• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 16:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 09:05

Detail zákazky Z202030596

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2020 16:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2020 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2020 09:05

Základné údaje

Z202030596

OF-227058

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5098045

Objednávateľ

31364501

Železnice Slovenskej Republiky

Klemensova 8, Bratislava, 81361, SVK

Dodávateľ

47086661

Boris Vencel

Hviezdoslavova 280/6, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkoplošný (dočasný) pútač, informačná tabuľa

pútač, informačná tabuľa, reklamná tabuľa, publicita projektov EÚ

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 35261000-1 - Informačné panely
  • 30195000-2 - Tabule
  • 79822500-7 - Grafické návrhy
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkoplošný (dočasný)  pútač
Funkcia
Zabezpečenie informovania verejnosti o zdrojoch financovania projektu z fondov EÚ počas realizácie projektu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 2500
výška mm 1500
hrúbka mm 3
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál odolný voči poveternostným vplyvom, tvarovo stály; sendvičová doska tvorená vrstvami hliník/plast/hliník
tlač plnofarebná, stálofarebná,odolná voči UV žiareniu; priamo na dosku/fólia/samolepka
povrchová úprava laminácia
orientácia na šírku
grafický návrh bude obsahovať text a logá
montáž na existujúce konštrukcie do exteriéru (napríklad na stenu, na zábradlie, na oplotenie, na protihlukovú stenu; pomocou skrutiek, lepením a pod.)
životnosť materiálu a tlače min. 60 mesiacov
 2. Informačná tabuľa
Funkcia
Zabezpečenie informovania verejnosti o zdrojoch financovania projektu z fondov EÚ počas realizácie projektu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 1500
výška mm 1000
hrúbka mm 3
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál odolný voči poveternostným vplyvom, tvarovo stály; sendvičová doska tvorená vrstvami hliník/plast/hliník
tlač plnofarebná, stálofarebná,odolná voči UV žiareniu; priamo na dosku/fólia/samolepka
povrchová úprava laminácia
orientácia na šírku
grafický návrh bude obsahovať text a logá
montáž na existujúce konštrukcie do exteriéru (napríklad na stenu, na zábradlie, na oplotenie, na protihlukovú stenu; pomocou skrutiek, lepením a pod.)
životnosť materiálu a tlače min. 60 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A) Celková cena predmetu Zmluvy v sebe zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s plnením predmetu Zmluvy, vrátane, ale nielen vypracovania grafických návrhov, dopravy na miesto/miesta plnenia a montáže. Konkrétne miesto montáže v mieste plnenia určí Objednávateľ v písomnej výzve. Na realizáciu samotnej montáže môže byť potrebné použitie rebríka.
B) Realizácia plnenia sa vykoná do 3 týždňov od doručenia písomnej výzvy Objednávateľa.
C) Veľkoplošný (dočasný) pútač bude obsahovať povinné informácie v súlade s požiadavkami aktuálne platného Manuálu pre informovanie a komunikáciu pre prijímateľov Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020 (ďalej len „Manuál pre informovanie a komunikáciu“).
D) Grafický návrh musí byť spracovaný podľa návrhu vizualizácie veľkoplošného (dočasného) pútača: Variant B - rozšírený variant s doplňujúcimi informáciami, uvedeného v aktuálne platnom Dizajn manuáli Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014-2020 (ďalej len „Dizajn manuál“) a v súlade s informáciami poskytnutými Objednávateľom.
E) Manuál pre informovanie a komunikáciu a Dizajn manuál sú zverejnené na webovej stránke Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
F) Informačná tabuľa bude obsahovať povinné informácie v súlade s požiadavkami aktuálne platného Manuálu pre riadenie a implementáciu projektov financovaných z Nástroja na prepájanie Európy (CEF) dopravná infraštruktúra (ďalej len „manuál CEF") zverejneného na webovej stránke Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky a v súlade s informáciami poskytnutými Objednávateľom.
G) Informácie týkajúce sa predmetu plnenia poskytne Objednávateľ v písomnej výzve.
H) Grafický návrh veľkoplošného (dočasného) pútača (súlad návrhu s požiadavkami Dizajn manuálu a s poskytnutými informáciami Objednávateľa) a grafický návrh informačnej tabule (súlad návrhu s požiadavkami manuálu CEF a s poskytnutými informáciami Objednávateľa) musí byť pred ich výrobou skontrolovaný a odsúhlasený Objednávateľom. Za týmto účelom Dodávateľ doručí grafické návrhy v .pdf formáte na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa v termíne, ktorý Objednávateľ uvedie v písomnej výzve.
I) Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru za veľkoplošný (dočasný) pútač a samostatnú faktúru za informačnú tabuľu. Každá faktúra bude predložená v 4 vyhotoveniach, pričom každé vyhotovenie musí byť rovnopis s originálnymi podpismi. Ku každému vyhotoveniu faktúry musí byť priložený preberací protokol podpísaný oprávnenou osobou Dodávateľa a oprávnenou osobou Objednávateľa.
J) Preberací protokol bude vyhotovený podľa vzoru preberacieho protokolu, ktorý Objednávateľ zašle Dodávateľovi v prílohe písomnej výzvy. Preberací protokol bude vyhotovený v 10 vyhotoveniach (origináloch s podpismi), z ktorých 1 vyhotovenie je určené pre Objednávateľa, 1 vyhotovenie je určené pre Dodávateľa a zvyšných 8 vyhotovení bude tvoriť prílohu faktúr. Pre vylúčenie pochybností platí, že Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom.
K) Číslo účtu Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť totožné s číslom účtu Dodávateľa uvedeným v Zmluve.
L) Akákoľvek zmena bankového účtu Dodávateľa sa považuje za zmenu Zmluvy, ktorú je možné vykonať len na základe písomného dodatku uzatvoreného v súlade so Zmluvou.
M) Nakoľko sa jedná o zákazku financovanú z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020 a z Nástroja na prepájanie Európy – dopravná infraštruktúra (Connecting Europe Facility (CEF) – transport sector), uplatňujú sa ustanovenia VZP Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ.
N) Po zazmluvnení zákazky bude Dodávateľovi systémom EKS odoslaná emailová notifikácia s údajmi (meno, telefónne číslo a e-mail) o kontaktnej osobe Objednávateľa. Pre potreby komunikácie Dodávateľ oznámi meno, telefónne číslo a e-mail jeho kontaktnej osoby do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti Zmluvy na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ŽST Žilina osobná stanica, ŽST Varín, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

27.11.2020 08:00 — 01.03.2021 14:00

1,00 súbor

854,66

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2020 16:16

24.11.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 863
 33
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.11.2020 09:09 - Vstupná ponuka 839,00 € Cena bez DPH
24.11.2020 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 593,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS