42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
43931111
ZNAČKY, s.r.o.
J. Ťatliaka 1785, Dolný Kubín, 02601, SVK
Zvislé dopravné značky a príslušenstvo
dopravné značky, dopravné zariadenie, príslušenstvo
Tovar, Služba
1. Zvislé dopravné značky na Fe Zn podklade, reflexná trieda RA2
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení vrátane príslušenstva pre cesty II. a III. triedy z dôvodu zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest v zmysle povinností vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
101 až 151, 201 rozmer 2 | ks | 5 | ||
203 až 247, 250 až 267 rozmer 2 | ks | 5 | ||
301 rozmer 2 | ks | 5 | ||
302 až 304 rozmer 2 | ks | 5 | ||
305 až 308 rozmer 2 | ks | 2 | ||
501 až 531 rozmer 330x600 | ks | 2 | ||
501 až 531 rozmer 450x600 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Fólia triedy | HIP RA2 |
2. Zvislé dopravné značky na Fe Zn podklade triedy RA1
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení vrátane príslušenstva pre cesty I. triedy z dôvodu zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest v zmysle povinností vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
101 rozmer 3 | ks | 4 | ||
212-20 rozmer 2 | ks | 4 | ||
302 rozmer 2 | ks | 3 | ||
363-40 jeden riadok | ks | 1 | ||
501 až 533 rozmer 330x600 | ks | 2 | ||
502 rozmer 750x412 | ks | 2 | ||
509-70 rozmer 750x412 | ks | 2 | ||
509-51 rozmer 750x412 | ks | 2 | ||
510 rozmer 600x600 | ks | 3 | ||
702-20 rozmer 1000x300 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Fólia triedy | RA1 EG |
3. Dopravné zariadenia a príslušenstvo ZDZ
|
|
---|---|
Funkcia |
Súčasťou dodávky upínacích svoriek alebo upínacieho prvku budú aj matice, podložky a skrutky v potrebnom množstve. Uvedené bude zahrnuté v jednotkovej cene príslušnej položky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upínacia svorka 40/40 FeZn | ks | 30 | ||
Upínacia svorka ø 60 FeZn | ks | 30 | ||
Zn stĺpik 40/40 mm, červeno-biely | m | 20 | ||
Fe Zn rúra, 60 mm, hr.3mm | m | 60 |
4. Technické vlastnosti dopravného značenia s prílušenstvom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ dopravných značiek: | trvalé, prenosné, zvislé |
Materiál dopravných značiek: | na pozinkovanom podklade |
Povrch dopravného značenia: | hladký, umývateľný a odolný voči poveternostným vplyvom |
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky Vyhlášky 30/2020 Z.z. Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení, STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách, ostatných súvisiacich platných technických noriem a predpisov, a byť v súlade so Vzorovými listami VL6.1 Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky. | |
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia mať platné CE certifikáty nemennosti parametrov stavebných výrobkov. | |
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia byť so zahnutým lisovaným okrajom (dvojitý ohyb). |
Názov |
1. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Zároveň dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
2. Predávajúci je povinný dodať tovar v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný. V prípade použitia obalových materiálov tie musia byť jednorazové, nevratné a ekologicky zlikvidovateľné. |
3. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy vrátane balného, naloženia, dopravy do miest plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadňujú všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy: |
a) požaduje sa predložiť doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zákona č. 133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (certifikát zhody, SK - certifikát, SK vyhlásenie o parametroch) na všetky druhy dopravných zariadení a značiek a potrebného príslušenstva pre zvislé dopravné značky, |
b) požaduje sa predložiť fotodokumentáciu (katalóg) požadovaných výrobkov, |
c) ak dodávateľ nie je výrobcom, požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, že sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, od ktorého predložil doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami (certifikát zhody, SK-certifikát, SK-vyhlásenie o zhode). |
5. Dodanie tovaru je požadované v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 6.30 hod do 13.00 hod. Predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe predávajúceho telefonicky minimálne 1 deň vopred. |
6. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
7. Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorazové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné. |
8. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru. |
9. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
10. Predávajúci ručí za predmet dodávky t. z. že tovar má v dobe preberania kupujúcim požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
11. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu dodávaného tovaru podľa aktuálnych platných technických noriem a za úplnosť dodávky tovaru. |
12. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
13. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. |
14. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
15. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú a je v trvaní 7 rokov na dopravné značky, zariadenia a fólie a 24 mesiacov na ostatný tovar. |
16. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. |
17. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
18. Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci povinný kupujúcemu oznámiť odmietnutie a dôvod uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Predávajúci je povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania kupujúceho na vlastné náklady. |
19. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
20. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality dodaného tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky. |
21. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme, |
22. Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý. |
23. Materiál bude odoberaný postupne podľa skutočnej potreby. Lehota dodania materiálu je v termíne určenom na objednávke (mailom, písomne). |
24. Kupujúci si vyhradzuje právo na základe skutočnej potreby, vykonávať množstevný presun medzi jednotlivými položkami, uvedenými vo Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy, pričom celkové plnenie tejto zmluvy nesmie presiahnuť vysúťaženú sumu. |
Pod stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
07.12.2020 06:30 — 09.12.2020 13:00
1,00 predmet zákazky
2 767,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2020 11:51
25.11.2020 09:50
25.11.2020 10:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2020 15:21 - Vstupná ponuka | 2 766,00 | € | Cena bez DPH |
25.11.2020 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 750,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: