• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 11:50

Detail zákazky Z202030917

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 11:50

Základné údaje

Z202030917

OF-227157

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123464

Objednávateľ

42137004

Centrum účelových zariadení

Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

31350658

KEMA SK, s.r.o.

Kopčianska 37, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Gastrotechnológia do stravovacích a reštauračných zariadení

panva na smaženie, varný plynový kotol

  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 31000000-6 - Elektrické stroje, prístroje, zariadenia a spotrebný tovar; osvetlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrické spotrebiče a gastrotechnológia do stravovacích, reštauračných a hotelových zariadení
Funkcia
Nové, nepoužité, profesionálne elektrické spotrebiče a gastrozariadenia do stravovacích zariadení objednávateľa
Dodanie zariadení do prevádzky objednávateľa vrátane ich inštalácie, spustenia do prevádzky, revíznych správ a zaškolenia zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - panva smažiaca elektrická celonerezová, BR50-78ET, rozmer: 800x700x900mm(šxhxv) , príkon: 10,5kW/400V, objem vane: 50 l, prevedenie dna: teplovodná zliatina, sklápanie: ručné mechanické, regulácia teploty: 50-300°C , prívod vody, hrúbka plechu vrchnej dosky: 2mm ks 1
Položka č. 2 - kotol plynový BI 150-98G, objem: 150 L, nepriamy ohrev, elektronické zapaľovanie, rozmer: 800x900x900mm, príkon: 22,5kW/230, dvojitá regulácia výkonu - energoregulátor a tlakový spínač, vložka guľatá, výpustný ventil, napúšťanie duplikátora: elektroventil, integrované napúšťanie studenej a teplej vody, bezpečnostná tlaková armatúra ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy zaslať emailom: 1/ technickú špecifikáciu a presné názvy ponúknutých tovarov (technický opis a vyobrazenie), aby si objednávateľ mohol overiť spĺňanie všetkých požadovaných parametrov, 2/ podrobnú cenovú ponuku, s cenou na 2 desatinné miesta za kus bez DPH a s DPH, sadzbu DPH v % aj v € a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Navrhnuté ekvivalenty musia byť schválené objednávateľom.
Cena je maximálna, vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru, vyskladnením tovaru, spustením do prevádzky, zaškolením /max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny na mieste plnenia/ do miesta plnenia v pracovné dni v čase od 8.00 do 14.00 hodiny. Dodávateľ oznámi doručenie tovaru objednávateľovi minimálne 2 pracovné dni vopred.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ ich týmto dopĺňa slovami „alebo ekvivalentný“. Kvalitatívne a výkonnostné parametre výrobkov sú určené ako minimálne a uchádzač musí ponúknuť výrobky s takto učenými alebo lepšími parametrami ak má výrobok ďalšie užitočné funkcie nad rámec požadovaných. Dodávateľ ponúkané ekvivalenty vyznačí v cenovej ponuke.
Záručná doba výrobkov je 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu, v prípade uvedenia dlhšej záručnej doby výrobcom je platná dlhšia záručná doba. Pri uplatnení reklamácie počas záručnej doby je dodávateľ povinný prevziať tovar v mieste dodania na vlastné náklady do 24 hodín od uplatnenia reklamácie emailom. Reklamovaný tovar /opravený alebo vymenený za nový/ je následne povinný doručiť na vlastné náklady. Na reklamáciu sa vzťahujú všeobecné platné podmienky a lehoty.
Predmet zákazky musí byť dodaný v dohodnutom termíne, množstve, nový, nepoužitý tovar, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. Odovzdanie dokumentácie k predmetu zákazky v slovenskom, alebo českom jazyku - návody na obsluhu a údržbu, vyhlásenia o zhode, certifikáty.
Nezaslanie požadovaných dokladov a nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
V prípade zistenia viditeľných vád alebo odlišností pri preberaní dodávky v porovnaní s požadovanými technickými vlastnosťami má objednávateľ právo takúto dodávku vrátiť a dodávateľ povinnosť vymeniť ju na svoje náklady.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky za každé stredisko samostatne. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s potvrdenými dodacími listami so splatnosťou 20 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. Schneidera Trnavského 1/A, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2020 08:00 — 14.12.2020 14:00

1,00 ks

5 660,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.11.2020 08:40

26.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 636
 34
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 12:35 - Vstupná ponuka 5 660,00 € Cena bez DPH
24.11.2020 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka 5 630,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS