• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 12:45

Detail zákazky Z202031000

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 12:45

Základné údaje

Z202031000

OF-227353

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123558

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lavica 3 - 4 sedadlová

Lavica s operadlom, plastová lavica, lavica s opierkami rúk, 3-sedadlová lavica, 4-sedadlová lavica

  • 39113200-9 - Lavice s operadlom
  • 39113600-3 - Lavičky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lavica 3-sedadlová, Lavica 4-sedadlová
Funkcia
Lavica do verejných priestorov - chodby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Lavica 3-sedadlová - počet ks 1
1. Lavica 3-sedadlová - šírka lavice cm 145
1. Lavica 3-sedadlová - hĺbka lavice cm 62
1. Lavica 3-sedadlová - výška lavice cm 82,7
1. Lavica 3-sedadlová - výška sedadla cm 47,7
1. Lavica 3-sedadlová - výška operadla cm 35
1. Lavica 3-sedadlová - výška opierok rúk cm 20
2. Lavica 4-sedadlová - počet ks 1
2. Lavica 4-sedadlová - šírka lavice cm 197
2. Lavica 4-sedadlová - hĺbka lavice cm 62
2. Lavica 4-sedadlová - výška lavice cm 82,7
2. Lavica 4-sedadlová - výška sedadla cm 47,7
2. Lavica 4-sedadlová - výška operadla cm 35
2. Lavica 4-sedadlová - výška opierok rúk cm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Lavica 3-sedadlová - konštrukcia kovová/lakovaná
1. Lavica 3-sedadlová - farba konštrukcie hliník - podľa vzorkovníka
1. Lavica 3-sedadlová - materiál sedadla a operadla odolný polypropylén
1. Lavica 3-sedadlová - povrch sedadla a operadla protišmykový a ľahko dezinfikovateľný povrch
1. Lavica 3-sedadlová - opierka rúk kovová konštrukcia s plastovými podložkami
1. Lavica 3-sedadlová - počet sedadiel 3 ks
1. Lavica 3-sedadlová - farba sedadiel farebné prevedenie podľa vzorkovníka
1. Lavica 3-sedadlová - záruka 2 roky
1. Lavica 3-sedadlová - certifikát trvanlivosti/odolnosti EN 13761, EN 1728, EN 1022, EN 15373 level 2
2. Lavica 4-sedadlová - konštrukcia kovová/lakovaná
2. Lavica 4-sedadlová - farba konštrukcie hliník - podľa vzorkovníka
2. Lavica 4-sedadlová - materiál sedadla a operadla odolný polypropylén
2. Lavica 4-sedadlová - povrch sedadla a operadla protišmykový a ľahko dezinfikovateľný povrch
2. Lavica 4-sedadlová - opierka rúk kovová konštrukcia s plastovými podložkami
2. Lavica 4-sedadlová - počet sedadiel 4 ks
2. Lavica 4-sedadlová - farba sedadiel farebné prevedenie podľa vzorkovníka
2. Lavica 4-sedadlová - záruka 2 roky
2. Lavica 4-sedadlová - certifikát trvanlivosti/odolnosti EN 13761, EN 1728, EN 1022, EN 15373 level 2
viď. príloha ekvivalent neakceptujeme vzhľadom k zjednoteniu priestorov
Farebné prevedenie jednotlivých položiek predmetu plnenia bude vyšpecifikované po podpísaní kúpnej zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť elektronicky podrobný aktualizovaný rozpočet jednotlivých cien všetkých položiek bez DPH a s DPH do 48 hodín od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť elektronicky do 48 hodín od uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, potvrdenie pôvodu tovaru stoličiek (prehlásenie výrobcu), produktový list použitých tovarov s podrobnou technická špecifikácia, platný certifikát lavíc /stoličiek/.
Požaduje sa predložiť dodací a záručný list k jednotlivým položkám predmetu plnenia.
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky zaokrúhlenú na dve desatine miesta.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou, dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy  EKS.
Platobné podmienky .: Predávajúci je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom dodaní Tovaru, a zároveň je Predávajúci povinný vystaviť faktúru za dodávku Tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný - zložený
Požaduje sa poskytnúť bezplatne vzorky (fotky) každej položky predmetu zmluvy na účelu kontroly, či predložená vzorka každej položky predmetu zmluvy zodpovedá technickej špecifikácií predmetu zákazky do dvoch dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa poskytnúť bezplatne vzorník plastov v zmysle požiadavky pre výber farby plastov do dvoch dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Vzhľadom na to, že ide o doplnenie už dodaného tovaru z predchádzajúceho obdobia, objednávateľ požaduje dodať tovar, pri ktorom budú zachované všetky charakteristiky a špecifikácie tovaru, najmä rozmery konštrukcií, materiál, tvar a farba sedačiek a operadiel, profilov a farby kovových častí tovaru, rozmerov a vrátane jej farebnosti a ochranných prvkov z čierneho plastu. Pred zadaním do výroby žiadame víťazného uchádzača o presné zameranie celkových rozmerov lavíc.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

11.12.2020 10:00

40,00 celok - 20ks/20ks

6 550,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.11.2020 11:54

26.11.2020 11:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 12:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2020 10:32 - Vstupná ponuka 6 550,00 € Cena bez DPH
26.11.2020 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 6 549,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS