• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 09:16
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 12:30

Detail zákazky Z202030886

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 09:16
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 12:30

Základné údaje

Z202030886

OF-227266

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137543

Objednávateľ

00165697

Okresný súd

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, 95515, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacieho stroja

Toner, Laserová tlačiareň, Atramentová tlačiareň, Tonerové náplne, Atramentové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30192113-6 - Atramentové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Toner
Funkcia
Toner CF 214X originálny do laserovej tlačiarne HP LJ 700 M 712
Toner 971 Y žltý - CN624AE originálny do atramentovej tlačiarne HP Officejet Prox 476 dn MFP
Toner 971 C modrý - CN622AE originálny do atramentovej tlačiarne HP Officejet Prox 476 dn MFP
Toner 971 M červený - CN623AE originálny do atramentovej tlačiarne HP Officejet Prox 476 dn MFP
Toner 970 K čierny - CN 625AE originálny do atramentovej tlačiarne HP Officejet Prox 476 dn MFP
Toner E-30 čierny - originálny do kopírovacieho stroja Canon PC 860
Toner TK 3060 - čierny / 1T02V30NL0/ renovovaný do laserovej tlačiarne Kyocera ECOSYS M 3645i dn
Toner CE505X/H+čip/ renovovaný do laserovej tlačiarne HP LJ 2055 dn
Toner CC530A renovovaný do laserovej tlačiarne HP LJ 2025 dn
Toner CC531A renovovaný do laserovej tlačiarne HP LJ 2025 dn
Toner CC532A renovovaný do laserovej tlačiarne HP LJ 2025 dn
toner CC533A renovovaný do laserovej tlačiarne HP LJ 2025 dn
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
originálny čierny toner CF 214X, počet strán tlače min. 17500 A4 pri 5 % pokrytí tlače ks 3
originálny žltý/yellow toner 971, počet strán tlače min. 2500 pri 5 % pokrytí tlače ks 1
originálny modrý/cyan toner 971, počet strán tlače min 2500 pri 5 % pokrytí tlače ks 1
originálny červený/magenta toner 971, počet strán tlače min 2500 pri 5 % pokrytí tlače ks 1
originálny čierny toner 970, počet strán tlače min 10 200 strán pri 5 % pokrytí tlače ks 1
originálny čierny toner E-30, kapacita tlače približne 4 000 strán pri 5 % pokrytí tlače ks 2
renovovaný čierny toner CE505X (H+čip), kapacita 6 500 strán A4 pri 5 % pokrytí ks 6
renovovaný toner čierny TK 3060, kapacita tlače približne 12 500 strán pri 5 % pokrytí ks 6
renovovaný čierny toner CC530A, kapacita tlače približne 35 00 strán pri 5 % pokrytí ks 1
renovovaný modrý toner CC531A, kapacita tlače približne 3500 strán pri 5 % pokrytí ks 1
renovovaný žltý toner CC532A, kapacita tlače približne 3500 strán pri 5 % pokrytí ks 1
renovovaný červený toner CC533A, kapacita tlače približne 3500 strán pri 5 % pokrytí ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Topoľčany. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.).
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14.00 hod., najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod. vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu minimálne: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH, množstvá a celková cena s DPH za tonery.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-emailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie, resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy. Nový, nepoškodený, nerepasovaný, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale, s dobou exspirácie min. 24 mesiacov odo dňa doručenia a záručnou dobou 24 mesiacov.
S dodávkou plnenia doložiť dodací list s rozpisom položiek a faktúru s dobou splatnosti nie menej ako 30 dní odo dňa dodania kompletného plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady. Použité (prázdne) tonerové kazety dodávateľ prevezme od objednávateľa na základe písomnej výzvy (faxom, e-mailom), najneskôr do 5 pracovných dní. Prevzatie použitých (prázdnych) tonerových kaziet potvrdí zodpovedný zamestnanec dodávateľa na preberacom protokole.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím renovovaného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, atď.) V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Dodávateľ predloží zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Predmetom zákazky je kúpa originálnych tonerových náplní do kopírovacieho stroja, laserových a atramentových tlačiarní a kúpa renovovaných tonerových náplní do laserových tlačiarní.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položky a jej jednotkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu za položku a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 30 dní odo dňa jeho doručenia bezhotovostne.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacieho stroja

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

02.12.2020 12:17 — 02.12.2020 12:17

25,00 ks

1 650,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2020 08:46

27.11.2020 09:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 09:31

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 296
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2020 07:50 - Vstupná ponuka 1 650,00 € Cena s DPH
27.11.2020 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 1 649,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS