34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
51110466
GASTEST-KONŠTRUKTA s.r.o.
Drevný trh 3, Košice, 04001, SVK
Odborné prehliadky plynových zariadení
Odborné prehliadky plynových zariadení
Služba, Tovar
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky plynových zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú odborné prehliadky a odborné skúšky v súlade s § 9, zákona NR SR č. 124/2006 Z.z. a § 13, vyhlášky MPVSR SR č. 508/2009 Z.z., v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plynové zariadenia skupiny Bh | - | - | ||
plynové kachle značky Mora, Gama a Karma | ks | 21 | ||
sporák Mora | ks | 1 | ||
varič | ks | 2 | ||
nízkotlakový závesný kotol THERM 23 CME 30 kW | ks | 1 | ||
teplovodný kotol Buderus Logano G 234 | ks | 1 | ||
kondenzačný závesný kotol IMMERGAS VITRIX SUPERIOR TOP 32 XE 32 kW | ks | 2 | ||
stacionárny teplovodný kotol ETI 60E,70 kW | ks | 3 | ||
kondenzačný kotol VIESMANN Vitodens 200-W | ks | 1 | ||
THERMONA DUO 50S 45kW - K1 | ks | 1 | ||
THERMONA DUO 50S 48 kW - K2 | ks | 1 | ||
Kotolňa - Odborná prehliadka nízkotlakovej teplovodnej kotolne v zmysle § 16, vyhlášky SÚBP č. 25/1986 Zb. v znení vyhlášky SÚBP č. 75/1996 Zb. | ks | 1 | ||
Plynové zariadenia skupiny Bg | - | - | ||
NTL oceľový rozvod zemného plynu od hlavného uzáveru po uzávery pred plynovým spotrebičmi | ks | 8 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne päť pracovných dní pred vykonávaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobné pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia - objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby. |
Dodávateľ po OP a OS zariadení vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Revíznu správu o vykonaní OP a OS a to pre každé zariadenie samostatne. Deň podpisu revíznej správy (protokolu) oboma dotknutými stranami sa považuje za deň ukončenia OP a OS. |
Službu je možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 07.00 do 15.00 hod. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb. |
Zmluva bude uzatvorená na štyri roky (každý rok jedna prehliadka). Lehota plnenia bude plynúť od novembra 2020 do októbra 2023. Prehliadky budú realizované v rokoch 2020 až 2023 a to vždy v poslednom štvrťroku príslušného roku. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do dodania služby podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na OPaOS VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciou podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na firmu a platné osvedčenie na prácu na VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciu podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. Požadované oprávnenie musí byť v rozsahu skupín Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Tieto doklady dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Fyzická osoba), musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ plynové vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP. Požadované Osvedčenie musí byť v rozsahu skupiny Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.11.2020 14:00 — 15.12.2020 14:00
1,00 celok
4 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2020 09:45
26.11.2020 11:00
26.11.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2020 09:08 - Vstupná ponuka | 4 240,00 | € | Cena s DPH |
26.11.2020 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 229,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: