• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 08:35

Detail zákazky Z202030664

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 08:35

Základné údaje

Z202030664

OF-227092

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111154

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44195591

Z + M servis a. s.

Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery do tlačiarní a kopírok

originál tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a náplne do tlačiarní
Funkcia
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných tonerov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
toner do Toshiba studio 2802E black (čierna) ks 1
toner do KYOCERA TASKALFA 2553ci - TK-8345K (čierna) ks 3
toner do KYOCERA TASKALFA 2553ci - TK-8345C (modrá) ks 1
toner do KYOCERA TASKALFA 2553ci - TK-8345M (červená) ks 1
toner do KYOCERA TASKALFA 2553ci - TK-8345Y (žltá) ks 1
toner do tlačiarne KYOCERA TASKALFA 3511i -  TK-7205 ks 3
HP 59A (CF259A) - toner, black (čierny) ks 1
HP 973X (L0S07AE) -  toner, black (čierny) ks 1
toner do Toshiba T-5070E, originálny toner, čierny ks 1
Toner  do Toshiba T-2309E, čierna (black), originál ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rok výroby tonerov od r. 2018 +
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Originálne tonery musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a pri zistených vizuálnych chybách (poškodeniach), prípadne dodávky iného tovaru tento neprevziať.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Originálne tonery do tlačiarní a kopírok

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2020 10:10 — 11.12.2020 10:10

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

1 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2020 10:11

24.11.2020 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 11:55 - Vstupná ponuka 999,60 € Cena s DPH
23.11.2020 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka 999,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS