• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 11:15

Detail zákazky Z202030560

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2020 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 11:15

Základné údaje

Z202030560

OF-226934

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161800

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31578802

GTB a.s.

SNP 1, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis a vykonávanie opráv skupín a podskupín špeciálnych nákladných vozidiel TATRA

servis, oprava, nákladné vozidlá, TATRA

  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rám vozidla (Tatra 815 - S1,S3)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na ráme vozidla Tatra 815 - S1,S3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. kontrola pevnostná a geometrická na stolici úkon 1
2. vyvarenie resp.výmena poškodených priečok úkon 1
3. oprava závesu -samočinný úkon 1
4. výmena poškodených držiakov P + Z nápravy úkon 1
5. výmena palivovej nádrže úkon 1
6. výmena palivového potrubia úkon 1
7. oprava komponentov vzduchovej sústavy na ráme úkon 1
8. oprava medzirámu podvozku úkon 1
9. základný a vrchný nástrek 2xpolyuretán-RAL9005(čierna) úkon 1
 2. Kabína (Tatra 815 - S1,S3)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na kabíne vozidla Tatra 815 - S1,S3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. oprava novej stieračovej sústavy úkon 1
2. ošetrenie kabíny pred finálnou povrchovou úpravou plastizolom úkon 1
3. ošetrenie dutín rezistenčnou hmotou úkon 1
4. základný a vrchný náter 2x polyuterán-RAL 2011 (oranž.-tmavá) úkon 1
 3. Motor (Tatra 815 - S1,S3)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na motore Tatra 815 - S1,S3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. očistenie, odmastenie a prehodnotenie kvality dielov motora úkon 1
2. renovácia blokov motora prípadne prebrúsenie úkon 1
3. oprava vstrekovacieho čerpadla úkon 1
4. oprava dopravného čerpadla úkon 1
5. výmena ložísk a poškodených ozubených kolies úkon 1
6. výmena olejového čerpadla úkon 1
7. výmena spojky úkon 1
8. oprava motorovej brzdy úkon 1
9. výmena olejových náplní a vložky úkon 1
10. zábeh a odskúšanie na motorovej brzde /8 - 10 hod./ úkon 1
11. úprava vhodným nástrekom pre vysoké teploty úkon 1
 4. Prevodovka (Tatra 815 - S1,S3)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na prevodovke Tatra 815 - S1,S3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. demontáž prevodovky na podskupiny a diely úkon 1
2. premeranie ozubenia prídavnej prevodovky úkon 1
3. výmena ložísk N úkon 1
4. výmena gufero krúžkov N úkon 1
5. výmena vadných súkolí za nové N úkon 1
6. výmena olejovej náplne N úkon 1
7. základný a vrchný nástrek 2x polyuretán - RAL 9005 (čierna) úkon 1
 5. Riadenie (Tatra 815 - S1,S3)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na riadení Tatra 815 - S1,S3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. výmena servo-riadenia T-815 úkon 1
2. výmena vadných komponentov riadenia úkon 1
 6. Predná náprava (Tatra 815 - S1,S3)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na prednej náprave Tatra 815 - S1,S3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. premeranie súkolí a mostu prednej nápravy úkon 1
2. dodanie nových puzdier a zvislých čapov úkon 1
3. výmena ložísk úkon 1
4. oprava poloosí na oboch stranách úkon 1
5. výmena spojovacej a riadiacej tyče úkon 1
6. výmena tlmičov na oboch stranách úkon 1
7. dodanie nových obložení s novými brzdovými bubnami úkon 1
8. výmena brzdových valcov a hadíc úkon 1
9. oprava nábojov úkon 1
10. výmena puzdier a čapov úkon 1
11. výmena olejovej náplne úkon 1
12. základný a vrchný nástrek 2x polyuretán - RAL 9005 (čierna) úkon 1
 7. Stredná a zadná náprava (Tatra 815 - S1,S3)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na strednej a zadnej náprave Tatra 815 - S1,S3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. premeranie súkolí a mostu zadnej nápravy úkon 1
2. výmena ložísk úkon 1
3. oprava reduktorov úkon 1
4. dodanie nových obložení s novými brzdovými bubnami úkon 1
5. výmena brzdových valcov úkon 1
6. výmena brzdových kľúčov a pák úkon 1
7. výmena valca uzávierky diferenciálu úkon 1
8. výmena olejovej náplne úkon 1
9. základný a vrchný nástrek 2x polyuretán - RAL 9005 (čierna) úkon 1
 8. Rám vozidla (Tatra 815 Euro II)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na ráme vozidla Tatra 815 Euro II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. kontrola pevnostná a geometrická na stolici úkon 1
 9. Kabína (Tatra 815 Euro II)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na kabíne vozidla Tatra 815 Euro II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. doplnenie novými spätnými zrkadlami úkon 1
2. ošetrenie kabíny pred finálnou povrchovou úpravou plastizolom úkon 1
3. ošetrenie dutín rezistenčnou hmotou úkon 1
 10. Motor (Tatra 815 Euro II)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na motore vozidla Tatra 815 Euro II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. renovácia blokov motora prípadne prebrúsenie úkon 1
2. oprava dopravného čerpadla úkon 1
3. výbrus kľukovej hriadele s dodaním nových ložísk na príslušný výbrus resp.nová kľuková hriadeľ úkon 1
4. výmena ložísk a poškodených ozubených kolies úkon 1
5. výmena olejového čerpadla úkon 1
6. výmena spojky úkon 1
7. oprava motorovej brzdy úkon 1
8. výmena olejových náplní a vložky úkon 1
9. zábeh a odskúšanie na motorovej brzde /8 - 10 hod./ úkon 1
10. úprava vhodným nástrekom pre vysoké teploty úkon 1
 11. Prevodovka (Tatra 815 Euro II)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na prevodovke vozidla Tatra 815 Euro II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. premeranie súkolí úkon 1
2. premeranie ozubenia prídavnej prevodovky úkon 1
3. výmena ložísk N úkon 1
4. výmena gufero krúžkov N úkon 1
5. výmena olejovej náplne N úkon 1
6. základný a vrchný nástrek 2x polyuretán - RAL 9005 (čierna) úkon 1
 12. Riadenie (Tatra 815 Euro II)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na riadení vozidla Tatra 815 Euro II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. výmena vadných komponentov riadenia úkon 1
 13. Predná náprava (Tatra 815 Euro II)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na prednej náprave vozidla Tatra 815 Euro II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. premeranie súkolí a mostu prednej nápravy úkon 1
2. dodanie nových puzdier a zvislých čapov úkon 1
3. výmena ložísk úkon 1
4. oprava poloosí na oboch stranách úkon 1
5. výmena spojovacej a riadiacej tyče úkon 1
6. výmena tlmičov na oboch stranách úkon 1
7. dodanie nových obložení s novými brzdovými bubnami úkon 1
8. výmena brzdových valcov a hadíc úkon 1
9. oprava nábojov úkon 1
10. výmena puzdier a čapov úkon 1
11. výmena olejovej náplne úkon 1
12. základný a vrchný nástrek 2x polyuretán - RAL 9005 (čierna) úkon 1
 14. Zadná náprava (Tatra 815 Euro II)
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu a vykonávanie opráv na zadnej náprave vozidla Tatra 815 Euro II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. premeranie súkolí a mostu zadnej nápravy úkon 1
2. dodanie nových puzdier a zvislých čapov úkon 1
3. oprava reduktorov úkon 1
4. dodanie nových obložení s novými brzdovými bubnami úkon 1
5. výmena brzdových valcov úkon 1
6. výmena brzdových kľúčov a pák úkon 1
7. výmena valca uzávierky diferenciálu úkon 1
8. výmena olejovej náplne úkon 1
9. základný a vrchný nástrek 2x polyuretán - RAL 9005 (čierna) úkon 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Táto rámcová dohoda (ďalej len "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2. Miesto poskytnutia služieb - vykonania pozáručného servisu a opráv sú dielenské priestory dodávateľa.
3. Vzdialenosť dielenských priestorov dodávateľa musí byť maximálne 200 km od mesta Košice a zároveň na území Slovenskej republiky.
4. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a   doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
5.1 požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených položiek pozáručného servisu a vykonávaných opráv v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1, potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), vrátane uvedenia miesta poskytovania služieb, t.j. adresa dielenských priestorov, kde sa bude vykonávať pozáručný servis a opravy. Miesto poskytovania služieb musí byť vzdialené maximálne 200 km od mesta Košice a zároveň na území Slovenskej republiky. Táto vzdialenosť bude meraná prostredníctvom Google Maps.
5. 2 požaduje sa predložiť platný Certifikát  ISO 9001 na  uskutočňovanie servisu a predaja náhradných dielov na nákladné vozidlá resp. iný platný rovnocenný doklad o opatreniach na zabezpečenie kvality pre uvedenú oblasť.
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - pozáručný servis a opravy TATRA - doklady",
- vo forme xls/xlsx a zároveň farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad uvedený v bode 5.1 a farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklad uvedený v bode 5.2,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS.
7. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto zmluvy riadne a včas poskytovať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia.
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach.
9. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie sú zaťažené právami tretích osôb.
10. Dodávateľ je povinný v rámci pozáručného servisu a vykonávaných opráv (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely.
11.  Ponukové jednotkové ceny uvedené v zozname ocenených položiek pozáručného servisu a vykonávaných opráv - príloha č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané náklady na prácu a materiál (náhradné diely) a všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
12. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je  platiteľom DPH, upozorní v ponuke (rozpise ocenených položiek).
13. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
14. Lehota na poskytnutie servisu a opravy je 30 pracovných dní odo dňa pristavenia vozidla do dielenského priestoru dodávateľa.
15. Doprava z a do dielenských priestorov dodávateľa bude zabezpečovaná objednávateľom.
16. Dodávateľ pri každej poskytnutej službe odovzdá objednávateľovi potvrdený doklad o poskytnutí služby, na ktorom uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene služby a použitých náhradných dieloch pri pozáručnom servise a vykonávaných opravách. Objednané služby budú prevzaté po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej objednávateľom a podpise prevzatia služieb touto osobou na doklade o poskytnutí služieb.
17. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú poskytovanie služieb dodávateľom, ktorých následkom bude nedodanie služby v požadovanom termíne. V prípade vzniku takejto  okolnosti je dodávateľ povinný vykonať všetky potrebné úkony, aby sa nedostal do omeškania, t. j. najmä zabezpečiť poskytnutie služby podľa tejto zmluvy prostredníctvom tretej osoby. Zodpovednosť za poskytnutie služby treťou osobou znáša dodávateľ.
18. Dodávateľ zodpovedá za škody na nákladných vozidlách TATRA preukázateľne vzniknutých pri vykonávaných servisných opravách a úkonoch a zaväzuje sa ich uhradiť.
19. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberaná služba nespĺňa kvalitatívne požiadavky alebo bola poskytnutá v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia služby bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
20. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
21. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet plnenia sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po poskytnutí služby a jej prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude doklad o poskytnutí služby potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
22. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo zmluvy, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
23. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
24. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 12 mesiacov na servisné opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú.
25. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád poskytnutého plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
26. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa pristavenia nákladného vozidla TATRA do opravy, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytnutého plnenia je dodávateľ  povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej lehote 10 (desiatich) pracovných dní.
27. Dodávateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom plnenia nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný a s ktorými dodávateľ objednávateľa preukázateľne oboznámil.
28. Ak dodávateľ napriek výzve objednávateľa neodstráni vady v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť si dodanie služby podľa tejto zmluvy a náklady spojené s odstránením vady je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi.
29. V prípade odstraňovania reklamovanej vady sa zmluvné strany dohodli, že akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa (Trebišov, Michalovce, Spišská Nová Ves, Rožňava a Moldava nad Bodvou). znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto zmluvy z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ.
30. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 27 tejto zmluvy, platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie.
31. V prípade omeškania dodávateľa s poskytnutím služieb je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za neposkytnuté služby, za každý začatý deň omeškania.
32. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy.
33. Uplatnením sankčných postihov zo strany objednávateľa voči dodávateľovi nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a to ani v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty.
34. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
a) nedodržanie lehoty plnenia,
b) nedodržanie kvality poskytnutého pozáručného servisu a vykonávaných opráv,
c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 5. Osobitné požiadavky na predmet zákazky, v lehote uvedenej v bode 6,
e) v prípade nedodržania stanovenej lehoty pri opakovanej požiadavke objednávateľa na predloženie, doplnenie alebo vysvetlenia dokladu/ov ,
35. Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e,
b) odstúpením od zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti,
c) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy,
d) odstúpením z dôvodov podstatného porušenia zmluvy podľa tejto zmluvy.
36. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia zmluvy u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 súbor

53 572,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.11.2020 09:09

30.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 29
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2020 18:26 - Vstupná ponuka 53 570,00 € Cena bez DPH
26.11.2020 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka 33 565,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS