• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 10:35

Detail zákazky Z202030930

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 10:35

Základné údaje

Z202030930

OF-227320

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123495

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory pre Red Hat Enterprise Linux Server

RHEL, Red Hat

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie Red Hat Enterprise Linux Server. Číslo existujúceho kontraktu 10832384.
Funkcia
1. Úroveň licencie: Standard (Physical or Virtual Nodes)
2. Množstvo: 4 fyzické CPU
3. SKU: RH00004
4. Account #: 5238526
5. Začiatok obdobia: 19.12.2020
6. Začiatok obdobia: 18.12.2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Podpora: Požaduje sa technická podpora, ktorá je poskytovaná výrobcom pre tovary a služby v predmete zákazky v slovenčine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu.Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu.;
Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a e-mailom.Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované technické informácie a podpora pre tovary a služby v predmete zákazky ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory.Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu vyššej ako základnej úrovne v Slovenskej republike pre tovary a služby v predmete zákazky, ktorý je oprávnený takéto plnenie poskytovať aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor).;
Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe. Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.;
Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte objednávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom.
TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia riešenia, záplaty, aktualizácie, prístup k dokumentácii, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, CIT, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2020 12:00 — 09.12.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.11.2020 09:39

26.11.2020 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 439
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 11:31 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena bez DPH
23.11.2020 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 1 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS