• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 10:05

Detail zákazky Z202031126

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2020 10:05

Základné údaje

Z202031126

OF-227367

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5244925

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

36168301

BARDEJOVSKÉ KÚPELE a.s.

Bardejovské Kúpele , Bardejovské Kúpele, 08631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rehabilitačný pobyt zameraný na pohybové ústrojenstvo a tráviace ústrojenstvo

rehabilitačný pobyt, liečebné procedúry

  • 85312500-4 - Rehabilitačné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Zabezpečenie rehabilitačného pobytu zameraného na pohybové  a tráviace ústrojenstvo.
Funkcia
Zabezpečenie rehabilitačného pobytu zameraného na pohybové  a tráviace ústrojenstvo pre 60 zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zabezpečenie rehabilitačného  pobytu pre osoby 50 60
2. Pobyt v rozsahu nocí 6
3. Liečebné procedúry ks 18
4. Bazén denne hod. 1 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. Ubytovanie-strava-procedúry-bazén  – pod jednou strechou t.j. v jednej budove Áno – musí spĺňať
6. Ubytovanie – hotel s troma hviezdičkami I. kategórie – dvojposteľové izby (rovnaký štandard interiéru – vybavenie a veľkosť izby) s vybavením kúpeľňa, WC, telefón, rádioprijímač, televízor, balkón. Áno – musí spĺňať
7. Kapacita hotela pre 120 osôb a vyššie. Áno – musí spĺňať
8. Strava – plná penzia – raňajky formou švédskych stolov. Obedy a  večere výber minimálne z troch jedál + šaláty formou bufetu. Áno – musí spĺňať
9. Liečebné procedúry: Liečebný proces začať vstupným vyšetrením lekárom, odborníkom v odbore rehabilitácie a kúpeľnej liečby, ktorý zostaví plán procedúr.  Indikácie: choroby pohybového ústrojenstva, choroby tráviaceho ústrojenstva, choroby z povolania. Áno – musí spĺňať
10. Minimálny rozsah rehabilitačných procedúr: klasická masáž čiastočná, reflexná masáž, podvodná masáž, perličkový kúpeľ, hydromasáž, masážny vírivý bazén, fínska sauna, parná sauna, inhalácie, parafín, rašelina, plynové injekcie, elektroliečba, magnoterapia. Áno – musí spĺňať
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Pitná kúra minerálnej vody nad rámec procedúr.
2. Liečebné kúpele nachádzajúce sa maximálne 150 km od mesta Košice, nakoľko dopravu si zabezpečuje objednávateľ z vlastných zdrojov.
3. Zabezpečenie služby v rozsahu a v tej istej cene aj rodinným príslušníkom v počte cca 40-50 osôb. Počet osôb nahlási firma 2 týždne pred nástupom bez storno poplatkov v prípade zníženia počtu účastníkov pobytu.
4. Nástup na pobyt začína v nedeľu 18.4. 2021 obedom a ukončenie pobytu bude v sobotu 24.4.2021 raňajkami.
5. Dodávateľ v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi elektronicky (e-mail) nasledujúce doklady: - fotokópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať  v predmete zákazky : poskytovanie ambulantnej a ústavnej kúpeľnej starostlivosti v zdravotníckom zariadení. - fotokópia platného dokladu Rozhodnutia MZ SR o prevádzkoví prírodných liečebných kúpeľov s indikačným zameraním na choroby pohybového a tráviaceho ústrojenstva
6. Dodávateľ v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi prospekty, linku na web stránku, propagačné materiály a podobne, z ktorých bude zjavné, že je schopný zabezpečiť pobyt v rozsahu technických a osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom – verejným obstarávateľom.
7. Dodávateľ zašle v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy e-mailom elektronicky štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky.
8. Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky.
9. Cena pri poskytovaní liečebných pobytov musí byť oslobodená od platby DPH. V cene nebude zahrnutá ani daň z ubytovania.
10. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu , alebo nesplnenie ktorejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a objednávateľ môže v takomto prípade od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

18.04.2021 11:00 — 24.04.2021 10:00

60,00 jedna osoba/6 nocí

15 840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.11.2020 09:17

08.12.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 70
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2020 14:39 - Vstupná ponuka 15 840,00 € Cena bez DPH
25.11.2020 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka 15 840,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS