• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 11:20

Detail zákazky Z202030965

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 11:20

Základné údaje

Z202030965

OF-227329

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137572

Objednávateľ

42024471

Stredná odborná škola, Lipová 8, Handlová

Lipová 8, Handlová, 97251, SVK

Dodávateľ

36289906

MIVASOFT, spol. s r.o.

M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebnicová celokovová CNC 4-osová vertikálna frézka

vertikálna frézka

  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. stavebnicová celokovová CNC 4-osová vertikálna frézka
Funkcia
stavebnica CNC 4 osovej frézky na demonštráciu CNC programovania, učebná pomôcka na výučbu programovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stavebnicová celokovová CNC 4-osová vertikálna frézka kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
orientačné rozmery 300mmx200mmx200mm
pracovná oblasť 50 x 50 x 145 mm (možnosť rozšírenia)
rýchlosť 3 300 otáčok/min
posuvná rýchlosť 300 mm/min
presnosť 0,07 mm
pre materiály plast, drevo, živica, neželezné a mäkké kovy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady,náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Verejný obstarávateľ požaduje dodať tovar nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Zmluva bude účinná po zverejnení zmluvy a schválení zákazky poskytovateľom finančných prostriedkov.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry (v slovenskom jazyku), ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Do prevzatia tovaru objednávateľom za vzniknuté škody zodpovedá dodávateľ.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom v sídle verejného obstarávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla verejného obstarávateľa, bude znášať všetky náklady (napr. doprava) s tým spojené dodávateľ.
Pri nesplnení požadovaných technických parametrov a nedodaní dokladov, môže objednávateľ od zmluvy odstúpiť. V prípade, ak predávajúci niektorý z uvedených parametrov NESPĹŇA, doplní zároveň ekvivalentnú hodnotu parametra ním ponúkaného prístroja, ktorá musí ponúkať lepšie vlastnosti ako je požadované.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lipová 8, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2020 06:00 — 15.12.2020 15:00

1,00 zákazka

1 387,54

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 10:25

27.11.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2020 12:06 - Vstupná ponuka 1 387,53 € Cena s DPH
26.11.2020 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 387,51 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS