• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 10:29
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 12:55

Detail zákazky Z202030912

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 10:29
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 12:55

Základné údaje

Z202030912

OF-227238

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123462

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35716932

LINEA SK spol. s r.o.

Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok 3

stôl, kreslo, stolička

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39121000-6 - Písacie stoly a stoly

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
Kancelársky nábytok do kancelárie vyučovacieho zariadenia v Bratislave
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.  Kreslo napr. OREVED  Poťah. Sedadlo a operadlo s penovou výplňou. Nohy z masívneho dreva. Š73 x V76 x H65 cm Materiál:  pena, MDF, preglejka, polyester, masívny kaučuk (MDF doska z pevných, tenko rezaných drevených vlákien, zlepených pod vysokým tlakom) Farba: sivomodrá Rozmery Š x V x H: 73 x 76 x 65 cm Výška sedadla: 46 cm Hĺbka sedadla: 53 cm Použitie: interiér Stohovateľné: nie Hmotnosť: 10 kg Množstvo 20 ks
2. PC stôl napr. Multicomp počítačový stôl Multicomp počítačový stôl, 1 miestny s vysokou priečkou z 18 mm laminátovej dosky. Materiál konštrukcie: laminátová doska 18 mm Materiál dosiek: laminát Farba: čerešňa Rozmery Š x V x H: 87 x 73 x 68 cm Použitie: interiér Stohovateľné: nie Množstvo 22 ks
3. Zdravotná stolička napr. EXETER s technológiou BODY-BALANCE-TEC -fitness stolička s neustále pohyblivým orto-sedadlom vybaveným kĺbom body-balance-tec -vysoké ergonomické operadlo plynule výškovo nastaviteľné-pevný a komfortný mechanizmus s permanentným kontaktom-čalúnenie: 100 % polypropylén, gramáž 330 g/m2, odolnosť poťahovej látky voči predratiu 40000 cyklov-výškovo nastaviteľné podpierky rúk-kovový chrómovaný kríž-plynulé nastavenie výšky plynovým piestom-samobrzdiace kolieska na mäkké podlahy, priemer 50 mm, priemer čapu 10 mm–    Materiál čalúnenia: Látkové
pokračovanie - Typ stoličky: K písaciemu stolu–  Vlastnosti stoličiek: Stolička bez lakťových opierok, Výškovo nastaviteľná stolička,  A - celková výška (cm): 100 - 112,  B - Výška sedadla (cm): 42 – 55,  C - Hĺbka sedadla (cm): 45, D - Šírka sedadla (cm): 46,  E - Výška operadla (cm): 57,  F - Výška podrúčky nad sedadlom(cm): 19 - 25, Farba čalúnenia: Modrá, Kolesá: Pre mäkké podlahy,  Kríž: Oceľový,  Materiál: Látka,  Nosnosť (kg): 110, Podpierky rúk: Áno, Typ mechaniky: BALANCE TEC, Bedrová opierka: Nie, Opierka hlavy: Nie, Odolnosť tkaniny (cykly): 40000,  Farba: modrá Množstvo 35 ks
Kancelársky nábytok dodať v zmontovanom stave s vynesením do kancelárie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ocenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

22.12.2020 14:30

1,00 kpl

14 360,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 08:34

26.11.2020 10:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 10:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 203
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 08:44 - Vstupná ponuka 14 359,20 € Cena s DPH
26.11.2020 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka 14 196,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS