• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 10:25

Detail zákazky Z202030907

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 10:25

Základné údaje

Z202030907

OF-225015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123454

Objednávateľ

00607371

Stredná zdravotnícka škola, Daxnerova 6, Trnava

Daxnerova 6, Trnava, 91792, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, kWh, distribúcia elektrickej energie, dodávka elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie  na zmluvné obdobie od 1.1.2021 0:00 hod do 31.12.2021 23:59 hod. do 2 odberných miest (2 OM) vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa v dvoch OM a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre odberateľa distribúciu elektrickej energie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná ročná spotreba kWh 98000
Predpokladaná ročná spotreba 1 OM 548476 kWh 43000
Istič 1 OM A 200
Predpokladaná ročná spotreba 2 OM 557982 kWh 55000
Istič 2 OM A 145
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 OM - EIC Kód 24ZZS2084406000Y
2 OM - EIC Kód 24ZZS2084395000T
1 OM - distribučná sadzba C2-X3 ZSD 1T
2 OM - distribučná sadzba C2-X3 ZSD 1T
1 OM - napäťová úroveň NN
2 OM - napäťová úroveň NN
1 OM - typ merania C
2 OM - typ merania C
1 OM - počet fáz 3
2 OM - počet fáz 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy bude záväzok dodávateľa dodávať elektrinu do dvoch OM objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa ako aj distribúciu elektriny vrátane s tým súvisiacich ostatných regulovaných služieb a prevzatie zodpovednosti za odchýlku za OM objednávateľa.
Cena za plnenie je stanovená ako celková cena za dodávku elektriny a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Skutočne odobratá elektrická energia môže mať odchýlku +- 15 % a dodávateľ je povinný zabezpečiť pri tejto tolerancii dodávku elektrickej energie.
Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v dvoch OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu.
Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ to musí písomne oznámiť objednávateľovi.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa na účet dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodávku elektriny a združených služieb podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené dodávateľovi zo strany PDS.
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti.
Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Faktúra dodávateľa musí obsahovať náležitosti podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra bude splatná v lehote 21 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.  Odberateľ umožňuje elektronickú fakturáciu.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ predloží do 10 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy nasledujúce dokumenty:
- platné povolenie na podnikanie v energetike
- čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa
- čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Daxnerova 6, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

98 000,00 kWh

19 800,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 08:22

26.11.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 102
 36
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 08:19 - Vstupná ponuka 19 800,00 € Cena s DPH
26.11.2020 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka 18 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS