Z202030648
OF-227071
zrušená
00166375
Inšpektorát práce Banská Bystrica
Partizánska cesta 98, Banská Bystrica, 97433, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov odberateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení predmetné služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 10 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa. |
Stravné poukážky sa požadujú v papierovej forme. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,70 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 6530 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka musí obsahovať | Zreteľne vytlačenú nominálnu hodnotu stravnej poukážky v eurách, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | Číselný a čiarový kód |
Názov |
Odberateľ bude stravné poukážky objednávať podľa potreby. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti rámcovej dohody je právom odberateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá objednané množstvo v objednanej nominálnej hodnote stravných poukážok na dodacie miesto odberateľa najneskôr do troch pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
Dodanie papierových stravných poukážok na základe tejto dohody bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Objednávku stravných poukážok bude odberateľ realizovať prostredníctvom internetu, e-mailu, poštou alebo telefonicky. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky. |
Konečná cena poukážky pokrýva všetky náklady spojené s doručením poukážok odberateľa. |
Odberateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
Platnosť stravných poukážok bude minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané, pričom stravné poukážky dodané v mesiaci december musia byť platné aj v nasledujúcom kalendárnom roku. |
Po uplynutí doby platnosti stravnej poukážky má odberateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom odberateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky odberateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených poukážok, alebo dodaním stravných poukážok na nové obdobie odberateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. Právo vrátenia nepoužitých stravných poukážok je najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa so splatnosťou 30 dní od doručenia odberateľovi a súčasťou dodania bude aj dodací list. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov alebo k nej nebudú priložené doklady dohodnuté zmluvnými stranami, je odberateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov alebo do vyčerpania počtu kusov, ktorý má odberateľ na tento účel vyčlenený, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Pred uplynutím doby, na ktorú sa uzatvára táto dohoda, môže odberateľ vypovedať dohodu písomnou výpoveďou bez udania dôvodu, pričom dohodou strán dohody sa výpovedná lehota stanovuje na 3 mesiace počítajúc od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď dodávateľovi doručená. |
Strany dohody sa dohodli, že maximálne množstvo uvedené v "Technických vlastnostiach" je len predpokladané, skutočné odobraté množstvo stravných poukážok závisí od potrieb odberateľa. |
Dodávateľ nebude fakturovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v rámcovej dohode. |
Požaduje sa, aby v momente uzavretia rámcovej dohody mal dodávateľ zápis v Registri partnerov verejného sektora. Odberateľ má právo odstúpiť od dohody uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia dohody nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora alebo bol z neho vymazaný. |
Požaduje sa, aby dodávateľ pôsobil na trhu minimálne päť rokov. |
Vrátane dopravy do sídla odberateľa. |
Partizánska cesta, 98, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
6 530,00 ks
29 426,59
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2020 09:11
26.11.2020 09:00
26.11.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: