• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 08:50

Detail zákazky Z202031051

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 08:50

Základné údaje

Z202031051

OF-227129

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137625

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

zošit, obálky, zakladač pákový, rýchloviazače, zvýrazňovač, perá, lepidlá

  • 22851000-0 - Rýchloviazače
  • 22852000-7 - Zakladače
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30199230-1 - Obálky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup - zošity, zakladače, rýchloviazače a im podobné výrobky, materiál pre terapeutické účely
Funkcia
zakladací tovar
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pákový zakladač z kovovým mechanizmom, celoplastový, žltý s chrbtovým plastovým vreckom s vymeniteľným papierovým štítkom, formát A4, šírka chrbta 7,5 až 8 cm ks 50
Pákový zakladač z kovovým mechanizmom, celoplastový, žltý s chrbtovým plastovým vreckom s vymeniteľným papierovým štítkom, formát A4, šírka chrbta 5 cm ks 50
Pákový zakladač z kovovým mechanizmom, celoplastový, modrý s chrbtovým plastovým vreckom s vymeniteľným papierovým štítkom, formát A4, šírka chrbta 7,5 až 8 cm ks 50
Pákový zakladač z kovovým mechanizmom, celoplastový, modrý s chrbtovým plastovým vreckom s vymeniteľným papierovým štítkom, formát A4, šírka chrbta 5 cm ks 50
Zakladací obal typu L formát A4, hladký materiál PVC bezfarebný, hrúbka 150 mikrónov ks 50
Eurobal. závesný plastový obal formátu A4, hore otvorený, priehľadný nie matný, hrúbka 42 mikrónov, balení 100 ks balík 40
Bublinkové obálky biele, ochránia zasielané predmety proti nárazom a vlhkosti, veľkosť veľkosť G/17 ks 20
Bublinkové obálky biele, ochránia zasielané predmety proti nárazom a vlhkosti, veľkosť veľkosť H/18 ks 20
Ergonomická podložka pod myš s gélovým vankúšikom ks 2
Zdravotný záznam, formát: A4 s tromi klopami, papierový ks 50
Obal na zdravotný záznam, formát A4, PVC číre, obal musí byť vhodný na papierový Zdravotný záznam definovaný v predchádzajúcom riadku ks 50
Kovový stojan na časopisy formátu A4, šírka chrta min 7 cm, farba čierna ks 20
Laminovacia fólia lesklá, v balení 100 ks, hrúbka 100 mic, A4 balenie 1
Laminovacia fólia matná, v balení 100 ks, hrúbka 100 mic, A4 balenie 1
Diskety 3,5", 1,44 MBA v balení po 1 ks, v balení 10 ks balenie 1
Lepivé etikety vhodné do laserových a atramentových tlačiarní, formát A4 s permanentným lepidlom, zadný papier je delený po výške na 1/2 pre lepšiu manipuláciu, v balení 100 hárkov balík 56
Plastové  guličkové pero s pogumovaným úchopom a stláčacím mechanizmom, veľko objemová náplň s tenkým hrotom, modrá farba ks 144
Plastové  guličkové pero s pogumovaným úchopom a stláčacím mechanizmom, veľko objemová náplň s hrubším hrotom, modrá farba ks 144
Stolový otočný organizér, s priehradkami na kancelárske potreby (perá, spony a pod.), kovový, čierna farba ks 7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Podkladom pre fakturáciu bude faktúra s dodacím alebo preberacím listom dodávateľa potvrdeným objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a kvality predmetu zákazky, vrátanie služieb spojených s dodaním tovaru - dopravou na miesto plnenia a vyložením do skladu objednávateľa
Splatnosť faktúry 30 dní
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

07.12.2020 14:00

1,00 sada

1 458,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 15:00

27.11.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 461
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 05:40 - Vstupná ponuka 1 452,00 € Cena s DPH
25.11.2020 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 437,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS