• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 14:10

Detail zákazky Z202031020

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 14:10

Základné údaje

Z202031020

OF-226280

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123580

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

50085999

InterMedical Plus, s.r.o.

Levická 7E, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Integrovaný systém na elektroanatomický maping a elektrofyziológia

maping, elektrofyziológia, integrovaný systém, mapovací systém

  • 33120000-7 - Záznamové systémy a vyšetrovacie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Integrovaný systém na elektroanatomický maping a elektrofyziológia
Funkcia
Elektroanatomický mapovací systém slúži na mapovanie porúch srdcového rytmu. Cieľom je čo najpresnejšie vymapovanie miesta, z ktorého poruchy rytmu vychádzajú. Tým sa dosahuje vyššia úspešnosť pri odstránení poruchy rytmu pomocou katétrovej ablácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3D mapovací systém ks 1
počet intrakardiálnych vstupov počet 70 200
počet intrakardiálnych vstupov pre diagnostické a ablačné katétre počet 125
resolúcia signálu bits 24
hladina rušenia µV ˂11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3 D mapovací systém, vrátane softwarového modulu LUMIPOINTᵀᴹ áno
elektromagnetický senzorový kontaktný 3 D mapovací systém áno
možnosť práce bez použitia, resp. s minimálnou dávkou fluoroskopie áno
možnosť zobrazenia časového priebehu elektrickej aktivácie, voltážovej informácie alebo korelácie stimulačného mapovania jednotlivých častí srdcových oddielov pomocou farebného zobrazenia áno
možnosť podrobného mapovania jednotlivých štruktúr, rýchleho anatomického mapovania a automatického naberania bodov s automatickou anotáciou za pomoci filtra kontaktu katétra so srdcom pomocou špeciálnych viacpolárnych diagnostických katétrov a ablačného katétra áno
možnosť presnej lokalizácie a zobrazenia viacerých elektrofyziologických katétrov v 3 D rekonštruovaných srdcových oddieloch v reálnom čase počas výkonu áno
možnosť rôzneho spôsobu zobrazenia kvality kontaktu katétra s tkanivom áno
možnosť integrácie CT alebo MRI do obrazu reálnej 3D anatómie áno
prednosť systému: menej ako 1 mm in vivo áno
možnosť chránenia systému proti výboju defibrilátorov áno
možnosť zapojenia max. 200 IC kanálov prípadne možnosť zapojenia min. 70 IC kanálov áno
plná podpora a kompatibilita magnetického navigačného systému áno
neobmedzené mapovanie - bez limitu nabratých bodov áno
kompatibilný s mapovacím systémom s min. 60 elektródami áno
možnosť sledovania lokálneho impedančného dropu pri ablácii aj s aktuálnymi lokálnymi hodnotami impendancie áno
dokázaná hladina rušenia (noise floor) 0,01mV áno
systém s automatickou a binteligentnou anotáciou signálu áno
hybridný - otvorený systém áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba za predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia
Nástup servisného technika do 24 hodín od nahlásenia poruchy. V prípade neodstránenia poruchy do 48 hodín od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenie po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ je povinný tovar nainštalovať a uviesť do prevádzky bezodkladne po dodaní, najneskôr však do pätnásť (15) pracovných dní odo dňa jeho dodania objednávateľovi do miesta dodania, a to na vlastné náklady. V prípade, že priestory inštalácie prístroja nie sú pripravené v zmysle dodaného technologického projektu prístroja, lehota inštalácie sa môže adekvátne predĺžiť a predávajúci tak nie je v omeškaní:
- v pracovných dňoch,
- v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod.,
- do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu
- po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL (ak je to relevantné).
Súčasťou dodania zariadenia a/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi aj:
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy,
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy.
Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia
Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len:
- certifikát alebo potvrdenie s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu,
- návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku),
- záručný list,
- preberací (akceptačný) protokol,
- inštalačný protokol,
- protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja.
Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie.
Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu:
-oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín,
- oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty:
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu,
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Integrovaný elektroanatomický maping a elektrofyziológia",
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf.,
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a).
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

15.12.2020 12:56 — 15.01.2021 12:56

1,00 ks

210 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.11.2020 12:58

26.11.2020 13:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 13:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 20:00 - Vstupná ponuka 210 000,00 € Cena bez DPH
23.11.2020 20:00 - Najvýhodnejšia ponuka 210 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS