• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 09:50

Detail zákazky Z202030899

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2020 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2020 09:50

Základné údaje

Z202030899

OF-227088

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5123445

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

06021255

BYTOVÝ TEXTIL Škodák a.s.

Kvítkovická 1528, Napajedla, 763 61, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Uteráky, utierky, obrusy

Uteráky, utierky, obrusy

  • 39514100-9 - Uteráky
  • 39525600-4 - Utierky na riad
  • 39513100-2 - Obrusy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Uteráky, utierky riadové, obrusy
Funkcia
utieranie, stolovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Uterák s vaflovou väzbou. Rozmer:  50x90 cm, +/- 5 cm. Farba + dezén: svetlé farby, pásikavé. Gramáž  min. 175 g/m2 +/-5%. Materiál 100% bavlna. Stálofarebnosť pri praní podľa normy STN EN ISO 105-C06. Stálofarebnosť pri bielení chlórňanom podľa normy STN EN 20105-N01. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby. ks 1000
2. Utierka  riadová. Rozmer: 50x70 cm , +/-5 cm. Farba + dezén: svetlé farby ,karo, alebo pásik. Plátnová väzba. Gramáž min. 175 g/m2, +/-5%. Materiál 100% bavlna. Stálofarebnosť pri praní podľa normy STN EN ISO 105-C06. Stálofarebnosť pri bielení chlórňanom podľa normy STN EN 20105-N01. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby. ks 750
3. Obrus hladký. Rozmer: 140x140 cm, +/-5 cm. Farba: biela.  Keprová väzba. Gramáž min. 200 g/m2, +/- 5%. Materiál 100% bavlna. Materiálové zloženie: obrusovina, látka v bežnom metri spĺňajúca estetické a dekoratívne účely pre výrobu obrusov.Stálofarebnosť pri praní podľa normy STN EN ISO 105-C06. Stálofarebnosť pri bielení chlórňanom podľa normy STN EN 20105-N01. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby. ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia bude upresnené v elektronickej objednávke. 1 miesto plnenia v Bratislave.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru v slovenskom jazyku tak,  aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov bez DPH, s DPH a cenu celkom za  celý predmet zákazky v EUR bez DPH a s DPH.
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike ( certifikáty, vyhlásenia o zhode, normy) resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenia a pod.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 6 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 6 mesiacov.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody : 3 čiastkové výzvy ( elektronické objednávky) každý druhý mesiac.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 10 pracovných dní odo dňa odoslania elektronickej objednávky.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Záruka 24 mesiacov.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5 pracovných dní v mesiaci od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky predmetu zmluvy v lehote do 5 pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o predloženie vzorky.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ požaduje dodať nový, (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewziczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 skupina produktov

3 631,25

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.11.2020 08:16

26.11.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 13:43 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena bez DPH
26.11.2020 06:12 - Najvýhodnejšia ponuka 2 899,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS