Z202031025
OF-226480
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Nástenné kalendáre na rok 2021
kalendár
Tovar
1. Nástenný kalendár č. 1
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nástenný kalendár č. 1 | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Rozmer | 33 x 64 cm |
1.2. Papier | titulka 150 g/m2 - vnútornej strany 115 g/m2 papieri |
1.3. Väzba | dvojitá špirála |
1.4. Balenie | jednotlivo v obaloch |
1.5. Referenčný druh kalendára | Nástenný kalendár Alfons Mucha 2021 |
1.6. V prípade, že dodávateľ predkladá ekvivalentný druh tovaru, musí byť odsúhlasený objednávateľom. |
2. Nástenný kalendár č. 2
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Nástenný kalendár č. 2 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1. Rozmer | 29,5 x 43 cm |
2.2. Papier | 120 g/m2 ofset papier |
2.3. Väzba | dvojitá špirála |
2.4. Balenie | jednotlivo v obaloch |
2.5. Kalendárium | 3 mesačný so slovenskými menami |
2.6. Referenčný druh kalendára | Nástenný kalendár 3mesačný štandard Tatry 2021 |
2.7. V prípade, že dodávateľ predkladá ekvivalentný druh tovaru, musí byť odsúhlasený objednávateľom. |
3. Nástenný kalendár č. 3
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Nástenný kalendár č. 3 | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.1. Rozmer | 33 x 46 cm |
3.2. Papier | 150 g/m2 |
3.3. Väzba | dvojitá špirála |
3.4. Balenie | jednotlivo v obaloch |
3.5. Kalendárium | 3 mesačný |
3.6. Referenčný druh kalendára | Nástenný kalendár Tatry SK 2021 |
3.7. V prípade, že dodávateľ predkladá ekvivalentný druh tovaru, musí byť odsúhlasený objednávateľom. |
4. Nástenný kalendár č. 4
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4. Nástenný kalendár č. 4 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4.1. Rozmer | 48 x 56 cm |
4.2. Papier | 170 g/m2 na ofset papieri |
4.3. Väzba | dvojitá špirála |
4.4. Balenie | jednotlivo v obaloch |
4.5. Referenčný druh kalendára | Nástenný kalendár Josef Lada – Zvieratka 2021 |
4.6. V prípade, že dodávateľ predkladá ekvivalentný druh tovaru, musí byť odsúhlasený objednávateľom. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. |
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 10.12.2020. |
12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tr. A. Hlinku 1, 3. poschodie, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.12.2020 08:00 — 10.12.2020 15:00
1,00 súbor
250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2020 13:25
26.11.2020 14:30
26.11.2020 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: