• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2020 12:33
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202031063

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2020 12:33
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202031063

OF-227441

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161997

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

31607896

ARNET, s.r.o.

Košická 2, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolový počítač

stolový počítač, HW, informačné technológie

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový počítač
Funkcia
Pre kancelárske a výpočtové práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Pamäť GB 16
Pevný disk SSD GB 256
Pevný disk HDD TB 2
Počet jadier procesora ks 6
Výkon Passmark – CPU Mark 1 10500
Pamäť  grafickej karty GB 4
Výkon grafickej karty PassMark G3D Mark 1 14000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa prevedenie MiniTower – počet  pozícií pre  HDD 3x a viac
Voľné pozície pre HDD Voľných pozícií po konfigurácií minimálne 1x3,5“
Procesor Intel
Typ pamäte DDR 4
Typ úložiska SSD M.2 SSD NVMe
Typ úložiska HDD / rozhranie / otáčky 2x1TB / sata / 7200 ot/min
Grafická karta typ nVidia® GeForce®
Počet  výstupov pre monitor Súčasne  pripojenie  a  práca 3 monitorov
Potrebné prepojovacie káble pre pripojenie používaných monitorov (výstupy z monitorov sú uvedené v charakteristike) k ponúknutej grafickej karte. Potrebné káble budú tiež súčasťou dodávky. 2xDVI-D ( single link), 1xVGA
Výbava základnej dosky Zvuková karta, sieťová karta
Optická mechanika DVDRw
Konektivita zdroja 4x a viac konektor pre pripojenie HDD alebo DVD
Rozhrania 1xM.2 Slot, 1xUSB 3.1 Typ-A, 1xUSB 3.1 Typ-C, 6xUSB 2.0, 3x grafický výstup, zvukový výstup, 4x SATA  výstup
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať osobný počítač v zloženom a funkčnom stave t.j.  dodať zostavu, ktorá  musí byť funkčná po pripojení monitorov, myši a klávesnice a nainštalovaní operačného systému.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje, alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Objednávateľ požaduje dodať osobný počítač v zloženom a funkčnom stave
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline - Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Strojnícka fakulta, Katedra aplikovanej mechaniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

03.12.2020 08:00 — 21.12.2020 14:00

1,00 ks

871,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.11.2020 12:33

30.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 09:59 - Vstupná ponuka 871,40 € Cena bez DPH
30.11.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 871,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS