• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 09:22
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 08:35

Detail zákazky Z202030634

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.11.2020 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 09:22
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2020 08:35

Základné údaje

Z202030634

OF-226906

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5111124

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44248881

ROTHLEHNER pracovné plošiny s.r.o.

Novozámocká 102, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebné stroje a mechanizmy

Prívesná pracovná plošina

  • 43300000-6 - Stavebné stroje a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prívesná pracovná plošina
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdvižné zariadenie- prívesná kĺbová pracovná plošina so sklopným ramenom koša ks 1
Pracovná výška m 13,10
Výška podlahy koša m 11,10
Pracovný stranový dosah m 6,20
Dĺžka ramena JIB m 1,2
Zaťaženie koša kg 220
Rozsah otoče o 355
Transportná dĺžka plošiny m 6,35
Transportná výška m 1,99
Transportná šírka m 1,55
Otočný hliníkový kôš so šírkou m 1,1 1,2
Hydraulické podpery ks 4
Oporné koliečka pri ťažnom zariadení ks 1
Napájanie V 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rok výroby stroja 2020
OE a KO Platná min. 2 roky
Úradná skúška TI, SR, TUV Platná 9 rokov od predaja
Pohon stroja musí byť Hydraulický
Ovládanie stroja Proporcionálne
ovládanie stroja zo základne pomocou tlačidiel
Ovládanie z koša pomocou 5 joystickov
Natáčanie pracovného koša musí byť elektrické
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie servisu počas záruky (vrátane nákladov na dopravu pri výkone servisu) a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi školenie vo dvoch častiach - teoretická časť a následne praktická časť pre 2 osoby formou realizácie obsluhy plošiny. Rozsah školenia je minimálne2 hodiny. Miesto školenia: v sídle objednávateľa. Školenie je zahrnuté v cene zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok:
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena vadných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne si hradí objednávateľ
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu v nasledujúci pracovný deň od jeho nahlásenia,
d) miesto zabezpečenia záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ v servisných strediskách v sídle objednávateľa . Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác pozáručného servisu.
e) dodávateľ zabezpečí bezplatné výrobcom predpísané servisné prehliadky počas trvania záručnej doby v sídle objednávateľa. Materiál potrebný k vykonaniu prehliadky (oleje, mazadlá, pohonné hmoty, filtre atď.) sú platené objednávateľom.
Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, fotodokumentáciu b) vyhlásenie o zhode od výrobcu, c) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. d) CE prehlásenie e) návod na obsluhu
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 5 a do troch pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Tovar požadujeme dodať ako nový – nie je prípustné dodať tovar starší, repasovaný, použitý a pod.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám, vyhláške č. 508/2009 Z. z. a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu záručné listy, ďalej v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. (§ 6, Príloha č. 3 vyhlášky) pasporty, správu o odbornej skúške vyhradeného zdvíhacieho zariadenia a správu o odbornej skúške elektro, návody na obsluhu a údržbu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku.
V prípade, ak vyššie uvedené doklady sú vyžadované v zmysle platných právnych predpisov na uvedenie predmetu tejto zákazky do prevádzky a predávajúci ich nedodá v lehote na plnenie uvedenej v zmluve, ktorá je výsledkom tohto zadávania zákazky, nebude predmet zmluvy považovaný za dodaný.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia záklaňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

15.12.2020 12:22

1,00 ks

28 525,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.11.2020 08:26

24.11.2020 09:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 124
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2020 12:27 - Vstupná ponuka 28 500,00 € Cena s DPH
23.11.2020 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka 28 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS