37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Interiérové vybavenie kancelárie
kancelárske stoly, kancelársky nábytok, kancelárske skrine
Tovar, Služba
|
1. Kancelárska skriňa vysoká s nikou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska skriňa na ukladanie dokumentov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska skriňa vysoká s nikou. | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozmery: | |
| šírka | max. 90 - 100 cm |
| výška | max. 180 cm |
| hĺbka | max. 50 cm |
| farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
|
2. Kancelársky kontajner
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelársky kontajner pod pracovný stôl. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky kontajner | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozmery: | |
| šírka | max. 50 cm |
| výška | max. 60 cm |
| hĺbka | max. 50 cm |
| počet zásuviek | min. 4 -5 |
| farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
|
3. Kancelársky stôl
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Stôl pre vybavenie kancelárskych priestorov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky stôl | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozmery: | |
| šírka | min. 80 cm |
| dĺžka | min. 150 cm |
| farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
|
4. Váľanda molitanová
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Váľanda molitanová. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Váľanda molitanová | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rozmery: | |
| dĺžka | min. 190 cm |
| šírka | min. 80 cm |
|
5. Kancelárska stolička modrá
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska stolička (kancelárske kreslo) na kolieska s operadlami. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička (kancelárske kreslo) na kolieska s operadlami. | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kancelárska stolička na kolieska s opierkami pre ruky, modrej farby (prípadne po dohode iná farba) | |
| obrázok ako príklad v prílohe č. 1 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania. |
| Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek. |
| Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
| Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom. |
| Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
| Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
| Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
| Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
| Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Trenčiansky, Slovenská republika
27.11.2020 13:17 — 16.12.2020 13:17
14,00 ks
1 469,17
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2020 13:21
24.11.2020 14:00
24.11.2020 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.11.2020 20:04 - Vstupná ponuka | 1 465,00 | € | Cena bez DPH |
| 20.11.2020 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 400,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: