• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 11:15

Detail zákazky Z202030649

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 11:15

Základné údaje

Z202030649

OF-225917

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111132

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelársky papier A4, zakladač, stojan na časopisy, dierkovačka, gélový roller, bublinkové obálky, hrebeňová väzba - príslušenstvo

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A4 balenie 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelársky papier veľkosť A4 štandardnej kvality Multicopy ORIGINAL alebo ekvivalent min. 80g, biely, min.500 listov v balení
 2. Zakladač pákový celoplastový A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zakladač pákový celoplastový A4 ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zakladač pákový celoplastový A4 Esselte alebo ekvivalent šírka chrbta: 7,5cm, farba: mätová
 3. Zakladač pákový celoplastový A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zakladač pákový celoplastový A4 ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zakladač pákový celoplastový A4 Esselte alebo ekvivalent šírka chrbta: 5 cm, farba: mätová
 4. Archivačný stojan na časopisy
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Archivačný stojan na časopisy ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Archivačný stojan na časopisy so štítkom pre popis z každej strany LEITZ Click-N-Store WOW alebo ekvivalent rozmery: 10,3 x 33,0 x 25,3 (š x v  x h), farba: mätová
 5. Zásuvka na dokumenty
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zásuvka na dokumenty ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zásuvka na dokumenty LEITZ WOW Plus alebo ekvivalent kapacita ukladania 6 cm, rozmery: 25,5 x 7,0 x 36,0 cm (š x v x h), materiál: plast, A4
 6. Dierkovačka
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dierkovačka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dierkovačka LEITZ 5008 alebo ekvivalent farba: čierna
 7. Kartóny pre krúžkovú väzbu
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kartóny pre krúžkovú väzbu balenie 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kartóny pre krúžkovú väzbu Office Depot A4 čierne, imitácia kože, 250 g, 100 ks v balení
 8. Fólie pre krúžkovú väzbu
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fólie pre krúžkovú väzbu balenie 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fólie pre krúžkovú väzbu Office Depot A4 240 mikrónov, čirá, 100 ks v balení
 9. Plastové hrebene 8 mm čierne
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastové hrebene 8 mm čierne balenie 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastové hrebene 8 mm čierne 100 ks v balení
 10. Plastové hrebene 10 mm čierne
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastové hrebene 10 mm čierne balenie 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastové hrebene 10 mm čierne 100 ks v balení
 11. Plastové hrebene 12 mm čierne
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastové hrebene 12 mm čierne balenie 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastové hrebene 12 mm čierne 100 ks v balení
 12. Plastové hrebene 16 mm čierne
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastové hrebene 16 mm čierne balenie 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastové hrebene 16 mm čierne 100 ks v balení
 13. Bublinkové obálky A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bublinkové obálky A4 ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bublinkové obálky A4 samolepiace
 14. Gélový roller - modrý
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gélový roller - modrý ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Gélový roller Uni Signo 207 alebo ekvivalent farba: modrá, 0,7 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvná cena v sebe zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia predmetu plnenia, balenie, prípadné poistenie prepravy a clo.
Uviesť celkovú (konečnú) cenu v Eur za celý predmet zákazky (uviesť sadzbu bez DPH/s DPH).
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta a zároveň predloží objednávateľovi e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktoré je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletného tovaru, neprevziať takýto tovar.
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie.
Pokiaľ objednávateľ preukáže, že predkladaný tovar nespĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra, ktorú dodávateľ doručí spolu s tovarom na miesto plnenia. Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. Zároveň dodávateľ doručí aj Dodací list.
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, originálne zabaleného a nepoužitého tovaru.
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.
Ekvivalenty sú prípustné.
Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje, aby mal dodávateľ v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.12.2020 09:00 — 08.12.2020 14:00

255,00 ks/bal

832,27

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2020 09:14

25.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2020 13:27 - Vstupná ponuka 832,24 € Cena s DPH
25.11.2020 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 831,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS