• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 15:55

Detail zákazky Z202031042

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 15:55

Základné údaje

Z202031042

OF-227194

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123592

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie informačnej techniky

informačná technika, notebook, Dock stanica, monitor, myš, klávesnica

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 96
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor min. 10. generácia Intel Core alebo min. 4. generácia AMD Ryzen, min. 6 MB cache a min. 6500 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark
Operačná pamäť min. 8 GB DDR4
Pevný disk SSD min. 512 GB, NVMe
Grafická karta integrovaná alebo dedikovaná
Grafický výstup HDMI alebo DisplayPort alebo USB-C
Wifi Wifi 6
Bluetooth Bluetooth 5.0 alebo novší štandard
Klávesnica Podsvietená, slovenská
Iné periférie min. 1x Thunderbolt 3 a zároveň min. 2x USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) alebo novší štandard
Nabíjanie Možnosť nabíjať cez USB-C
Obrazovka min. 14" max. 14.3" min. 1920x1080 px, IPS alebo VA, 16:9 alebo 16:10, matná alebo antireflexná
Webkamera rozlíšenie min. HD (720p)
Iné Čítačka odtlačku prstov, taška od výrobcu notebooku
Operačný systém V Slovenskom jazyku umožňujúci pripojenie do domény Active Directory v aktuálne najvyššej dostupnej verzii, ktorý je predinštalovaný na pevnom disku napr. Windows 10 Pro SK 64 alebo ekvivalent
Záručná doba min. 36 mesiacov, servis na mieste do druhého pracovného dňa (On-site NBD) autorizovaným technikom
 2. Monitor 23
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka min. 23,8", LED podsvietenie, IPS alebo VA
Jas min. 250 cd/m2 (250 nits)
Kontrast min. 1000:1
Odozva max. 5ms
Rozlíšenie min. 1920 x1080
Obnovovacia frekvencia min. 60 Hz
Pomer strán 16:9
Povrch matný alebo antireflexný
Vstupy obrazové min. 1x DisplayPort, min. 1x HDMI 1.4, min. 1x VGA
Ďalšie periférie min. 1x USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Nastaviteľnosť Nastavitelna výška, pivot
Iné filter modrého svetla, flicker-free
V balení digitálny kábel DP alebo HDMI
Záručná doba min. 36 mesiacov, servis na mieste do druhého pracovného dňa (On-site NBD) autorizovaným technikom
 3. Monitor 27
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka min. 27", LED podsvietenie, IPS alebo VA
Jas min. 250 cd/m2 (250 nits)
Kontrast min. 1000:1
Odozva max. 5ms
Rozlíšenie min. 2560 x 1440
Obnovovacia frekvencia min. 60 Hz
Pomer strán 16:9
Povrch matný alebo antireflexný
Vstupy obrazové min. 1x DisplayPort, min. 1x HDMI 1.4
Ďalšie periférie min. 1x USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Nastaviteľnosť Nastavitelna výška, pivot
Iné filter modrého svetla, flicker-free
V balení digitálny kábel DP alebo HDMI
Záručná doba min. 36 mesiacov, servis na mieste do druhého pracovného dňa (On-site NBD) autorizovaným technikom
 4. Dokovacia stanica alebo replikátor portov k 23" monitoru
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre - dokovacia stanica s funkciou nabíjania NB od výrobcu NB min. 1x  USB 3.2 Gen 2 (USB 3.1) alebo novší štandard, min. 3x USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) alebo novší štandard, min. 2x USB-C konektor, min. 2x digitálny výstup na monitor, min. 1x RJ-45
Výkon pre pripojené displeje FHD displej pri min. 60 Hz
Výkon napájacieho adaptéra min. 120 W
Záručná doba min. 36 mesiacov, servis na mieste do druhého pracovného dňa (On-site NBD) autorizovaným technikom
 5. Dokovacia stanica alebo replikátor portov k 27" monitoru
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre - dokovacia stanica s funkciou nabíjania NB od výrobcu NB min. 1x  USB 3.2 Gen 2 (USB 3.1) alebo novší štandard, min. 3x USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) alebo novší štandard, min. 2x USB-C konektor, min. 2x digitálny výstup na monitor, min. 1x RJ-45
Výkon pre pripojené displeje súčasne min. 2 2.5K displeje pri min. 60 Hz
Výkon napájacieho adaptéra min. 120 W
Záručná doba min. 36 mesiacov, servis na mieste do druhého pracovného dňa (On-site NBD) autorizovaným technikom
 6. USB Myš
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 96
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre USB Myš - myš drôtová alebo bezdrôtová, laserová, min. 1000 DPI, 3 tlačidlá, symetrická, veľkosť M, USB, farba čierna
Záručná doba min. 36 mesiacov
 7. USB Klávesnica
Funkcia
Dodávka informačnej techniky.
Objednávateľ požaduje dodávku novovyrobenej, nepoužívanej informačnej techniky, zodpovedajúcej požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 96
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre USB klávesnica - drôtová, kompaktná (vrátane numerickej časti klavesnice), nízkoprofilová, so slovenskými klávesmi, farba čierna
Záručná doba min. 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celková cena je vrátane dopravy do miesta dodania (Bratislava) a vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (doprava, vyloženie a naloženie tovaru, vynesenie) na miesto plnenia, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
2. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný v originálnom balení,  s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. Nemôže sa jednať o repasovaný alebo inak renovovaný, reklamovaný tovar a pod.
3. Dodaný tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
4. Dodávateľ najneskôr nasledujúci deň po nadobudnutí účinnosti Zmluvy predloží Objednávateľovi referenciu minimálne jednej dodávky tovaru obdobného charakteru, ako je predmet zákazky v celkovej hodnote 50 000,- Eur s DPH. V prípade nesplnenia tejto požiadavky Objednávateľ odstúpi od zmluvy.
5. Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, značka, číslo, typové označenia tovaru; doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. presná špecifikácia konfigurácie jednotlivých zariadení, cena za jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo na požiadanie o bezplatné odprezentovanie Dodávateľom navrhovaného plnenia zákazky. Odprezentovanie musí prebehnúť najneskôr do 48 hodín od zaslania požiadavky Objednávateľom.
7. Objednávateľ do 48 hodín od prezentácie alebo od obdržania záväznej ponuky ponuku prijme alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
8. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach.
9. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou. V opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
10. V prípade, ak súčasti plnenia predmetu zákazky nebudú vzájomne kompatibilné (ide najmä o kompatibilitu ponúkaných monitorov, dokovacích staníc a notebookov) alebo ak nespĺňajú minimálne požiadavky dané verejným obstarávateľom, Objednávateľ si vyhradzuje právo vyzvať Dodávateľa, aby v rovnakej cene predložil funkčný ekvivalent predmetu zákazky. Ak sa tak nestane, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
11. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa.
12. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ s vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
13. Objednávateľ oznámi vady dodaného tovaru bezodkladne, najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. V prípade zistenia funkčnej závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s identickými parametrami
14. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním.
15. Dodávateľ poskytne záruku na dodaný tovar 36 mesiacov.
16. Autorizovaný záručný servis bude vykonávaný v mieste inštalácie s odozvou a riešením v nasledujúci pracovný deň (On-Site NBD). Bezplatný autorizovaný záručný servis bude vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby sú započítané v cene zákazky.
17. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo miesta inštalácie, Dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.
19. Dodávateľ dodá predmet zákazky v dvoch etapách. Prvých 40 notebookov a k nim prislúchajúcich dokovacích staníc, monitorov, klávesníc a myší musí byť dodaných najneskôr do 14 kalendárnych dní od dátumu účinnosti Zmluvy. V druhej etape bude dodaný zvyšok objednaného tovaru najneskôr do 50 kalendárnych dní od dátumu účinnosti Zmluvy.
20. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní celého predmetu zákazky, prílohou ktorej musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
21. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
22. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy, nedodanie tovaru podľa opisu, neposkytnutie služieb, nedodržanie  termínov dodania uvedených v objednávkovom formulári alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
23. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny plnenia.
24. V prípade, ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka.
25. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
26. Dodávateľ má povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto požiadavky je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa.
27. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2020 08:00 — 20.01.2021 14:30

1,00 celok

163 953,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 14:20

26.11.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 39
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2020 13:32 - Vstupná ponuka 163 500,00 € Cena s DPH
26.11.2020 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka 162 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS