30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44248881
ROTHLEHNER pracovné plošiny s.r.o.
Novozámocká 102, Nitra, 94905, SVK
Stavebné stroje a mechanizmy
Prívesná pracovná plošina
Tovar, Služba
1. Prívesná pracovná plošina
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zdvižné zariadenie- prívesná kĺbová pracovná plošina so sklopným ramenom koša | ks | 1 | ||
Pracovná výška | m | 13,10 | ||
Výška podlahy koša | m | 11,10 | ||
Pracovný stranový dosah | m | 6,20 | ||
Dĺžka ramena JIB | m | 1,2 | ||
Zaťaženie koša | kg | 220 | ||
Rozsah otoče | o | 355 | ||
Transportná dĺžka plošiny | m | 6,35 | ||
Transportná výška | m | 1,99 | ||
Transportná šírka | m | 1,55 | ||
Otočný hliníkový kôš so šírkou | m | 1,1 | 1,2 | |
Hydraulické podpery | ks | 4 | ||
Oporné koliečka pri ťažnom zariadení | ks | 1 | ||
Napájanie | V | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby stroja | 2020 |
OE a KO | Platná min. 2 roky |
Úradná skúška TI, SR, TUV | Platná 9 rokov od predaja |
Pohon stroja musí byť | Hydraulický |
Ovládanie stroja | Proporcionálne |
ovládanie stroja zo základne | pomocou tlačidiel |
Ovládanie z koša | pomocou 5 joystickov |
Natáčanie pracovného koša musí byť | elektrické |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie servisu počas záruky (vrátane nákladov na dopravu pri výkone servisu) a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi školenie vo dvoch častiach - teoretická časť a následne praktická časť pre 2 osoby formou realizácie obsluhy plošiny. Rozsah školenia je minimálne2 hodiny. Miesto školenia: v sídle objednávateľa. Školenie je zahrnuté v cene zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok: |
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena vadných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne si hradí objednávateľ |
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu v nasledujúci pracovný deň od jeho nahlásenia, |
d) miesto zabezpečenia záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ v servisných strediskách v sídle objednávateľa . Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác pozáručného servisu. |
e) dodávateľ zabezpečí bezplatné výrobcom predpísané servisné prehliadky počas trvania záručnej doby v sídle objednávateľa. Materiál potrebný k vykonaniu prehliadky (oleje, mazadlá, pohonné hmoty, filtre atď.) sú platené objednávateľom. |
Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, fotodokumentáciu b) vyhlásenie o zhode od výrobcu, c) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. d) CE prehlásenie e) návod na obsluhu |
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 5 a do troch pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
Tovar požadujeme dodať ako nový – nie je prípustné dodať tovar starší, repasovaný, použitý a pod. |
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám, vyhláške č. 508/2009 Z. z. a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu záručné listy, ďalej v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. (§ 6, Príloha č. 3 vyhlášky) pasporty, správu o odbornej skúške vyhradeného zdvíhacieho zariadenia a správu o odbornej skúške elektro, návody na obsluhu a údržbu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku. |
V prípade, ak vyššie uvedené doklady sú vyžadované v zmysle platných právnych predpisov na uvedenie predmetu tejto zákazky do prevádzky a predávajúci ich nedodá v lehote na plnenie uvedenej v zmluve, ktorá je výsledkom tohto zadávania zákazky, nebude predmet zmluvy považovaný za dodaný. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). |
Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia záklaňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
15.12.2020 12:22
1,00 ks
28 525,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2020 08:26
24.11.2020 09:22
25.11.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2020 12:27 - Vstupná ponuka | 28 500,00 | € | Cena s DPH |
23.11.2020 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: