37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
47358203
PharmaComp s.r.o.
Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK
OOPP - jednorazový operačný chirurgický plášť
OOPP, jednorazový operačný chirurgický plášť
Tovar, Služba
1. jednorazový operačný chirurgický sterilný plášť
|
|
---|---|
Funkcia |
jednorazový operačný chirurgický sterilný plášť - 1 000 ks |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkosť M | ks | 350 | ||
Veľkosť L | ks | 350 | ||
Veľkosť XL | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
slúži ako ochranný pracovný odev pri operačných výkonoch s nízkym objemom tekutín | áno |
zaväzovací plášť na zákroky malého rozsahu a na ošetrenie | áno |
z netkaného hydrofóbneho materiálu s antistatickou úpravou | áno |
materiál je priedušný, zaisťuje ochranu proti priesaku tekutín a súčasne zabraňuje prenosu infekcie | áno |
zavinovací strih s 3 uväzovacími šnúrkami na chrbte pre bezpečné zapnutie s pletenými manžetami | áno |
jednotlivo balený v sterilnom obale | áno |
sterilný | áno |
spĺňajúci normy min. | STN EN 13795+A1:2013-07 (84 7055) |
Názov |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň. |
Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, bude dodaný jednorázovo. |
Dodanie tovaru do 3 dní od uzavretia a účinnosti zmluvy, a to v celom objeme. |
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
Dodaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak. |
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa. |
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
02.12.2020 07:00 — 10.12.2020 14:00
1,00 zákazka
4 145,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2020 09:35
26.11.2020 10:00
26.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2020 12:38 - Vstupná ponuka | 3 900,00 | € | Cena s DPH |
26.11.2020 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 885,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: