponuka 16 140,00 € Cena s DPH
25.11.2020 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 16 140,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS