42024471
Stredná odborná škola, Lipová 8, Handlová
Lipová 8, Handlová, 97251, SVK
31643761
MICRONIX spol. s r.o.
Jegorovova 14036/37, Banská Bystrica, 97401, SVK
Digitálny osciloskop
digitálny osciloskop
Tovar, Služba
1. Digitálny osciloskop 500 MHz
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslicový digitálny osciloskop, pásmo do 500 MHz, neprenosný, 2 kanálový | kus | 1 |
Názov |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady,náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Verejný obstarávateľ požaduje dodať tovar nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede. |
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Zmluva bude účinná po zverejnení zmluvy a schválení zákazky poskytovateľom finančných prostriedkov. |
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry (v slovenskom jazyku), ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi. |
Do prevzatia tovaru objednávateľom za vzniknuté škody zodpovedá dodávateľ. |
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom v sídle verejného obstarávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla verejného obstarávateľa, bude znášať všetky náklady (napr. doprava) s tým spojené dodávateľ. |
Pri nesplnení požadovaných technických parametrov a nedodaní dokladov, môže objednávateľ od zmluvy odstúpiť. V prípade, ak predávajúci niektorý z uvedených parametrov NESPĹŇA, doplní zároveň ekvivalentnú hodnotu parametra ním ponúkaného prístroja, ktorá musí ponúkať lepšie vlastnosti ako je požadované. |
Lipová 8, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
30.11.2020 06:00 — 15.12.2020 15:00
1,00 zákazka
5 757,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2020 10:07
27.11.2020 09:30
27.11.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2020 10:31 - Vstupná ponuka | 5 518,80 | € | Cena s DPH |
23.11.2020 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 518,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: