• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 14:20

Detail zákazky Z202030882

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 14:20

Základné údaje

Z202030882

OF-227160

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137660

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36501921

Kovsmol, s.r.o.

Družstevná 34, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hutný materiál

profilová oceľ, plechy, betonárska oceľ, jäkel, pásovina, profil I, profil L, profil U, rúra oceľová, tyč šesťhranná, kari rohož, zvárané siete, pletivá

  • 44330000-2 - Tyče, prúty, drôty a profily používané v stavebníctve
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profilová oceľ
Funkcia
Potreba nákupu profilovej ocele na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 6 mm kg 2 5
2. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 10 mm kg 7 15
3. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 12 mm kg 10 20
4. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 14 mm kg 12 25
5. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 20 mm kg 215 430
6. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 30 mm kg 30 60
7. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 40 mm kg 105 210
8. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 50 mm kg 97 195
9. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 80 mm kg 120 240
10. Guľatina - tyče kruhového prierezu, 100 mm kg 185 370
11. Jäklov profil 20/20/2 mm m 75 150
12. Jäklov profil 30/30/2 mm m 97 195
13. Jäklov profil 35/35/2 mm m 57 115
14. Jäklov profil 40/20/2 mm m 82 165
15. Jäklov profil 40/40/2 mm m 85 170
16. Jäklov profil 40/40/3 mm m 147 295
17. Jäklov profil 50/50/2 mm m 75 150
18. Jäklov profil 60/40/2 mm m 65 130
19. Jäklov profil 60/40/3 mm m 87 175
20. Jäklov profil 120/60/5 mm m 15 30
21. Pásová oceľ 20/3 mm kg 25 50
22. Pásová oceľ 25/5 mm kg 45 90
23. Pásová oceľ 30/4 mm kg 45 90
24. Pásová oceľ 40/4 mm kg 50 100
25. Pásová oceľ 40/5 mm kg 55 110
26. Pásová oceľ 50/5 mm kg 65 130
27. Pásová oceľ 80/5 mm kg 190 380
28. Tyče prierezu I 80 mm kg 450 900
29. Tyče prierezu I 100 mm kg 575 1150
30. Tyče prierezu L 20/20/3 mm kg 27 55
31. Tyče prierezu L 25/25/3 mm kg 55 110
32. Tyče prierezu L 30/30/3 mm kg 80 160
33. Tyče prierezu L 35/35/4 mm kg 122 245
34. Tyče prierezu L 40/40/4 mm kg 185 370
35. Tyče prierezu L 50/50/4 mm kg 100 200
36. Tyče prierezu L 50/50/5 mm kg 372 745
37. Tyče prierezu L 60/60/3 mm kg 87 175
38. Tyče prierezu L 60/60/6 mm kg 262 525
39. Tyče prierezu L 100/100/10 mm kg 267 535
40. Tyče profilu U 40 mm kg 125 250
41. Tyče profilu U 65 mm kg 37 75
42. Tyče profilu U 80 mm kg 337 675
43. Tyče profilu U 100 mm kg 887 1775
44. Tyče profilu U 120 mm kg 125 250
45. Rúra oceľová 20/1,5 mm kg 20 40
46. Rúra oceľová 22/2 mm m 35 70
47. Rúra oceľová 25/2 mm m 35 70
48. Rúra oceľová 28/2 mm m 42 85
49. Rúra oceľová 40/2 mm kg 17 35
50. Rúra oceľová 48,3/2 mm m 112 225
51. Rúra oceľová 60,3/2 mm m 142 285
52. Rúra oceľová 76x3 mm kg 132 265
53. Rúra oceľová 89x3 mm m 75 150
54. Rúra oceľová pozinkovaná 60,3/3,2 mm m 62 125
55. Tyč šesťhranná 10 mm kg 5 10
56. Tyč šesťhranná 15 mm kg 12 25
57. Tyč šesťhranná 21 mm kg 22 45
58. Tyč šesťhranná 24 mm kg 30 60
59. Tyč šesťhranná 32 mm kg 22 45
60. Tyč šesťhranná 36 mm kg 27 55
61 Tyč šesťhranná 41 mm kg 22 45
62. Tyč šesťhranná 46 mm kg 22 45
 2. Plechy a pletivá
Funkcia
Potreba nákupu plechov a pletív na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
63. Plech pozinkovaný v tavenine EN 10143, EN 10346, zn. DX51D+Z200-N-A, 0,55x1000x2000 mm kg 102 205
64. Plech valcov. za studena EN 10131, EN 10130, zn. DC01-A-m, matný, nemastený, 0,8x1000x2000 mm kg 90 180
65. Plech valcov. za studena EN 10131, EN 10130, zn. DC01-A-m, matný, nemastený, 1,0x1000x2000 mm kg 197 395
66. Plech valcov. za studena EN 10131, EN 10130, zn. DC01-A-m, matný, nemastený, 1,5x1000x2000 mm kg 205 410
67. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, 2,0x1000x2000 mm kg 265 530
68. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, 2,5x1000x2000 mm kg 250 500
69. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, 3,0x1000x2000 mm ks 7 15
70. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, 4,0x1000x2000 mm ks 6 12
71. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, 5,0x1000x2000 mm ks 10 20
72. Plech pozinkovaný v tavenine EN 10143, EN 10346, zn. DX51D+Z200-N-A, 1,0x1000x2000 mm kg 137 275
73. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, 1,5x1000x2000 mm kg 125 250
74. Plech valcovaný za tepla EN 10051 (GK), EN 10025-2, zn. S235JRC+N, 10x1000x2000 mm kg 200 400
75. Plech vlnitý pozinkovaný 0,5x800x2000 mm ks 95 190
76. Pletivo pozinkované, 2,0/60x60x1600 mm m 37 75
77. Pletivo pozinkované, 2,0/55x55x1600 mm m 25 50
78. Pletivo pozinkované, 2,0/60x60x1500 mm m 37 75
79. Ostnatý drôt pozinkovaný m 37 75
80. Napínací drôt Zn, priemer 3,0 mm m 37 75
 3. Betonárska oceľ
Funkcia
Potreba nákupu betonárskej ocele na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
81. Roxor 6 mm kg 32 65
82. Roxor 8 mm kg 130 260
83. Roxor 12 mm kg 232 465
84. Roxor 14 mm kg 250 500
85. Roxor 16 mm kg 125 250
86. Kari betonárska sieťovina 4x4/150x150/2000x3000 mm ks 12 25
87. Kari betonárska sieťovina 6x6/150x150/2000x3000 mm ks 32 65
88. Kari betonárska sieťovina 8x8/150x150/2000x3000 mm ks 32 65
89. Kari betonárska sieťovina typ: KY 49, 8x8/100x100/2000x3000 mm ks 20 40
90. Viazací drôt priemeru 1,0 mm kg 12 25
91. Viazací drôt priemeru 2,0 mm kg 12 25
92. Viazací drôt priemeru 3,1 mm kg 57 115
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- podrobný rozpis ocenených položiek (položky č. 1. - 62. Profilová oceľ, 63. - 80. Plechy a pletivá a 81. - 92. Betonárska oceľ vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Hutný materiál, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach.
8. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný nepoškodený tovar.
10. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Rozpise ocenených položiek (položky č. 1. - 62. Profilová oceľ, 63. - 80. Plechy a pletivá a 81. - 92. Betonárska oceľ vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto dohody a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu bez DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek).
12. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
13. Lehota dodania tovaru:
13.a) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody.
13.b) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred. V prípade nesplnenia tejto povinnosti sa zaväzuje dodávateľ vykonať náhradné doručenie v nasledujúci pracovný deň v súlade s prvou vetou tohto bodu dohody na vlastné náklady.
14. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
15. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru.
16. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky alebo bol dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
17. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
18. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru a splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet dohody sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
19. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu v zmysle ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
20. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto dohode, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
21. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
22. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
23. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
24. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 3 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
25. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
26. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa.
27. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
28. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto dohody je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto dohody.
29. Uplatnením sankčných postihov zo strany objednávateľa voči dodávateľovi nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a to ani v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty.
30. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
30.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
30.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
30.c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
30.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie
31. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať:
31.a) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e,
31.b) odstúpením od rámcovej dohody ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti,
31c.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody,
31d.) odstúpením z dôvodov podstatného porušenia rámcovej dohody podľa tejto dohody.
32. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

30 885,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.11.2020 09:25

27.11.2020 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2020 10:22 - Vstupná ponuka 30 885,00 € Cena bez DPH
25.11.2020 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 30 880,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS