• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 09:50

Detail zákazky Z202031023

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 09:50

Základné údaje

Z202031023

OF-227428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137604

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

32320833

MVDr. Peter Pongrácz VETIS

Kráľovičove Kračany, Kráľovičove Kračany, 93003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatný spotrebný materiál pre kone

kôň, napájačka, metla, vedro, remeň, teplomer

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 19500000-1 - Gumené a plastové materiály
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ostatný spotrebný materiál pre kone
Funkcia
Ostatný spotrebný materiál pre kone - potreby pre starostlivosť o zvieratá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Napájačka s plavákovým ventilom , objem 8 l ks 6
2. Náhradný plavák k napájačke podľa bodu 1 ks 10
3. Náhradné tesnenie k napájačke podľa bodu 1 ks 5
4. Bandáž na kopytá (paznechtová páska) Silbertape, šírka 50mm, dĺžka 50m ks 18
5. Transportný žľab s držiakom, objem 12 l ks 1
6. Vedro plastové Flexi bag objem 12 l alebo ekvivalent ks 2
7. Vedro plastové Flexi bag objem 28 l alebo ekvivalent ks 2
8. Metla bambusová s násadou ks 30
9. Klkací remeň kožený ks 1
10. Mucholapka rolka 7m x 30cm ks 10
11. Teplomer veterinárny digitálny ks 5
12. Vyšetrovacie rukavice červené, 95cm, 100ks /bal bal 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
robustná napájačka z plastu, odolného voči nárazom aj ohrýzaniu ; kryt ventilu z nehrdzavejúcej ocele; prípoj vody 1/2’’ , možnosť ľavého, alebo pravého pripojenia ; so 4 otvormi pre upevnenie ; prietok vody: 7 litrov/min. (4 bary) 1. Napájačka s plavákovým ventilom , objem 8l
náhradné diely pre napájačku - položka 1 2. - 3. Náhradné diely
vysoká pevnosť voči roztrhnutiu; vodotesné vyhotovenie 4. Bandáž na kopytá (paznechtová páska) Silbertape, šírka 50mm, dĺžka 50m
vyrobený z pevného, odolného plastu ;  s kovovými držiakmi na zavesenie ;  s kovovou rúčkou na prenášanie 5. Transportný žľab s držiakom
žľab- vedro vyrobené z odolného, ale veľmi elastického plastu ; dve rukoväte pre ľahšiu manipuláciu 6. - 7. Vedro plastové Flexi bag
celková výška metly minimálne 135 cm 8. Metla bambusová s násadou
anatomicky tvarovaná časť v oblasti krku, materiál - vysoko kvalitná koža 9. Klkací remeň kožený
s držiakom 10. Mucholapka rolka 7m x 30cm
SC 12 ;  LCD displej, dlhý teplotný snímač pre veľké zvieratá 11. Teplomer veterinárny SC 12 digitálny
materiál - 100% polyetylén , 25mµ, 95cm dlhé 12. Vyšetrovacie rukavice červené, 95cm, 100ks /bal
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa a vykládka na objednávateľom určené miesto pri každom čiastkovom plnení.
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) je 5 kalendárnych dní.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

1 113,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 13:02

27.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 636
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2020 08:33 - Vstupná ponuka 1 113,00 € Cena s DPH
27.11.2020 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 1 113,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS