• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 12:55

Detail zákazky Z202030939

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 12:55

Základné údaje

Z202030939

OF-226532

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137552

Objednávateľ

00326283

Mesto Kežmarok

Hlavné námestie 1, Kežmarok, 06001, SVK

Dodávateľ

50601971

Interaktívna trieda.sk s.r.o.

Hurbanovská 386/23, Imeľ, 94652, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické vybavenie Materskej školy

Notebook, Tlačiareň, Interaktívna tabuľa, dataprojektor

  • 39162000-5 - Vzdelávacie vybavenie
  • 39162100-6 - Vybavenie na vyučovanie
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne technické požiadavky Win10, Intel i3-8130U 3.4GHz/4MB DC, 15.6" FHD matný, DDR4 8GB, SSD 256GB, numerická sk klávesnica VGA Intel HD, 3xUSB/USB3.1, HDMI, Lan, WiFi, BT, webcam, 1x audio
 2. Multifunkčné zariadenie - tlačiareň, vrátane toneru
Funkcia
Multifunkčné zariadenie - tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie - tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne technické požiadavky USB, LAN, WiFi, UFRII, PCL, PS, DADF, 1GB, duplex, 2 podávače, toner 10.000 strán
 3. Interaktívna tabuľa, dataprojektor, držiak a kabeláž
Funkcia
Interaktívna tabuľa, dataprojektor, držiak a kabeláž
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Interaktívna tabuľa, dataprojektor, držiak a kabeláž súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne technické požiadavky 78 – palcová uhlopriečka, pomer strán 4:3, 10 dotykov súčasne perom alebo prstom, keramická, magnetická, kábel HDMI 10m, 230V 10m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Vrátane inštalácie a montáže na mieste plnenia
Cena musí zahŕňať balné.
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t.j počas pracovných dní od 8:30 hod. do 15:30 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním na presne určené miesto.
O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Predmet plnenia (tovar)musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácií. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar.
Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená po dodaní predmetu zmluvy, dodacieho listu a preberacieho protokolu.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH.
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vád predmetu plnenia zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomne u dodávateľa.
. Dodávateľ je povinný bezodkladne emailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu tejto zmluvy a ktorých následkom bude v omeškaní s plnením predmetu tejto zmluvy.
Pri nedodržaní termínu stanovené  zmluvnými podmienkami na plnenie zo strany dodávateľa, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu zmluvy uvedenej v tejto zmluve za každý aj začatý deň omeškania.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v tomto formulári sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré bude mať za následok odstúpenie od Zmluvy a vystavenie negatívnej referencie.
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené.
pokrač. k bodu 22. - Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 1, Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika

30.11.2020 08:30 — 14.12.2020 15:30

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

2 359,13

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 09:42

27.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 666
 11
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 17:24 - Vstupná ponuka 2 359,13 € Cena s DPH
24.11.2020 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 2 358,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS