• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 11:15

Detail zákazky Z202030731

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2020 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2020 11:15

Základné údaje

Z202030731

OF-227166

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5137527

Objednávateľ

42024471

Stredná odborná škola, Lipová 8, Handlová

Lipová 8, Handlová, 97251, SVK

Dodávateľ

46532617

CHANGE COMPUTER s. r. o.

Nedožerská cesta 2, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky a headsety

prenosné počítače, notebooky, headsety, slúchadlá

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
prenosný počítač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
notebook kus 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
uhlopriečka monitora minimálne 15,6 "
operačná pamäť RAM minimálne 4 GB
pevný disk SSD minimálne 256 GB
USB porty min. 2 x USB 2.0, min. 1 x USB 3.0
web kamera, wifi, reproduktory, numerická klávesnica
 2. Headset
Funkcia
slúchadlá s mikrofónom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
headset kus 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stereo slúchadlá s mikrofónom, 3,5 mm audio jack, náhlavné, veľké komfortné náušníky, regulovaný hlavový úchyt
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady,náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru na miesto určenia, ktoré je uvedené v objednávke ako adresa dodania.
Verejný obstarávateľ požaduje dodať tovar nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry (v slovenskom jazyku), ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi
Do prevzatia tovaru objednávateľom za vzniknuté škody zodpovedá dodávateľ.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom v sídle verejného obstarávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla verejného obstarávateľa, bude znášať všetky náklady (napr. doprava) s tým spojené dodávateľ.
Pri nesplnení požadovaných technických parametrov a nedodaní dokladov, môže objednávateľ od zmluvy odstúpiť. V prípade, ak predávajúci niektorý z uvedených parametrov NESPĹŇA, doplní zároveň ekvivalentnú hodnotu parametra ním ponúkaného prístroja, ktorá musí ponúkať lepšie vlastnosti ako je požadované.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, predmet dodania je potrebné avízovať minimálne 2 pracovné dni vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lipová 8, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2020 13:59 — 19.02.2021 14:00

1,00 zákazka

4 099,25

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2020 14:02

27.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 81
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2020 14:21 - Vstupná ponuka 4 080,00 € Cena s DPH
26.11.2020 00:30 - Najvýhodnejšia ponuka 3 999,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS