36126683
Základná škola s materskou školou
Diviaky nad Nitricou 121, Diviaky nad Nitricou, 97225, SVK
51966255
BCF ENERGY, s. r. o.
Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK
Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku
Elektrická energia, elektrika
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 24 mesiacov do všetkých odmerných miest (OM) špecifikovaných objednávateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku objednávateľa vo všetkých OM. |
Predmetom zákazky je zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a ostatných služieb spojených s distribúciou elektriny do odberných miest u prevádzkovateľa sústavy. |
Predmet zákazky - dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku v čase celej doby platnosti zmluvy od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. |
V elektronickej aukcii bude uchádzač cenu znižovať na položke celková cena za celý zmluvný objem dodávky elektrickej energie s DPH (s celkovými aktuálnymi nákladmi - obchod, distribúcia a ostatné služby). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT za obdobie od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. celkom za 4 OM | kWh | 76700 | ||
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT za obdobie od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. OM č.1 ZŠS OK | kWh | 30000 | ||
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT za obdobie od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 2 ZŠ hlavná budova OK | kWh | 29200 | ||
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT za obdobie od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 3 telocvičňa | kWh | 8300 | ||
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT za obdobie od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 4 MŠ D | kWh | 9200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto č. 1 ZŠS | 3000001074 |
EIC kód | 24ZSS62051640009 |
distribučná sadzba; spôsob odpočtu; typ merania | C2; činný odber 24, mesačne (priebehovo s diaľkovým odpočtom údajov) |
Hlavný istič /A/ | 3x80A |
Odberné miesto č. 2 ZŠ hlavná budova | 3000001075 |
EIC kód | 24ZSS6205180000H |
distribučná sadzba; spôsob odpočtu; typ merania | C2; rok; činný odber 24, mesačne (priebehovo s diaľkovým odpočtom údajov) |
Hlavný istič /A/ | 1x40A |
Odberné miesto č. 3 telocvičňa | 3000001076 |
EIC kód | 24ZSS6205181000C |
distribučná sadzba; spôsob odpočtu; typ merania | C2; rok; odpočet |
Hlavný istič /A/ | 1x25A |
Odberné miesto č. 4 MŠ Diviaky nad Nitricou | 3000001077 |
EIC kód | 24ZSS62051650004 |
distribučná sadzba; spôsob odpočtu; typ merania | C1; rok; odpočet |
Hlavný istič /A/ | 1x80A |
Názov |
Požaduje sa garancia zabezpečenia plynulej dodávky elektrickej energie do uvedených OM počas celej doby platnosti zmluvy. |
Predmetom zmluvy bude záväzok dodávateľa dodávať elektrinu do všetkých OM podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa, ktorých platné znenie bude prílohou zmluvy a dodávateľ ich predloží objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlku za odberné miesto voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok ako aj zmluvu o prenose elektriny s prevádzkovateľom prenosovej sústavy alebo uzatvorenú zmluvu o distribúcií elektriny. |
Dodávateľ v zmluve uvedie EIC kódy všetkých OM. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektriny a služby spojené s dodávkou elektriny. Dodávateľ bude vyhodnocovať skutočný odber elektriny za odberné miesta Odberateľa ročne, OM s mesačným odpočtovým cyklom bude vyhodnocovať mesačne. |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa, aby neboli uplatňované žiadne dodatočné poplatky ani sankcie v súvislosti s možným prečerpaním a nedočerpaním zmluvného množstva objednanej elektriny za všetky odberné miesta. Dodávateľ bude účtovať vždy len dohodnutú cenu v zmluve. |
Objednávateľ môže požiadať Dodávateľa o zmenu ročného zmluvného množstva elektriny uvedeného v Prílohe č. 2 zmluvy, najneskôr 15 dní pred začiatkom kalendárneho mesiaca, od ktorého zmenu požaduje. Zmenu je možné realizovať výlučne uzatvorením dodatku k zmluve, ktorého obsahom bude úprava zmluvného množstva elektriny. |
Objednávateľ má právo jednostranne zmeniť ročné zmluvné množstvo s účinnosťou od nasledujúceho kalendárneho roka, a to zaslaním oznámenia o zmene ročného zmluvného množstva, doručeným Dodávateľovi najneskôr do 15. novembra v roku, ktorý predchádza účinnosti požadovanej zmeny. |
Objednávateľ má právo požiadať Dodávateľa o dodávky elektriny do nového odberného miesta, ktoré nie je uvedené v Prílohe č. 2 Zmluvy. Na podmienkach dodávky elektriny do nového OM sa zmluvné strany dohodnú formou písomného dodatku k Zmluve. |
Objednávateľ sa zaväzuje dodanú elektrinu odoberať a zaplatiť za dodávku elektriny a za distribučné služby cenu podľa zmluvy. Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS. |
Spôsob stanovenia ceny : cena bude uvedená s DPH, s celkovými aktuálnymi nákladmi uchádzača ku dňu predkladania ponuky - Príloha č.1. Dodávateľ predloží objednávateľovi vyplnenú tabuľku - príloha č. 1 do 7 dní od uzatvorenia zmluvy (text prílohy uvedený v posledných riadkoch). |
V zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku elektriny, vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cena za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cena za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, platnou spotrebnou daňou ku dňu predkladania ponúk, a to s prihliadnutím na zmluvnú špecifikáciu plnenia, |
t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu elektrickej energie pre všetky OM, dĺžku trvania zmluvného obdobia 24 mesiacov, stanovenú distribučnú sadzbu a veľkosť hlavného ističa pre konkrétny druh plnenia. |
Rozčlenenie celkovej ceny s DPH bude spracované v Prílohe č.1, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy uzatvorenej prostredníctvom EKS a trhoviska (iné požiadavky). |
Dodávateľ je oprávnený požadovať od Objednávateľa platbu preddavkových platieb: /preddavok, platba za opakované dodávky/ Mesačne vo výške 100% z predpokladanej mesačnej výšky platby za odber elektriny, zohľadňujúce aj distribučné služby pre OM s ročným vyúčtovaním, alebo pre OM s vyúčtovaním dlhším ako jeden kalendárny mesiac, na základe platieb za opakované plnenie (vychádzajúcich zo spotreby OM uvedených v Prílohe č. 2), ktorý bude zaslaný Objednávateľovi zo strany Dodávateľa najneskôr ku dňu začiatku dodávky elektriny. |
Dodávateľ nebude požadovať úhradu preddavkových platieb pre odberné miesta s mesačným odpočtovým cyklom s výnimkou prvých dvoch mesiacov. |
Objednávateľ uhradí Dodávateľovi preddavok vo výške 60% z predpokladanej ceny dodávky elektriny do odberných miest s mesačným odpočtovým cyklom, pričom predpokladaná cena mesačnej dodávky elektriny je určená ako cena 1/12 tiny ročného zmluvného množstva. Údaje o preddavku na prvé dva mesiace dodávky oznámi Dodávateľ Objednávateľovi osobitne. |
Zmena typu merania na OM (a tým aj obdobia zúčtovania z ročného na mesačné) sa nebudú premietať do zmluvy individuálne, nakoľko tieto zmeny sú vykonávané v súlade s Vyhláškou MH SR č. 358/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje postup a podmienky v oblasti zavádzania a prevádzky inteligentných meracích systémov v elektroenergetike. |
Uvedené zmeny (nakoľko k zmenám merania na odberných miestach dochádza priebežne počas trvania zmluvného vzťahu) budú odsúhlasené elektronicky bez vyhotovenia a podpísania nových dodatkov k platnej zmluve, pričom zo strany Dodávateľa budú zaslané aktualizované platobné predpisy preddavkových platieb. |
Splatnosť preddavkových platieb za opakované plnenie bude stanovená k 15.dňu v mesiaci, za ktorý sa platba za opakované plnenie uhrádza. |
Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi po uplynutí zúčtovacieho obdobia vyúčtovaciu faktúru – daňový doklad s cenami a podmienkami v súlade so zmluvou v zmysle platnej legislatívy ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia, najneskôr do 15. dňa po uplynutí zúčtovacieho obdobia, v ktorej budú zohľadnené Objednávateľom dovtedy uhradené preddavkové platby (pre mesačne zúčtované odberné miesta) resp. za opakované plnenie (pre ročne zúčtované odberné miesta), ktoré boli do konca zúčtovacieho obdobia pripísané na účet Dodávateľa. |
Splatnosť faktúry je 35 dní od vystavenia resp. 30 dní odo dňa doručenia dokladu na adresu sídla odberateľa. Vyúčtovaciu faktúru za združenú dodávku elektriny je Dodávateľ oprávnený vyhotoviť aj v prípade mimoriadneho odpočtu, pri výmene určeného meradla, ukončení odberu. |
Pri nedodržaní lehoty splatnosti záväzkov, vyplývajúcich zo zmluvy, je dodávateľ oprávnený vyfakturovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,02 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania za obdobie odo dňa nasledujúceho po dni splatnosti faktúry do dňa pripísania platby na účet dodávateľa. Úrok z omeškania za nezaplatený preddavok za príslušný mesiac je dodávateľ oprávnený vyfakturovať odberateľovi za obdobie odo dňa jeho splatnosti do dňa vystavenia vyúčtovacej faktúry. |
Pri nedodržaní dohodnutej lehoty splatnosti v prípade záväzkov Dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy je Objednávateľ oprávnený vyfakturovať Dodávateľovi úroky z omeškania vo výške 0,02 % za každý deň omeškania za obdobie odo dňa splatnosti faktúry do dňa pripísania platby na účet odberateľa. |
Ak termín splatnosti akejkoľvek pohľadávky pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, táto pohľadávky je splatná v najbližší nasledujúci pracovný deň. |
Faktúry budú zasielané formou elektronických prostriedkov v písomnej forme poštovou zásielkou na korešpondenčnú adresu Objednávateľa. |
Objednávateľ uhradí Dodávateľovi fakturované sumy prevodným príkazom v prospech bankového účtu Dodávateľa s variabilným symbolom – číslom zmluvného účtu odberného miesta uvedeným na faktúre (alebo harmonograme platieb). |
Dodávateľ predloží výpis z OR, živnostenský list, ktorým preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávku predmetu zákazky. Dodávateľ predloží oprávnenie o odbornej spôsobilosti na dodávku predmetu zákazky, ktorým je osvedčenie, prípadne rozhodnutie o vydaní povolenia ÚRSO. Doklady predloží objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť ihneď ak: a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu alebo b) bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, alebo c) bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, alebo d) druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie, alebo |
e) v zmysle § 345 Obchodného zákonníka v prípade, že dôjde zo strany účastníkov zmluvy k podstatnému porušeniu zmluvy – nedodržanie ceny v priebehu plnenia záväzku, nedodanie výšky zmluvného odberu energie zo strany dodávateľa alebo nedodržanie platby zo strany objednávateľa. |
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť za Objednávateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom objednávateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta objednávateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť objednávateľa preskúšanie meradiel. |
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: a) Úradne overené platné povolenie na podnikanie v energetike – dodávke elektrickej energie; b) Úradne overené platné rozhodnutie o pridelení EIC kódu; |
c) Čestné vyhlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o distribúcii elektrickej energie a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej siete sústavy na vymedzenom území regiónu, kde má sídlo verejný obstarávateľ pre celé zmluvné obdobie; |
d) Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia – podpísané dodávateľom, jeho štatutárnym orgánom. Ak je zmluva uzatvorená iba pre rok 2021, v prehlásení uvedie, že ju uzatvorí aj pre ďalšie roky platnosti zmluvy. |
Pre odberné miesta uvedené v technickej špecifikácii bude uzavretá jedna zmluva o združenej dodávke elektrickej energie medzi dodávateľom a odberateľom |
Dodávateľ je oprávnený predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy. Dodávateľ má povinnosť do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári zákazky, uzatvoriť zmluvu, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti: cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania a cena za služby obchodníka a nižšie uvedené prílohy |
Na základe zmluvy o dodávke elektrickej energie č....... uzatvorenej dňa ..... prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému a trhoviska budú súčasťou zmluvy nasledovné prílohy (iné požiadavky): Príloha č. 1: Rozčlenenie konečnej ceny elektrickej energie Príloha č. 2: Špecifikácia odberných miest - Dodávka a distribúcia el. energie od 01.01.2021 do 31.12.2022 Príloha č. 3: Autorizované (kontaktné) osoby |
Príloha č. 4: Platobný predpis pre preddavkové platby pre OM s ročným odpočtom a preddavkové platby na prvé dva mesiace dodávky pre OM s mesačným odpočtom Príloha č. 5: Odberový diagram Príloha č. 6: Všeobecné obchodné podmienky Čestné prehlásenia |
Príloha č. 1: Rozčlenenie konečnej ceny elektrickej energie (tabuľka v názvom Štruktúra koncovej (integrovanej) ceny elektriny pre OM v zmysle URSO 2017-2018) v stĺpcoch uvedené štruktúra ceny, Spotreba MWh , Cena €/MWh a v riadkoch uvedené položky štruktúry ceny nasledovne : |
1. riadok : Spotreba VT ; 2. riadok : Spotreba NT; 3. riadok : Spolu cena za dodávku elektriny ; 4. riadok : Cena za distribúciu elektriny ; 5 riadok : Odvod do Národného jadrového fondu ; 6. riadok : Tarifa za straty pri distribúcii elektriny ; 7. riadok : VZ tarify za distribúciu elektriny vrátane prenosu elektriny - pre časové pásmo VT ; 8. riadok : VZ tarify za distribúciu elektriny v rátane prenosu elektriny - pre časové pasmo NT |
9. riadok : Spolu platba za služby distribúcie elektriny ; 10. riadok : Tarifa za prevádzkovanie systému ; 11. riadok : Tarifa za systémové služby ; 12. riadok : Spolu platba za ostatné systémové služby ; 13. riadok : spotrebná daň ; 14. riadok : DPH ; 15. riadok : Celková cena za služby dodávky elektriny v Eur s DPH (obchod, distribúcia a ostatné služby) |
Diviaky nad Nitricou 121, Diviaky nad Nitricou, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 00:00
76 700,00 kWh
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2020 15:26
27.11.2020 08:30
27.11.2020 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2020 13:44 - Vstupná ponuka | 14 999,22 | € | Cena s DPH |
26.11.2020 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 992,37 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: