31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
44325851
TOPPRO s.r.o.
Liesková 20, Košice, 04001, SVK
Dezinfekcia vozidiel MHD
čistenie, dezinfekcia, umývanie
Služba
1. Zabezpečenie dezinfekcie vozidiel MHD - ELEKTRIČKY, AUTOBUSY, ELEKTROBUSY, TROLEJBUSY
|
|
---|---|
Funkcia |
Položka č. 1:ELEKTRIČKY, AUTOBUSY, ELEKTROBUSY, TROLEJBUSY – dezinfekcia vozidiel MHD |
1. Vykonanie komplexnej dezinfekcie električiek, autobusov, elektrobusov, trolejbusov používaných v MHD počas karanténnych opatrení v súvislosti so šírením sa koronavírusu COVID – 19. |
2. Spôsob aplikácie bezkontaktnou metódou – formou studenej hmly vytvorenej s dezinfekčného prostriedku, ktorá zabezpečí komplexnú, celoplošnú priestorovú dezinfekciu s dlhodobým účinkom, so zaistením dezinfekcie medzier – špár, neprístupných miest a dutín nachádzajúcich sa v interiéry vozidla. |
3. Požaduje sa vykonanie dezinfekcie aplikáciou prípravku na báze striebra s dlhodobým účinkom minimálne 7 dní. |
4. Požaduje sa používať stroje/prístroje vhodné pre aplikáciu uvedeného prípravku na báze striebra s dlhodobým účinkom minimálne 7 dní. |
5. Dezinfekciu je potrebné vykonať 1 x do týždňa pre každé vozidlo podľa pokynov obstarávateľa. |
6. Použitá dezinfekcia nesmie zapáchať, lepiť, znečisťovať ošetrené plochy, nie je potrebné ju neutralizovať, nesmie poškodzovať elektroniku a nesmie byť karcinogénna. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. ELEKTRIČKY, AUTOBUSY, ELEKTROBUSY, TROLEJBUSY – dezinfekcia vozidiel MHD | ks | 252 |
Názov |
1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“). Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady predloží mailom/poštovým doručovateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
2. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). |
3. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
4. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží mailom/poštovým doručovateľom doklady preukazujúce jeho zápis v registri partnerov verejného sektora a jeho subdodávateľov podľa § 11 ZoVO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Dodávateľ je povinný preukázať skutočnosť, že sa naňho nevzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 až 9 ZoVO, vrátane neuzavretia dohody narúšajúcej hospodársku súťaž s iným hospodárskym subjektom v danej zákazke. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží mailom/poštovým doručovateľom doklady preukazujúce uvedené skutočnosti minimálne čestným vyhlásením. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
6. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
7. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom predložiť objednávateľovi: zoznam subdodávateľov, ak ich má; názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa; údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, mailová adresa; podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá; akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi. |
8. Pravidlá zmeny subdodávateľa najneskôr v deň zistenia potreby vykonania zmeny a oznámiť zmenu subdodávateľa s údajmi podľa § 41 ods. 3 ZoVO o novom subdodávateľovi, pričom podmienky vyžadované pre subdodávateľa musí spĺňať aj nový subdodávateľ. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
9. Predmet zákazky musí spĺňať požiadavky platnej legislatívy na pridelenie registračného čísla a zapísanie biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike. |
10. Výrobok používaný pri poskytnutí služby musí v registri biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike mať vyznačené: a) obchodný názov biocídneho výrobku, b) meno alebo názov držiteľa rozhodnutia, c) registračné číslo biocídneho výrobku, d) typ alebo typy biocídneho výrobku, e) čísla CAS účinných látok v biocídnom výrobku, f) dátum zapísania biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike. |
11. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom predložiť objednávateľovi rozhodnutie o zapísaní biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike vydané Ministerstvom hospodárstva SR vrátane registračného čísla. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
12. Ak sa v technických požiadavkách uvádza konkrétny výrobca, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, a ak nemožno opísať predmet zákazky dostatočne presne a zrozumiteľne, objednávateľ uvedený odkaz všeobecne pre všetky takéto položky dopĺňa slovami „alebo ekvivalentný“. Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar/produkt/predmet zákazky uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. |
13. V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/prevzatia objednávky zaslať objednávateľovi e-mailom/poštovým doručovateľom doklad, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu nim ponúkaného tovaru ekvivalentu oproti požadovanému. |
14. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu a dodávateľ to v plnej miere akceptuje. Celkové množstvo predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty. |
15. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za ním uvedené ceny, ktoré sú správne a reálne, to neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty, čo je dodávateľ povinný v písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 10 prac. dní od momentu vzniku legislatívnej úpravy spôsobujúcej potrebu zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
16. Všetci zamestnanci dodávateľa musia byť preukázateľne oboznámení zamestnancom objednávateľa z predpisov BOZP objednávateľa. Dodávateľ je povinný nahlásiť vopred (aspoň 2 pracovné dni) počet osôb na oboznamovanie zamestnancov. |
17. Objednávateľ zabezpečí bezplatne oboznámenie zamestnancom dodávateľa z predpisov na zaistenie BOZP. V súvislosti s opatreniami COVID – 19 je možné v súčasnej dobe oboznamovať max. 5 zamestnancov dodávateľa v jednom termíne. Objednávateľ po dohode s dodávateľom zabezpečí potrebný počet termínov na oboznamovanie zamestnancov. V prípade nových opatrení a usmernení hlavného hygienika SR, resp. RÚVZ KE v súvislosti s COVID -19 si objednávateľ vyhradzuje právo postupovať podľa aktuálnych pokynov. |
18. Zamestnanci dodávateľa, ktorí budú vykonávať obsluhu alebo činnosti na (VTZ) vyhradených technických zariadeniach – elektrických ( el.inštalácie, elektrobusy), ktoré sú ustanovené Vyhláškou č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, musia predložiť objednávateľovi odbornú spôsobilosť svojich zamestnancov pre Vyhradené technické zariadenia - elektrické, min. § 20 (Poučená osoba) v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
19. V prípade predloženia osvedčenia § 21 - § 24 v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, osvedčenie musí byť platné a súčasťou je aj doloženie platnej lekárskej prehliadky vo vzťahu k osvedčeniu. |
20. Zamestnanci dodávateľa, ktorí budú vykonávať obsluhu alebo činnosti na (UTZ) určených technických zariadeniach – elektrických (el. inštalácie, trolejbusy, električky), kt. sú ustanovené Vyhláškou č. 205/2010 Z. z. v znení neskorších predpisov, musia predložiť objednávateľovi odbornú spôsobilosť svojich zamestnancov pre Určené technické zariadenia - elektrické, min. § 23 (Poučená osoba) v zmysle Vyhlášky č. 205/2010 Z. z. v znení neskorších predpisov. V prípade predloženia osvedčenia § 24 - § 29 v zmysle Vyhlášky č. 205/2010 Z. z. v znení neskorších predpisov, osvedčenie musí byť platné. |
21. Objednávateľ môže na základe objednávky pre zamestnancov dodávateľa zabezpečiť nadobudnutie odbornej spôsobilosti pre Určené technické zariadenia – elektrické (UTZ) v zmysle Vyhlášky č. 205/2010 Z. z. v znení neskorších predpisov, podľa platného cenníka objednávateľa. |
22. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. |
23. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad dopravu na miesto plnenia služby, manipulačné služby, a podobne. |
24. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
25. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi, inak je objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Lehota splatnosti faktúry začne v takom prípade plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za poskytované služby na základe faktúry vystavenej s náležitosťami daňového dokladu, so splatnosťou nie kratšou ako 30 dní od vystavenia faktúry. |
26. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zákazky poskytuje za nižšiu cenu, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
27. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
28. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie zmluvného záväzku dodať predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenej v tejto zmluve. |
29. Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie technických a čistiacich prostriedkov v priestoroch na to určených bezplatne. |
30. Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie a pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu. |
31. Dodávateľ je povinný viesť a archivovať evidenciu dezinfikovaných vozidiel s podpisom zástupcu objednávateľa potvrdzujúcim kvalitu vykonaných služieb alebo zistené nedostatky. Uvedený doklad bude prílohou faktúry. Faktúra bude vyhotovená za skutočne vykonané služby. |
32. Dodávateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu boli ponúknuté k dispozícii pre výkon služby. |
33. Dodávateľ je povinný používať výlučne svoje čistiace aj technické prostriedky. |
34. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ekologickú likvidáciu svojich čistidiel a odpadov na vlastné náklady. |
35. Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. |
36. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 ZoVO v platnom znení dohodli, že táto zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
37. V prípade zistenia objednávateľa, že dodávateľ realizuje predmet zmluvy dezinfekčným prostriedkom nespĺňajúcim požadované kvalitatívne vlastnosti v zmysle platnej legislatívy (bod 7-10 tejto zmluvy) má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3000,- € za každý zistený prípad porušenia. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
38.Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom doručiť objednávateľovi doklady, ktorými preukáže kvalitu výrobku na báze striebra, ktorý sa zaväzuje používať pri poskytovaní predmetu zmluvy (technický list, certifikát, výrobný list, výrobku, karta bezpečnostných údajov podľa 8. bodu prípadne iný dokument). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
39. Zmluvné strany sa zaväzujú, že ak použitie výrobku spôsobí poškodenie odevu, lepkavosť madiel a iných povrchov, prípadne iné škody, objednávateľ môže poskytovateľovi udeliť sankciu vo výške spôsobenej škody. Právo v zmysle predchádzajúcej vety tým nie je dotknuté. |
40. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom doručiť objednávateľovi doklady, ktorými preukáže kvalitu používaných strojov/prístrojov pre aplikáciu výrobku na báze striebra používaného pri poskytovaní predmetu zmluvy (technický list certifikát, výrobný list, stroja/prístroja, prípadne iný dokument). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
41. Zmluvné strany sa zaväzujú, že ak nesprávnym použitím strojov/prístrojov dôjde ku poškodeniu odevu, lepivosti madiel a iných povrchov, prípadne iné škody, objednávateľ môže poskytovateľovi udeliť sankciu vo výške spôsobenej škody. Právo v zmysle predchádzajúcej vety tým nie je dotknuté. |
42. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom preukázať odbornú spôsobilosť na výkon činností uvedených v § 15 ods. 3 písm. b) Zákona 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zmysle § 16 ods. 2 predložením dokladov podľa § 16 ods. 1 v spojení najmä s s ods. 5, ods. 10, ods. 26, ods. 37 tohto zákona. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie a ukončenia zmluvy. |
43. Dodávateľ je povinný používať pri svojej činnosti len prípravky určené na daný účel, kontrolovať účinnosť a efektívnosť vykonanej činnosti, zabezpečiť vykonávanie dezinfekcie len osobami, ktoré sú zdravotne spôsobilé a odborne spôsobilé v súlade s § 52 najmä ods. 1 písm. c) a ods. 4 Zákona 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie a ukončenia zmluvy. |
Bardejovská 6, Košice; areál Hornádska 10, Košice; areál Železiarenská, Košice - Šaca, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
15.12.2020 08:00 — 16.12.2021 08:00
1,00 služba
195 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2020 10:29
08.12.2020 10:14
08.12.2020 10:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2020 22:09 - Vstupná ponuka | 194 000,00 | € | Cena bez DPH |
08.12.2020 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 149 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: