• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 12:30

Detail zákazky Z202030983

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 12:30

Základné údaje

Z202030983

OF-227025

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137582

Objednávateľ

607304

Stredná zdravotnícka škola

Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok, zdravotnícky nábytok, stoličky

Kancelárske skrine, lekárska stolička do zubnej ambulancie, stohovateľné plastové stoličky

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Policová skriňa, dvojdverová so zámkom , DZ 2 80 01
Funkcia
Doplnenie - nákup nového nepoužitého kancelárskeho nábytku vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej a odvozu prebytočných ochranných obalov a materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozmer (š x v x h) cm 80 x 74 x 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet políc 1
Typ dverí 2 x plné
Varianta rovná
Typ skrine policová
Uzamykanie na kľúč
ABS hrana 2 mm
Hrúbka police 18 mm
Materiál (korpus - horné dno, spodné dno, boky) laminovaná drevotrieska
Farba jelša
Chrbát skrine obojstranne pohľadový, materiál: 3 mm hrubá doska HDF
Úchytka, tvar USN - Hobis
 2. Skriňa policová, dvojdverová so zámkom SZ 5 80 00
Funkcia
Doplnenie - nákup nového nepoužitého kancelárskeho nábytku vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej a odvozu prebytočných ochranných obalov a materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozmer (š x v x h) cm 80 x 192 x 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet políc 4
Typ dverí 2 x plné
Varianta rovná
Typ skrine policová
Uzamykanie na kľúč
ABS hrana 2 mm
Hrúbka police skrine 25 mm
Hrúbka korpusu skrine 18 mm boky - 25 mm pôda a dno
Materiál laminovaná drevotrieska
Farba jelša
Chrbát skrine obojstranne pohľadový
 3. Rektifikácia (nastavovací klzák) 3 cm - R 400 800 30
Funkcia
Doplnenie - nákup nového nepoužitého kancelárskeho nábytku vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej a odvozu prebytočných ochranných obalov a materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ( v balení 4 ks) balenie 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rektifikácia na vyrovnanie skrine pri nerovnosti podlahy pomocou imbusového kľúča
 4. Lekárska otočná stolička MEDI 1240 dent
Funkcia
Doplnenie - vybavenia školskej zubnej ambulancie - nákup nového nepoužitého zdravotníckeho nábytku vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej a odvozu prebytočných ochranných obalov a materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Celková výška 78 - 100 cm
Šírka sedáku 42 cm
Výška sedáku 54 - 74 cm
Hĺbka sedáku 37 - 42 cm
Opora nôh výškovo nastaviteľná
Opierka chrbta dĺžka 42 cm, výška 7 cm, hĺbka 7,5 cm, možnosť nastavovania s rozsahom + - 8m od sedáku a hĺbky sedenia + - 5 cm
Sedák PUR pena výšky 5 cm
Operadlo, sedák čalúnenie -koženka, farba biela
Kostra, kríž chrómovaný kov
Kolieska na tvrdý povrch s automatickou bezpečnostnou brzdou pri odstránení zaťaženia (prevencia podbehnutiu) na tvrdý povrch
Nosnosť 120 kg
 5. ALBA konferenčná stohovateľná stolička MIA
Funkcia
Doplnenie - nákup nových nepoužitých konferenčných stohovateľných stoličiek, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na adrese sídla verejného obstarávateľa a odvozu prebytočných ochranných obalov a materiálu.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výška celkom 80 cm
Hĺbka 50 cm
Šírka sedenia 45 cm
Výška sedenia 47 cm
Nosnosť 120 kg
Materiál omývateľný plast
Kostra chrómovaná
Farba plastu červená
Model bez podrúčok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodávku nového a nepoužitého tovaru, zabaleného v originálnom, nepoškodenom balení, s príslušnou dokumentáciou (záručným listom, návodom na použitie). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok, oprávňujúce objednávateľa, neprevziať tovar na náklady dodávateľa.
Objednávateľ do 5 dní od obdržania ponuky túto odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať kvalitu technickú špecifikáciu predmetu zákazky.
Požadovaná záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare má dodávateľ do 14 dní povinnosť prevzatia a výmeny vadného tovaru za tovar bez vady a rovnakých parametrov.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu predmetu zákazky sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z. z. a OPET.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich  splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

07.12.2020 08:00 — 11.12.2020 15:00

1,00 celok

1 424,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 11:11

27.11.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 556
 40
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 15:05 - Vstupná ponuka 1 422,00 € Cena s DPH
27.11.2020 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 414,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS