• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 10:20

Detail zákazky Z202030651

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 10:20

Základné údaje

Z202030651

OF-221459

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111138

Objednávateľ

00227811

Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy

1, Vyšné Hágy, 05984, SVK

Dodávateľ

35887117

Roche Slovensko, s.r.o.

Pribinova 7828/19, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické činidlá pre biochémiu

Diagnostické činidlá pre biochémiu, analýzu biochemických parametrov moču, laboratórny diagnostický spotrebný materiál.

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické činidlá pre biochémiu
Funkcia
Diagnostické činidlá sú určené pre stanovenie biochemických parametrov v sére, v moči a v sinoviálnej tekutine.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
EcoTergent, cobas c311 ks 23
ISE Diluent Gen2 5x300ml, cobas c, Hitachi ks 3
ISE Int Stand 5x500ml, cobas c, Hitachi ks 7
ISE Standard High 10x3ml ks 2
ISE Standard Low 10x3ml ks 2
Sample Cleaner 1 12x59ml ks 1
NaOH-D , cobas c ks 21
Cell Wash Solution I/NaOH-D 2x1,8 L ks 5
ISE Ref.Electrolyte 5x300ml ks 3
Cobas Integra ISE Solution1 5x17,5ml ks 5
Cobas Integra ISE Solution2 6x9,5ml ks 5
Cobas Integra ISE Etcher 6x11ml ks 3
ISE Deproteinizer Cobas Integra 6x21m ks 5
ISE Calibrator Direct 250 ml ks 23
ISE Calibrator Indirect 250ml ks 13
ISE Ref.Electrolyte 250ml Integra ks 10
Cleaner Integra 1000ml ks 23
Calibrator fas 12x3ml ks 4
Calibrator fas Protein 5x1ml ks 3
PreciControl Multi 1 QCS 20x5ml ks 3
PreciControl Multi 2 QCS 20x5ml ks 3
SMS, cobas c 50ml ks 10
Cleaner cassette 150tests ks 53
Calibrator fas CK-MB 3x1 ml ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max. do 14 dní.
Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce dodávateľ dodať, v zhode so zmluvnými požiadavkami objednávateľa.
Zabezpečenie možnosti vzdialenej správy pre online riešenie aplikačných či servisných problémov lekárskych prístrojov.
Hotline- aplikačná podpora a riešenie urgentných požiadaviek prostredníctvom vzdialeného prístupu do 2 hod počas pracovných dní . Nástup do 48 hod. pri riešení urgentných aplikačných a servisných požiadavkách
Doručenie iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu: počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Zásielka musí byť doručená počas pracovných dní v pracovnej dobe na miesto plnenia. Pracovná doba : pondelok - štvrtok 7:00 hod - 15:00 hod, piatok 7:00 hod - 12:00 hod.
Súpravy musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, s exspiráciou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
pokr.: zmluvy a nižšou cenou.
Postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 ako balík

6 654,77

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.11.2020 09:23

25.11.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2020 12:10 - Vstupná ponuka 6 654,77 € Cena bez DPH
20.11.2020 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 6 654,77 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS