00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
51153025
MARINI TRADE s.r.o.
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Kartotečná skrinka kovová- 4 zásuvková A4
Registračná skrinka, listkovnica kovová
Tovar, Služba
1. Kartotékové skrine
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "kartotékové skrine v počte 10 ks pre formát papiera A4, uvedený v technickej špecifikácií v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa, inštalácie a zaškolenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kartotéka | ks | 10 | ||
Výška | cm | 127 | 129 | |
šírka | cm | 40 | 42 | |
hĺbka | cm | 52 | 54 | |
počet zásuviek | ks | 4 | ||
rozmer zásuvky - výška | cm | 24 | 25 | |
šírka | cm | 31 | 33 | |
hĺbka | cm | 58 | 59 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kartotéka | z oceľového plechu |
spodný lem | z pozinkovanej ocele |
zásuvky | osadené na teleskopickom dvojitom guličkovom vedení s plným výsuvom a ochranou proti vypadnutiu |
kartotéka | vybavená zariadením proti preváženiu |
kartotéka | otvorenie len jednej zásuvky |
zámok | centrálny |
farba | biela farba 6 ks, oranžová 2 ks, modrá 2 ks / možná i iná farba, nie sivá/ |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Ak predkladaný "ekvivalent" nebude spĺňať minimálne podmienky uvedené v technickej špecifikácií tejto zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať navrhované ekvivalentné riešenie/variant. |
Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady do 2 pracovných dní a následne zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade: |
ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 4 týždňov od prijatia elektronicky zaslanej výzvy objednávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar uvedený v tejto zmluve v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácií a dodať nový, zatiaľ nepoužitý tovar. |
Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar bez vád, nový, zatiaľ nepoužívaný. V prípade, že dodávateľ dodá iný tovar resp. tovar s vadami, objednávateľom poverené osoby tovar neprevezmú a objednávateľ nezaplatí cenu za neprevzatý tovar. |
Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Reklamáciu je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru. |
Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom t.j. doručenia tovaru dodávateľom a inštalácie na mieste podľa pokynov objednávateľa. Počas záručnej doby je dodávateľ povinný v prípade potreby objednávateľa, zabezpečiť bezplatný servis servisným technikom. Dodávateľ je povinný zabezpečiť nástup servisného technika do 48 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom. Objednávateľ je povinný hlásenie poruchy zaslať elektronickou formou a dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie hlásenia spätnou odpoveďou. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, |
pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
02.12.2020 13:00 — 10.12.2020 14:00
1,00 celok
1 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2020 15:44
27.11.2020 10:00
27.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2020 15:48 - Vstupná ponuka | 1 750,00 | € | Cena bez DPH |
24.11.2020 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 749,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: