• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 12:50

Detail zákazky Z202030942

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 12:50

Základné údaje

Z202030942

OF-227174

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137554

Objednávateľ

00326283

Mesto Kežmarok

Hlavné námestie 1, Kežmarok, 06001, SVK

Dodávateľ

45630429

HOBLO, spol. s r.o.

Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiálne vybavenie Materskej školy

Nábytok, Interiérové vybavenie - sedací vak, pohovka, posteľ, stolička, stôl

  • 39161000-8 - Nábytok pre materské školy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zostava skriniek
Funkcia
Interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zostava skriniek Zostava 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 8 mm DTD doska, zaoblená ABS bezpečnostná hrana s hrúbkou 2 mm, dvierka vyrobené zo 16 mm MDF dosky, potiahnuté farebnou fóliou a tiež zaoblená hrana
Farebné prevedenie svetlé - javor, dvierka žlté a svetlo zelené
Rozmer - D x Š x V 390 x 42 x 168 cm
 2. Šatníková skrinka
Funkcia
Interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatníková skrinka - 2 rady po 5 ks ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 18 mm DTD doska, zaoblená ABS bezpečnostná hrana s hrúbkou 2 mm, dvierka vyrobené zo 16 mm MDF dosky, potiahnuté farebnou fóliou a tiež zaoblená hrana
Farebné prevedenie svetlé - javor, farba dvierok rovnaká ako pri zostave skriniek (nechať rovnaké farby horných a dolných dvierok)
Rozmer (D x Š x V) 1316 x 420 x 1700 mm (rozmer jednej skrinky)
Vybavenie skrinky dva dvojité háčiky na zavesenie, poličku na odloženie topánok
 3. Detská posteľ
Funkcia
Interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Detská posteľ ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál drevo, vrátane roštu, zaoblená ABS bezpečnostná hrana
Farebné prevedenie svetlé - javor
Rozmer 1450 x 650 x 240 mm
 4. Sedací vak
Funkcia
Interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sedací vak ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výška 100 cm
Základňa 70 cm
Objem 250 l
Nosnosť do 120 kg
Výplň polystyrénová drť - vrátane
Farebné prevedenie žltá, zelená a červená
Mareriál Ekokoža
 5. Pohovka
Funkcia
Interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pohovka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Rohová sedačka postiahnutá EKO KOŽOU, konštrukcia sedačky drevená, vystužená kvalitným molitanom
Farebné prevedenie žltá a svetlo zelená (zladená s dvierkami na zostave skriniek)
Výška sedu 31 - 35 cm
Rozmery (D x Š x V) 180 x 160 x 50 cm
 6. Detský stolík
Funkcia
Ineriérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Detský stolík súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Detský stolík stôl na sedenie pre 10 detí (možnosť spojenia 2 ks menších v jeden celok), zaoblená ABS bezpečnostná hrana, každý roh stola zaoblený, nohy stola s nadstavcami pre úpravu výšky stola
Materiál drevo
Farebné prevedenie svetlé - javor
Rozmer min. rozmer jedného kusu stola - 800 x 1200 mm
 7. Detská stolička
Funkcia
Interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Detská stolička ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Detská stolička Sedadlo aj operadlo ergonomicky tvarované, spodná strana nožičiek je opatrená plastovými podložkami, zaoblené hrany stoličiek, výška sedu 30 cm
Materiál svetlé - javor, sedadlo vyrobené aspoň zo 6 mm preglejky a operadlo z 8 mm preglejky
 8. Matrac
Funkcia
Interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Matrac ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál molitanový matrac do postieľky s bavlneným svetlým poťahom so zapínaním na zips, tvrdosť matraca - H1 mäkký matrac, nosnosť do 50 kg
Rozmer podľa dodávanej postele, hrúbka 6 cm
 9. Regál
Funkcia
Interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Regál ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Regál Kúpeľňový regál alebo zostava (zostava pre 10 detí - 2 x 5) do umyvárne slúžiaci ako úložný priestor pre uteráky, zubné kefky a pod., vrátane háčikov pre 10 uterákov
Rozmer (D x Š x V) 62 x 13 x 75 cm
Farebné prevedenie svetlé - javor
 10. Koberec
Funkcia
Interiérové vybavenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Koberec ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál polyamid, okraj koberca obšitý, nízky vlas
Farebné prevedenie pestrofarebný koberec s motívom kvetín
Rozmer (D x Š) 150 x 200 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Vrátane inštalácie a montáže na mieste plnenia
Cena musí zahŕňať balné.
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t.j počas pracovných dní od 8:30 hod. do 15:30 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním na presne určené miesto.
O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Predmet plnenia (tovar)musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácií. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar.
Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená po dodaní predmetu zmluvy, dodacieho listu a preberacieho protokolu.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH.
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vád predmetu plnenia zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomne u dodávateľa.
Dodávateľ je povinný bezodkladne emailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu tejto zmluvy a ktorých následkom bude v omeškaní s plnením predmetu tejto zmluvy.
Pri nedodržaní termínu stanovené  zmluvnými podmienkami na plnenie zo strany dodávateľa, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu zmluvy uvedenej v tejto zmluve za každý aj začatý deň omeškania.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v tomto formulári sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré bude mať za následok odstúpenie od Zmluvy a vystavenie negatívnej referencie.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené.
pokrač. bodu 20 - Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 1, Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika

30.11.2020 08:30 — 14.12.2020 15:30

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

3 511,25

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 09:45

27.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 15:06 - Vstupná ponuka 3 510,00 € Cena s DPH
23.11.2020 15:06 - Najvýhodnejšia ponuka 3 510,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS