• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 17:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 17:30

Detail zákazky Z202031065

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 17:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 17:30

Základné údaje

Z202031065

OF-227072

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123606

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske a školské potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stolový kalendár Slovensko 2021, rozmer: 230 x 140 mm. Rozsah 29 listov. Kalendárium týždňové stĺpcové s menami ks 7
2. Plánovací kalendár Klasik trojmesačný modrý, 295x925 mm 2021 - Rozmery: 295 x 925 mm. ROZSAH: 3 x 12 listov. KALENDÁRIUM: 3-mesačné s menami SK, názvy mesiacov a dní v SK. VÄZBA: 1x šitá s perforáciou, 2x špirála ks 3
3.  Diár Nebrasca na rok 2021 Týždenný diár, vysokokvalitná, na dotyk príjemná koženka, ktorá dokonale imituje kožu, rozmery 14,3 x 20,5 cm, 128 strán.. Farba červená ks 6
4.  Nástenný kalendár  rok 2021 ks 5
5. Stolový kalendár Slovensko riadkové 2021 ks 2
6. Sada permanentných popisovačov Centropen 2846/4S sada 2
7. Magnet 24 mm modrý 10 ks/bal. bal 2
8. Napichovacie špendlíky mix farieb 100 ks bal 1
9. Spony listové 33 mm 100 ks/bal bal 10
10. Priehľadný obal na dokumenty A4-PVC 150 mic 10ks bal 1
11. Zvýrazňovače 4 farby/bal. šírka stopy1-4mm bal 2
12. Permanentný popisovač Centropen 2846 čierny ks 10
13. Zakladač A4 pákový poloplastový 7,5cm modrý ks 10
14. Prešpánový obal s gumičkou A4 ks 10
15.  Záznamová kniha A4 100 listov linajková ks 5
16. Záznamová kniha A5 100 listov linajková ks 10
17. Zakladač pákový Basic 7,5cm čierny ks 10
18. Zakladač 2-krúžkový celoplastový 3,5cm,kapacita 190 listov ks 6
19. Laminovacie fólie Fellowes 216x303 A4 125mic bal 1
20. Magnet 20 mm modrý 10 ks bal 1
21. Spinky 24/6 /1000/ bal 1
22. Poštové obálky C5 samolepiace, 1000ks bal 1
23. Obal na dokumenty „L“ 80 mic. A4 100 ks/bal bal 1
24. Priepustka A7 ks 2
25. Lepiaca páska transparentná 50 mm × 66 m ks 10
26. Kartónové obálky A4 360x275mm ks 200
27. Kartónová obálka A5 ks 200
28. Sada zvýrazňovačov Centropen 2822/4S sada 7
29. Spisové spony 50mm medené 100ks bal 7
30. Lepiaca tyčinka 40g ks 3
31. Korekčný lak so štetcom 20ml ks 2
32. Korekčný roller Pritt Micro Rolly jednoraz. 5mmx6m ks 5
33. Zakladač pákový poloplastový 7,5cm modrý ks 30
34. Ceruzka grafitová ks 10
35. Guľôčkové pero Q-CONNECT klikacie modré ks 10
36. Poštové obálky C5 samolepiace, 1000ks bal 1
37. Kancelársky papier A4 80g 500ks/bal bal 20
38. Guľôčkové pero Q-CONNECT klikacie modré ks 60
39. Euroobal ECONOMY A4 matný 40mic bal 7
40. Korekčný roller Pritt Micro Rolly jednoraz. 5mmx6m ks 4
41. Korekčné pero Tipp-Ex Shake'N Squeeze 8ml ks 6
42. Rýchloviazač PVC s eurodierovaním,310 × 235 mm, farba biela bal 2
43. Zakladač pákový celoplastový7,5cm s mechanikou No1, farba biela ks 15
44. Špeciálny papier pre brilantnú farebnú digitálnu tlač, laserové tlačiarne a farebné kopírovacie stroje. Vysoko biely, saténová úprava, matný. Formát: A4  Gramáž: 160 g Balenie: 250 hárkov bal 1
45. Lepidlo tyčinka 8g ks 4
46. Sekundové lepidlo Loctite 3g ks 1
47. Lepiaca páska obojstranná bez tkaniny 38mmx25m ks 1
48. Guľôčkové pero jednorazové Q-CONNECT F červené ks 10
49. Guľôčkové pero jednorazové Q-CONNECT M zelené ks 10
50. Protinárazová priehľadná bublinková fólia 70 um na ochranu zasielaného tovaru pri preprave. Šírka 40 cm, návin 5 m. ks 8
51. Stolový kalendár Slovensko riadkové 2021 ks 9
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Zákazka bude rozúčtovaná na 4 samostatné faktúry podľa zadania výhernému dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2020 08:00 — 11.12.2020 11:00

1,00 sada

763,46

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.11.2020 15:25

26.11.2020 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 79
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 05:37 - Vstupná ponuka 760,00 € Cena bez DPH
24.11.2020 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS